Ilves Launch 3.5.

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 947
Tarviiko etsiä kokoaika virhettä. en ole käyny kauheasti koulua ku pieni kehitysvamma joka estäny sen mutta oon tosi suuri kannattaja . sain samalla mailan pelaajalta kun tietää mun olevan suuri fani.

en tiiä ketä huomenna julkastaa mutta noi on ilvekseen tulossa näin kuulin enkä usko heidän huijaavan mua
Pahoittelut itseni ja muidenkin puolesta. Ei ollut tarkoitus pilkata ketään ja saatat olla hyvinkin perillä asioista. Ilvesperhettä tässä ollaan ja huomenna saattaa olla perhejuhlat käynnissä ;)
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 450
Keittää kahvia ni on kohta enää 23tuntia.Tos heitin joukkueen suuntaan montako ruotsalaista nuorta Tillu hoitaa tänne?Aiheutti hauskuutta ja sit perään et hyvähän se ois Leolle saada juttuseuraa kun viime kaudella tietysti Simme ja lisäksi Joni Ikonen ja Horse puhuu hyvin ruotsia...Haapala saa kuulemma sopimuksen kun oli niin hyvä karaokessa...
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 153
Keittää kahvia ni on kohta enää 23tuntia.Tos heitin joukkueen suuntaan montako ruotsalaista nuorta Tillu hoitaa tänne?Aiheutti hauskuutta ja sit perään et hyvähän se ois Leolle saada juttuseuraa kun viime kaudella tietysti Simme ja lisäksi Joni Ikonen ja Horse puhuu hyvin ruotsia...
Jos Tillu hommaa Strömwallin ja Ljungmanin Lööfille juttukavereiks niin pettynyt olen jos ei tasapuolisuuden nimissä hommaa Shumakovia kaveriks Zhirikille.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Hyvin on Ilves saanut Instagram-vuodot tilkittyä. Tämän Malekin lisäksi ei ole muista siirroista tullut sitä kautta vihiä.
 

Tieto

Guest
unohin sanoa että käskettiin ettei saa kaduilla puhua tästä joten sanon sen nyt tässä

olin väärässä että latvala tulee. olin unohtanu kirjottaa sen paperille johon laitoin muistii mitä minulle sanottiin
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 751
Hyvin on Ilves saanut Instagram-vuodot tilkittyä. Tämän Malekin lisäksi ei ole muista siirroista tullut sitä kautta vihiä.

Kyllähän Räty lähti alunperin liikkeelle nimenomaan siitä, että tyttöystävä seurasi Ilvestä. Poisti seurauksensa toki todella nopeasti sen jälkeen kun tuosta oli ensimmäiset viestit foorumeille tulleet.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 040
Reilu 20h aikaa. Ollaanko jo @poterovartion toimesta motittamassa jokaista Nokia Arenalle kulkevaa liikenneympyrää? Hyvä ottaa varuiks ainakin sellaiselta 2-3km matkalta.

Ja Ilves Podcastille oma sissitelttaLIVE pystyyn Viinikan liikenneympyrään.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 067
Kyllähän Räty lähti alunperin liikkeelle nimenomaan siitä, että tyttöystävä seurasi Ilvestä. Poisti seurauksensa toki todella nopeasti sen jälkeen kun tuosta oli ensimmäiset viestit foorumeille tulleet.

Eikös Mäntykiven tulokin paljastunut, kun Matiaksen äiti alkoi seuraamaan Ilvestä
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös