Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykypäivän agentit osaa tämän huhujen pallottelun ja sitäkautta paremman sopparin lypsyn ovelasti.Jep. Tää oli erikoinen keissi. Tosi aikaisin alkoi liikkua "varma" huhu, että tulee Tampereelle. Ja jo hyvissä ajoin talvella sitten olikin toisten varmojen huhujen mukaan tehnyt jatkot Raumalle.
Onko tää tieto? Valkoinen savu Areenan katolta?Ke 14.5 Ilves Launch.
Ilves inside jakso 9 lopussa Makkonen vahvistaa tämän. Habeum Launchem.Onko tää tieto? Valkoinen savu Areenan katolta?
Jasek ja Krannila on se kaksikko, jota itse olen salaa elätellyt. Tulisi taitoa ja vauhtia kertaheitolla rosteriin lisää. Krannilan on vaan kovasti huhuttu jatkavan Raumalla. Mutta olisi juuri sitä mitä laituriosastolle kaivataan.
Kyllä tuohon pitäisi löytyä vielä 2-3 profiilihyökkääjää kärkiketjuihin. Minimissään profiilisentteri pitäisi olla jo hankittuna.Jaaahas. Ja puita!
oma veikkaus julkaisuista:
-valmennus
-UTJ
-Taponen
-Kucerik
-Nybergin jatko
-Engberg
-Török
-Teuho-Markkola
Lisäksi jotain junnusoppareita sekä yllätyksinä Leino ja Ratiselle vuosi lisää sopimukseen![]()
Ainakin näyttää olevan uusissa pelipaidoissa mukanaOnko Lexus laitettu luiskaan
Vaadittiin Näpyä, Tillua ja Ripaa luiskaan mutta siellä tajuttiinkin oikea syyllinen. Vitun Lexus!Onko Lexus laitettu luiskaan
Siis onko tää launch nyt varma? Jos on niin Lexus teemallako se menee vieläkin
On ja kyllä
Mitää tojotaa tarvita enää ja linjateräs laittanu euron enemmänOnko Lexus laitettu luiskaan
On ja eiOn ja kyllä
2-3 kärkihyökkääjää? Onko mun joku tutka nyt vähän rikki?Kyllä tuohon pitäisi löytyä vielä 2-3 profiilihyökkääjää kärkiketjuihin. Minimissään profiilisentteri pitäisi olla jo hankittuna.