Ilves Launch 23.6.

Status
Viestiketju on suljettu.

Paatelainen

Guest
Aivan sama luuletko etten tiedä asioista mitään.Silti olen yhteyksissä kiekkokauden aikana jopa päivittäin valmentajista pelaajiin joten luulen et hieman enemmän on tietoa kuin joulukuusi Paatelaisella tai muilla naljailijoilla.Hankkikaa itse tietonne.Kuten olen tästä palstan negatiivisyydestä sanonu ni tietojen antaminen on yhtä antoisaa kuin helmien heitto sioille.

En luule mitään. Se ei ollut jutun pointti ollenkaan. Jaksuhaleja ja hieno kuulla, että olet päivittäin yhteyksissä sekä pelaajiin, että ihan Jokkeenkin, ja saat sitä kautta ihan viimeisen päälle tietoa ja samalla se tekee sinusta jos ei jopa paremman ihmisen niin ainakin paremman kannattajan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 188
Aivan sama luuletko etten tiedä asioista mitään.Silti olen yhteyksissä kiekkokauden aikana jopa päivittäin valmentajista pelaajiin joten luulen et hieman enemmän on tietoa kuin joulukuusi Paatelaisella tai muilla naljailijoilla.Hankkikaa itse tietonne.Kuten olen tästä palstan negatiivisyydestä sanonu ni tietojen antaminen on yhtä antoisaa kuin helmien heitto sioille.

Muista nyt kuitenkin, että se ei tee sinusta sen suurempaa asiantuntijaa tai parempaa ihmistä, että olet luottamuksella saanut jotain tietoja tai arvauksia ennen meitä sikoja. Ja vaikka huvittavaa onkin, niin koita asettua meidän vähän tietävien sikojen asemaan, joiden kuulemat kaikki huhutut nimet ovat menneetkin muihin joukkueisiin ja jotka ovat vuosikymmenet katselleet näitä huvittavia naureskeluja "nyt on vasta kesäkuu"-viestien ryydittämänä ja nyt saaneet vihdoin yhden pronssin.
 

Paatelainen

Guest
Itse luotan lähtökohtiin ja johdon julkisesti puhumiin tavoitteisiin

Lähtökohtina siis:

-sivuttiin vuosituhannen parasta sijoitusta.
-johdon julkisesti puhutut tavoitteet
(esim. olla eurooppalainen suurseura)
-ilmeisesti tulossa ennätystulos ja jättivoitto
-kaksien peräkkäisten MM-kotikisojen tuotot suoraan Ilvekselle on todella paljon rahaa.
-pelaajarungon jatkuvuus.
-buumi
-Koskelan puheet launchin yhteydessä
-Jalon puheet pronssiottelupäivänä tulevasta joukkueesta.

Näitä kun miettii, niin on melko perusteltua odottaa joukkueen olevan timanttinen syksyllä kun kiekko tippuu jäähän.

Minäkin uskon, että näin tapahtuu vielä. Seuraava julkistuspäivä varmasti näyttää suunnan.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Mitenhän näin negatiivinen jengi olisi reagoinut esim. HIFK:n tähän mennessä julkaistuihan pelaajiin? Ei siellä muillakaan pl Kärpät ja Tappara ole vielä mitään erikoista listattu.
Ifk ei kyllä tosiaan ensi kauden osalta vakuuta alkuunkaan, ja uskonkin voimasuhteissa olevan selvä droppi Kärppien, sekä Tapparan jälkeen.

Ilves tulleee sitten siinä haastajat kategoriassa, IFK:n ja ehkä parin muun kanssa.

Silti IFK on julkaissut Pakarisen, Nättisen ja Melartin. Julkaisuina nämä ovat aika eri tasoa kuin Ruokonen, Tikka ja Latvala.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Aivan sama luuletko etten tiedä asioista mitään.Silti olen yhteyksissä kiekkokauden aikana jopa päivittäin valmentajista pelaajiin joten luulen et hieman enemmän on tietoa kuin joulukuusi Paatelaisella tai muilla naljailijoilla.Hankkikaa itse tietonne.Kuten olen tästä palstan negatiivisyydestä sanonu ni tietojen antaminen on yhtä antoisaa kuin helmien heitto sioille.


Ainakin pariin otteeseen taisit todeta tuossa jo alunperin lähtökohdiltaan älyvapaassa 'ykkössentteri Ilvekseen'-ketjussa jotain siihen suuntaan että: "tervetuloa Ilvekseen Jori Lehterä!".

Eipä siinä, kohtelias pitää aina olla.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 991
Mielenkiinto kohoaa tosissaan.. nyt punnitaan sanojen ja tekojen suhde. Itsellä on usko vahva ja mietin vain, että keitä on tulossa. Pienoinen painetilanne koko organisaatiolle, tai sitten sopimukset on tehtynä ja voivat rauhassa odotella julkistamisen ajankohtaa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Mielenkiinto kohoaa tosissaan.. nyt punnitaan sanojen ja tekojen suhde. Itsellä on usko vahva ja mietin vain, että keitä on tulossa. Pienoinen painetilanne koko organisaatiolle, tai sitten sopimukset on tehtynä ja voivat rauhassa odotella julkistamisen ajankohtaa.

Muuta johtopäätöstä ei voi olla!

Eniten minua henk. kohtaisesti ihmetyttää se Peetro Seppälän älyvapaa soppari... se on varmaan tehty aikana, jolloin hän ei vielä pelannut ns. "voittavaa" jääkiekkoa. Todellinen lapsus tuo soppari.
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Eniten minua henk. kohtaisesti ihmetyttää se Peetro Seppälän älyvapaa soppari... se on varmaan tehty aikana, jolloin hän ei vielä pelannut ns. "voittavaa" jääkiekkoa. Todellinen lapsus tuo soppari.
Ja tämä nimimerkki ihmettelee, kun kommentoin palstan tämänhetkistä tasoa.

Vedit sitten hetkeen järjenvastaisimman valitusvirren foorumilla ja se on jo itsessään melko maaginen suoritus.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
374
Ifk ei kyllä tosiaan ensi kauden osalta vakuuta alkuunkaan, ja uskonkin voimasuhteissa olevan selvä droppi Kärppien, sekä Tapparan jälkeen.

Ilves tulleee sitten siinä haastajat kategoriassa, IFK:n ja ehkä parin muun kanssa.

Silti IFK on julkaissut Pakarisen, Nättisen ja Melartin. Julkaisuina nämä ovat aika eri tasoa kuin Ruokonen, Tikka ja Latvala.

Joo, mutta heillä oli kovat lähtijätkin. Ilves sai ison rungosta pysymään.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Ja tämä nimimerkki ihmettelee, kun kommentoin tämän palstan tämänhetkistä tasoa.

Vedit sitten hetkeen järjenvastaisimman valitusvirren foorumilla ja se on jo itsessään melko maaginen suoritus.

Jatkat vaan samaa rataa... siinä olet hyvä.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
No, jos kerta on soppari, niin miksi hän ei edes harjoittele täällä? Mä en siis pysty ymmärtämään tota sopparia alkuunkaan... kertokaa, mikä järki tossa sopparissa oli, niin olen asian kanssa sinut.
Seppälä teki NHL-sopimuksen, jos et vielä tiennyt... Silloin edellisellä sopimuksella ei ole mitään virkaa.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 022
Sama nimimerkki (Lusikkamies) joka tuon "Lehterä Tapparaan" huhun tuolla naapurin foorumilla laittoi liikkeelle sanoi, että Haapalan pahvi Ilvekseen varmistui myös eilen. Vastaava diili kuin Lehterällä, eli sopimukseen kuului "Sveitsi-optio", joka umpeutui eilen samalla kun tuo NHL:n takaraja eurooppalaisten varaamattomien pelaajien kiinnittämiseen tuli.

Ei sillä ettei Ralphin ja punakoneen varmistukset olisi riittäneet, mutta nyt tuli tuoltakin :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
539
Kaikki tuntuvat nyt miettivän ensi kautta pelaajajulkistuksien ja huhujen nimien kovuuden perusteella. Entä jos tarkastellaan enemmän joukkueen rakenteen tasolla? Kaudet eivät ole toki veljiä keskenään, mutta viime kaudella pelattiin liigan parasta viisi-viisipeliä, rungolla joka on pysynyt muihin verrattuna erittäin hyvin kasassa. Alivoimassa oli ongelmia ja maaleja meni omiin ihan liikaa. Eikö HPK- kolmikko ole täsmälääkettä juuri näihin? Ylivoimassa oli ongelmia mutta Haapala korjasi ne jo viime kaudella, vaikka oli ensin keskenkuntoinen ja sitten jalkavaivainen.
Kaiken järjen mukaan pelin pitäisi kokonaisuutena olla parempaa kuin viime kaudella, kunhan Johansson ja Seppälän lähtö paikataan.
 

Paatelainen

Guest
Kaikki tuntuvat nyt miettivän ensi kautta pelaajajulkistuksien ja huhujen nimien kovuuden perusteella. Entä jos tarkastellaan enemmän joukkueen rakenteen tasolla? Kaudet eivät ole toki veljiä keskenään, mutta viime kaudella pelattiin liigan parasta viisi-viisipeliä, rungolla joka on pysynyt muihin verrattuna erittäin hyvin kasassa. Alivoimassa oli ongelmia ja maaleja meni omiin ihan liikaa. Eikö HPK- kolmikko ole täsmälääkettä juuri näihin? Ylivoimassa oli ongelmia mutta Haapala korjasi ne jo viime kaudella, vaikka oli ensin keskenkuntoinen ja sitten jalkavaivainen.
Kaiken järjen mukaan pelin pitäisi kokonaisuutena olla parempaa kuin viime kaudella, kunhan Johansson ja Seppälän lähtö paikataan.

Olen samaa mieltä osittain. Rungon säilyminen on tärkeää ja iso etu Ilvekselle. Ilveksen viisikkopeli sen sijaan oli pleijareissa hukassa paikoin aika pahastikin ja en ole vielä täysin vakuuttunut siitä, että ainoa syy sihen oli sairastumiset.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 922
Sama nimimerkki (Lusikkamies) joka tuon "Lehterä Tapparaan" huhun tuolla naapurin foorumilla laittoi liikkeelle sanoi, että Haapalan pahvi Ilvekseen varmistui myös eilen. Vastaava diili kuin Lehterällä, eli sopimukseen kuului "Sveitsi-optio", joka umpeutui eilen samalla kun tuo NHL:n takaraja eurooppalaisten varaamattomien pelaajien kiinnittämiseen tuli.

Ei sillä ettei Ralphin ja punakoneen varmistukset olisi riittäneet, mutta nyt tuli tuoltakin :cool:

Vasempaan laitaan kahteen ekaan ketjuun herrat Suomi ja Haapala. Aijajai. Nyt vaan vielä Ilveksen ilmoitus asiasta, niin saadaan juhlia.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
Muuta johtopäätöstä ei voi olla!

Eniten minua henk. kohtaisesti ihmetyttää se Peetro Seppälän älyvapaa soppari... se on varmaan tehty aikana, jolloin hän ei vielä pelannut ns. "voittavaa" jääkiekkoa. Todellinen lapsus tuo soppari.
Kahvit näppiksille. Tässä lienee tämän foorumin legendaarisin viesti!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Onkos meillä vielä Launchin verran pelaajia?
Haapala ja Tuulola nyt ovat ne varmat, mutta eikai Launchia kahden pelaajan takia järjestetä. Mikäköhän on todennäköisyys siihen, että Masinille oltais saatu sorvattua sittenkin jatko?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös