Ilves Launch 14.5.2025

Launch jotenkin pettymys, sen tunteen aiheuttaa että kaikki tulijat "tiedetään" etukäteen.
Totta kai "ISOT" nimet tuo aina lisää tapahtumaan mutta itselle ihan sama vaikka nämä olisi julkaistu ilman Launch:ea.

Taisi se Tapparan Mattilan ja Ranta Lukkoon julkaisu saada yhtä paljon näkyvyyttä yksistään.

Onko sillä ketjunumerolla jotain väliä, missä pelaa? Ykkösylivoimalla Ratinen tuskin pelaa, paitsi loukkaantumissumassa. Hyökkääjistä Ratinen pelasi pudotuspeleissä 6. eniten. Todennäköisesti olisi pelannut 7. eniten, mikäli Svejkovsky olisi pysynyt kasassa.

Jos Mäntykivi aloittaa kauden meillä nelosen keskellä, ei se sitä meinaa että Mäntykivi on nelosen sentteri.

Numerolla ei väliä mutta ei voi olla kolmas lenkki tehokentissä.

Hvssä ei oo Nyberg enää kovin haluttua kamaa. Ei vastannut odotuksia yhtään, kun isolla pahvilla otettiin joukkueeseen ja neljäntoista pelin jälkeen huomattiin ettei taso riittänytkään. Sitten lainajoukkueessa ne ”ammattimaisin joukkue jossa olen pelannut” lausunnot. Ei kattonut seuran fanit ainakaan hyvällä. Tosiaan niikun joku sanokin niin tuskin saavat yhteisymmärryksessä sopimusta purettua, enkä usko että hvssä enää pelaa. Lainalla ilvekseen heti kun pääsevät sopuun kuka maksaa ja minkä verran palkasta.

Voi hyvinkin olla, että juuri iso SHL-sopimus on tässä kompastuskivenä. Ilves ei halua maksaa tähän sarjaan ylihintaista sopimusta, vaan haluaa Husqvarnan osallistuvan kustannuksiin.

Launch jotenkin pettymys, sen tunteen aiheuttaa että kaikki tulijat "tiedetään" etukäteen.
Totta kai "ISOT" nimet tuo aina lisää tapahtumaan mutta itselle ihan sama vaikka nämä olisi julkaistu ilman Launch:ea.

Taisi se Tapparan Mattilan ja Ranta Lukkoon julkaisu saada yhtä paljon näkyvyyttä yksistään.
No jotkut jotain ehkä "tiesi", mutta kyllähän täällä heiteltiin niin käsittämättömiä huhuja, et monia varmaan nauratti ja jotkut sokeasti usko niihin. Ja jotkut loi jopa vetoja!!!

Jos tillun sanoin ei riitä pankkitilillä kate eemelin tasoseen äijään nii pitäskö meidän kerätä kolehti? Näitä näkee muualla Euroopassa koko ajan et kannattajat haluu jonkun pelaajan ja kerätään kolehti. Riittäiskö kate täälläkään??
Euroopan suurseuroilla lienee suuremmat fanbaset ja todennäköisesti paremmat edellytykset kerätä rahaa verraten myös lainsäädäntöön. En usko että ainakaan foorumikunnasta isoa summaa tulisi. Suomessa kyllä silloin tällöin sponsorit kasaavat lisäkolehdin mikäli kiinnostusta on.

Juu otetaan vaan.Jos ylittää 0.66 pinnan keskiarvon mä voitan ja jos ei sä voitat.Hävinnyt häipyy foorumilta??
Ei mulla mikään tarve oo sua pois täältä saada mutta hyväksyn tämänkin. Hyväksyn myös rahapanoksen jos otat sen mielummin?

Numerolla ei väliä mutta ei voi olla kolmas lenkki tehokentissä.
Miksei voi olla? Mikäli kemiat toimii Mäntykiven ja X:n kanssa, tai Jasekin ja Y:n kanssa, en näe mitään syytä miksei Ratinen voisi pelata samassa ketjussa. Vaikka Ratinen Mäntykiven tai Jasekin kanssa pelaa, ei Ratinen silti "ykkösminuuteilla" ole. Ykkösylivoimassa Ratinen ei hyvin todennäköisesti tule olemaan, paitsi loukkaantumissumassa. Kakkosylivoimaankin on Ratiselle tunkua, kun jossain vaiheessa profiilipelaaja tulee vasemmalle laidalle.

Svejkovskyn kanssa Ratinen pelasi ennen Svejkovskyn ensimmäistä loukkaantumista erittäin hyvin. Siinä kemiat natsasi, otanta jäi kuitenkin vielä vähän liian lyhyeksi.

Miksei voi olla? Mikäli kemiat toimii Mäntykiven ja X:n kanssa, tai Jasekin ja Y:n kanssa, en näe mitään syytä miksei Ratinen voisi pelata samassa ketjussa. Vaikka Ratinen Mäntykiven tai Jasekin kanssa pelaa, ei Ratinen silti "ykkösminuuteilla" ole. Ykkösylivoimassa Ratinen ei hyvin todennäköisesti tule olemaan, paitsi loukkaantumissumassa. Kakkosylivoimaankin on Ratiselle tunkua, kun jossain vaiheessa profiilipelaaja tulee vasemmalle laidalle.

Svejkovskyn kanssa Ratinen pelasi ennen Svejkovskyn ensimmäistä loukkaantumista erittäin hyvin. Siinä kemiat natsasi, otanta jäi kuitenkin vielä vähän liian lyhyeksi.

Pelisilmä ei riitä. Huonot ratkaisut pilaavat kentän peliä. Hautoo kiekkoa aivan turhaan kunnes ei tiedä mitä sen kanssa tehdä. Lisäksi veto huono.

En tiiä kuitenkaan ehtiikö, täytyy
Mun lottorivi:

Taponen 2v
Teuho-Markkola 2+1
Kucerik 1v
Nyberg 1+1
Török 2v
Engberg 1v
Leino 1v
Suomen korvaaja 1v, tulee kaikille aivan puskista.
Havu 1v
Tillu 3v
Hölö 2v
Karhu 2v
Paitamainoksia
Makkosen höpinöitä
Katsojien turhautumista kun Makkosen alkujuorut eivät meinaa millään loppua.
Paskat tänne myös ketään Mattilaa tule.
Ois se voinut mennä huonomminkin

Ei mulla mikään tarve oo sua pois täältä saada mutta hyväksyn tämänkin. Hyväksyn myös rahapanoksen jos otat sen mielummin?
Entinen peliriippuvainen ei voi vetää rahasta niin mennään tällä mun ehdottamalla.Onko joku pelimäärä jonka alle ei saa jäädä? 20 peliä? 30 peliä? Vai ihan sama vaikka olis 1 peli?

• Tykkää
Reactions: ben
Entinen peliriippuvainen ei voi vetää rahasta niin mennään tällä mun ehdottamalla.Onko joku pelimäärä jonka alle ei saa jäädä? 20 peliä? 30 peliä? Vai ihan sama vaikka olis 1 peli?
Huudan väliin mutta huomatkaa tuo ketju missä keskinäisiä vetoja, laittakaa sinne :)

Hyvä panos voisi myös poistumisen sijasta olla esim. Häviäjä joutuu Ilves-kaupasta ostamaan jotain tai pistämään pari lippua Hopelle tms.

Huudan väliin mutta huomatkaa tuo ketju missä keskinäisiä vetoja, laittakaa sinne :)

Hyvä panos voisi myös poistumisen sijasta olla esim. Häviäjä joutuu Ilves-kaupasta ostamaan jotain tai pistämään pari lippua Hopelle tms.
Juuri näin. Hyviä kirjoittajia ei ole koskaan liikaa. Ei mitään poistumisvetoja, eihän. Kiitos.

Joo ei leikitä riippuvuudella.

Mutta joku tuote Ilves kaupasta?

Joku peli raja voidaan ottaa sääntöihin.

Heitä toisessa ketjussa oma ehdotus jatketaan siellä?

Jos tillun sanoin ei riitä pankkitilillä kate eemelin tasoseen äijään nii pitäskö meidän kerätä kolehti? Näitä näkee muualla Euroopassa koko ajan et kannattajat haluu jonkun pelaajan ja kerätään kolehti. Riittäiskö kate täälläkään??
Eemeli ei ole korvattavissa edes rahalla. On seuraikoni ja panos joukkueelle oli paljon muuta kuin vain se pelillinen.
Uusia kasvaa mutta se vie vuosia.
Eteenpäin...

Ajatus kerätä rahat vahvistukseen taas on kannatettava ja itsekkin sitä ehdottanut aina muutaman vuoden välein.

Mä voin ottaa ton rahapanoksen kiinni. Otetaanko vaikka 100€? Olen myös samaa mieltä ZikZakin kanssa että Ratinen tulee pelaamaan 0,6ppg tai paremman kauden. Sovitaan vaikka 30 matsia.

Ratisella on mielestäni muutama heikkous, joista olen pitkin kautta kirjoitellut. Ne heikkoudet ovat aika merkittävät. Uskon kuitenkin, että Hölön johdolla niitä pystytään työstämään kohti ensi kautta. Vahvuuksia miehellä on sitten sitäkin enemmän.

Mä voin ottaa ton rahapanoksen kiinni. Otetaanko vaikka 100€? Olen myös samaa mieltä ZikZakin kanssa että Ratinen tulee pelaamaan 0,6ppg tai paremman kauden. Sovitaan vaikka 30 matsia.

Ratisella on mielestäni muutama heikkous, joista olen pitkin kautta kirjoitellut. Ne heikkoudet ovat aika merkittävät. Uskon kuitenkin, että Hölön johdolla niitä pystytään työstämään kohti ensi kautta. Vahvuuksia miehellä on sitten sitäkin enemmän.

Otin jo 50e Ilves-kauppa lahjakortti vedon kiinni. Yksi veto saa riittää kautta kohti :D

Takaisin