Ilves julkaisee pelaajauutisia viikolla 5?

Status
Viestiketju on suljettu.

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
e. En ole Ilveksellä töissä, eikä ole mikään tarkoituksellinen vuoto. Jos nämä puheet eivät lopu, poistun foorumilta Ilveksen toimiston maineen puhdistamisen vuoksi.

Siinä tapauksessa toivotan sinulle jo valmiiksi kaikkea hyvää ja kiitän jännityksen hetkistä luotettavien huhujen muodossa! Jos ei nimittäin joku meidän ”omista” vatipäistä jatka trollaamista, niin naapurin puolelta karanneet nuoriso-osaston edustajat sen varmasti tekevät.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
@punakone . Voisitko tulla kertomaan jotain edes? Olet käynyt lukemassa viestejä mutta et ole kommentoinut muuten kuin tykkäämällä.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 886
@punakone . Voisitko tulla kertomaan jotain edes? Olet käynyt lukemassa viestejä mutta et ole kommentoinut muuten kuin tykkäämällä.
Mitäs minun sinun mielestäsi tarvitsisi kommentoida?..ja toiseksi olen huono kertomaan sellaisia asioita minkä organisaation jäsen/työntekijä en ole mutta voisin luulla että heillä voi jotain julkaisua tulla pikapuoliin enkä nyt usko että se on tämä viikonloppu..
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Mitäs minun sinun mielestäsi tarvitsisi kommentoida?..ja toiseksi olen huono kertomaan sellaisia asioita minkä organisaation jäsen/työntekijä en ole mutta voisin luulla että heillä voi jotain julkaisua tulla pikapuoliin enkä nyt usko että se on tämä viikonloppu..
Eli perinteisen kaavan kautta menemme. Päivällä kenties heitto :D Toki Vartiaisen tapaus ainakin osui viikolle.

Varmasti Punakoneen lausunto rauhoittaa palstaa, kiitos.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 758
.... mitähän tässä sanoisi edes enään.

Olin aivan tosissani kertomuksen kanssa. Jos hieman mietitte minun linjaani, niin itse en missään tapauksessa levittäisi edes humalassa perättömiä juttuja. Annoin ystäväni lukea koneellani palstaa ja siellä sormet näppäimistöllä kävivät. Ei minun tarvitse enempää vakuutella, ken uskoo, joka haluaa.

Toisena, onko minulla tapana tarkoituksella foorumin jäsenten mieltä pahoittaa ? Todennäköisesti jäsen Punakone olisi kumonnut huhuni, jos asia olisi toisin.

Alkaako aina työsopimus heti sopimuksen tehtyä? Vastaus on EI.

Kaikki blegillä ”seisomis” jutut yms aivan turhaa. Mitä luulette, haluanko pahoittaa tarkoituksella teidän mieltänne tai saada itselleni hyvän olon tunnetta? Kuten sanoin, voin lopettaa huhujen kertomisen. Asia olisi minulle fine.

Bussin alle olen lähes joka kerta jäänyt, tässäkin tapauksessa Ymmärrän kyllä epäilyksenne, kun ei kuulunut vieläkää Ilveksen suunnalta mitää. Maltti on valttia ;)

e. En ole Ilveksellä töissä, eikä ole mikään tarkoituksellinen vuoto. Jos nämä puheet eivät lopu, poistun foorumilta Ilveksen toimiston maineen puhdistamisen vuoksi.
Itse en tarkoittanut mitenkään haukkua. Tässä on vain mennyt jo niin sekaisin kaikkien huhujen kanssa ettei tiedä enää mitä ajatella. Keep it up kuitenkin.:)
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Eli Ruotsalainen ja Dostal ei olekkaan tän

Aivopieru... Taas?

Eihän ollut. Tämä blegifan on ilmeisesti työsyhteessa hyvin lähellä Ilvestä, tietoisesti vuotaa "salassa pidettäviä asioita" ja varmasti jonkunlaisen fyysisen tyydytyksen näistä heitoistaan saa.

Minä en suostu häntä jumaloimaan.
Ei pysty muuta sanomaan tähänkään kuin että huhhuh. Ja tämä oli viimeinen OT tähän ketjuun minulta.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
Mustonen ei ole Kärppien kokoonpanossa. 1+1= Ilvekseen?
Muse tänään takaisin Kärppien kokoonpanossa (Aaltosen ja Kristofin rinnalla) ja iski voittomaalin. Ehkä tämä spekulointi ja huhu osoittautuukin ankaksi. Kausi ollut Muselle täysi floppi, mutta tuskin enää pelaisi, jos jo ensi viikolla Ilvekseen julkistettaisiin soppari.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Muse tänään takaisin Kärppien kokoonpanossa (Aaltosen ja Kristofin rinnalla) ja iski voittomaalin. Ehkä tämä spekulointi ja huhu osoittautuukin ankaksi. Kausi ollut Muselle täysi floppi, mutta tuskin enää pelaisi, jos jo ensi viikolla Ilvekseen julkistettaisiin soppari.

Tässä ole ollut alunperinkään mitään järkeä koko huhussa.
 

Paatelainen

Guest
Tulee tästä ketjusta elävästi mieleen Poliisin poika kirjan/elokuvan erittäin salainen ryöstö Rovaniemellä, jota taisi tulla koko kylä seuraamaan.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Takavuosina vanhan johdon aikana pidettiin yhtenä osoituksena Ilves-johdon epäonnistumisesta sitä, jos tietoja pelaajahankinnoista vuosi julkisuuteen. Nyt tällaisia tietoja suorastaan vaaditaan.

Jos eivät ole talvet veljiä keskenään, niin ei ole ilvesfanien ajatuksenjuoksussakaan punaista lankaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös