Ilves Launch 23.6.

Status
Viestiketju on suljettu.

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 175
Minkä takia europpalaisille seuroilla maksetaan siirtokorvauksia? Jos kerran liittojen ja NHL:n välisillä soppareilla ei ole mitään väliä. Vaihtoehdot on NHL tai Ilves, kunnes Ilves toisin ilmoittaa.
Muistaakseni pelaajayhdistyksen ansiosta jokaisessa liigasopimuksessa on tämä "NHL-optio" ja hyvä niin. Ei Seppälä ilman sitä olisi koskaan tehnyt sopimusta Ilveksen kanssa jos olisi joutunut pelkäämään että änärin sijaan joutuu olemaan täälä seuraavat kaksi vuotta.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 860
Mites tuo Sakari Manninen? Onko kaverilla vielä sopimusta mihinkään? Eikös Mannista Mm-kisojen aikana huhuttu Tampereelle

Eiköhän ne rahat menneet viimeistään Jokipakkaan jos vielä Haapalakin on jollain esisopimuksella kiinnitetty.

Enkä usko pätkääkään että Manninen on ollut missään vaiheessa edes Ilvekseen tulossa.
 

Koutsi

Rivipelaaja
Viestejä
42
Eiköhän ne rahat menneet viimeistään Jokipakkaan jos vielä Haapalakin on jollain esisopimuksella kiinnitetty.

Enkä usko pätkääkään että Manninen on ollut missään vaiheessa edes Ilvekseen tulossa.

Eipäs heitetä kirvestä kaivoon siellä. Sitä tarvitaan Juhannuksena, että saadaan saunaan klapeja.

rahaa-on.jpg
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 431
Mannisen saa unohtaa Jokipakan myötä, jos siitä kannatti haaveilla sitä ennenkään eli ei.

Olen hyvin skeptinen ylivoiman suhteen, ellei siinä ole todellista uhkaa molemmilla laidoilla. Oli valtavasti aikaa saada homma toimimaan ja tulos täysi nolla. Kun siellä on joku taikuri toisellakin puolella, alkaa Kontiolankin ylivoima toimia. Sillon molemmat puolet tekee toisistaan parempia.

Snaipperi ei välttämättä ratkaise ylivoiman ongelmia vaikka hyvä sellainen lievittäisi sitä. Se johtaisi siihen, että entistäkin pakkomielteisemmin haetaan neliön läpi.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
2 943
Teki NHL-sopimuksen, joka jyrää yli kaikkien entisten sopimusten. Eipä siinä, mitäpä tuota enää selventämään. Kaksivuotisella pahvilla ei kyllä ole sellaista vaihtoehtoa, että Suomessa kautta pelaisi.
Niin teki joo, mutta Seppälä kertoi tehneensä päätöksen NHL sopparin hyväksymisestä jo runkosarjan aikana
Niin eikö tämä ollut Koskelan tiedossa, vai vedettiinkö riskillä että pelaaja edes ilmoitettiin Launchissa ja toivottiin, että pelaa ensi kauden Tampereella.
Itse ainakin toivoisin, että nämä sanottaisiin suoraan, että joo oli soppari mutta tekikin änärisopparin, kuten Rousek.
Mutta joo, Jutin sanoin: Mennään eteenpäin, eiköhän sieltä tule huomenna kovaa ukkoa sisään.
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
802
Jokipakka joo, on huippu pakki liigaan, ihan toppi osastoa. Silti kymmenen kertaa kymmenestä valitaisin Haapalan jos heistä pitäisi toinen valita. Toivottavasti huomenna saatas Henkan soppari ilmoille - muutoin saa olla aika meritöitynyt tasonsa todistanut ylläri pylläri launchissa.
 

Salhoja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
Mites tuo Sakari Manninen? Onko kaverilla vielä sopimusta mihinkään? Eikös Mannista Mm-kisojen aikana huhuttu Tampereelle

Eiköhän sen voi unohtaa, kun pelasi tuollaiset kisat. Tän takia toivoin, että Suomi olisi flopannut kisat. Ilveksen kanssa keskustelut oli pitkällä ja pöydällä oli nelosella alkava tarjous. Seurahistorian merkittävimpiä. Tappara tarjosi kolmosella alkavaa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 175
Blegi puhui kaikkien aikojen launchista vaikka ilmeisesti Tuulola ja Haapala ei ole huomisen asialistalla.

Tämä tarkoittanee että joukossa on oltava melkonen pommi.

Masin
Jykä
Junnusopparit
(Kanukki?)
(Pommi?)
 

nelosengrainderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Siis missä helvetin vaiheessa nyt selvisi ettei Haapala olekaan varma? Oon nyt vähän pihalla tästä keskustelusta. Kysyin aikaisemmin tuolla Henkkaa käsittelevässä ketjussa että millä todennäköisyydellä hän pelaa täällä ensi kaudella, vastaukseksi sain 99.5%. Ei sillä nyt niin väliä ole, mutta miksi kaveri treenaisi meidän kanssa jos ei pelais ens kaudella täällä? Valaiskaa joku mua pliis..
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Siis missä helvetin vaiheessa nyt selvisi ettei Haapala olekaan varma? Oon nyt vähän pihalla tästä keskustelusta. Kysyin aikaisemmin tuolla Henkkaa käsittelevässä ketjussa että millä todennäköisyydellä hän pelaa täällä ensi kaudella, vastaukseksi sain 99.5%. Ei sillä nyt niin väliä ole, mutta miksi kaveri treenaisi meidän kanssa jos ei pelais ens kaudella täällä? Valaiskaa joku mua pliis..
Se oli mun heitto, mutta mulla ei siis mitään tietoja ole. Faktat perustuu samoihin, mitä täällä on lukenut. Ja voihan se silti vielä tulla vaikkaei huomenna näy, mikä olisi kyllä pettymys.
 

nelosengrainderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Se oli mun heitto, mutta mulla ei siis mitään tietoja ole. Faktat perustuu samoihin, mitä täällä on lukenut. Ja voihan se silti vielä tulla vaikkaei huomenna näy, mikä olisi kyllä pettymys.
En jaksais oottaa enää, tulispa jo.. Eihän se ole tietenkään yhdestä äijästä kiinni mut kyseessä lempipelaaja, ollut jo monta vuotta :confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös