Ilves Launch 23.6.

Status
Viestiketju on suljettu.

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 678
Itse tulkitsin tuon ”tamperelaisen” Masinina. Ei taida Jokipakkaa lukuunottamatta kauheasti tonttia täyttäviä pakkeja olla markkinoilla noilla tiedoilla.
 

Kolho33

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
154
Itse tulkitsin tuon ”tamperelaisen” Masinina. Ei taida Jokipakkaa lukuunottamatta kauheasti tonttia täyttäviä pakkeja olla markkinoilla noilla tiedoilla.

Eihän tuo Jokipakka mikään mahdottomuus ole. Taisi kauan sitten sanoa jo että etsii euroopasta pelipaikkaa. En ainakaan tosin itse ole kuullut tai täältä bongannut sen kummempia huhuja kaveriin liittyen mutta voisin jopa uskoa tämän toteutuvan.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kolme pakkia sisään ennen kauden alkua kuulostaa utopistiselta omiin korviin. Jos toteutuu niin lähteekö joku..

Joo. Kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta...

Parikka - Lancaster
"Tamperelainen" - "Kanukki"
"Masin" - Lööf
Salmela - Latvala

+ loput.

Ei saatana, ei se tuollai voi mennä :D
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 678
Eihän tuo Jokipakka mikään mahdottomuus ole. Taisi kauan sitten sanoa jo että etsii euroopasta pelipaikkaa. En ainakaan tosin itse ole kuullut tai täältä bongannut sen kummempia huhuja kaveriin liittyen mutta voisin jopa uskoa tämän toteutuvan.

Aika moni nimimerkki on huhuillut Jokipakkaa muualle (mm.punakone kertoi suljetussa ketjussa miehen tähyilevän Sveitsiin/Saksaan) niin perustin tähän omat päättelyni. Mielellään toki väärillä jäljillä tässä asiassa ja Jyrki meillä pelaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Kolho33

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
154
Aika moni nimimerkki on huhuillut Jokipakkaa muualle (mm.punakone kertoi suljetussa langassa miehen tähyilevän Sveitsiin/Saksaan) niin perustin tähän omat päättelyni. Mielellään toki väärillä jäljillä tässä asiassa ja Jyrki meillä pelaisi.

Nää on mennyt meikäläiseltä ohi. Mulla ei siis ole mitään tiedonmurusia/huhuja. Tervetullut on silti.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Mä en kyllä tajua miksi Masin olisi "tamperelainen"??

Vajaan kauden täällä pelannut ja tuskin nytkään Tampereella on.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös