Ilves julkaisee pelaajasopimuksia toukokuun alkupuolella

Paatelainen

Guest
Eikös nuo ole aika hyvin osuneet? En minä muista viime kausina tulleen juurikaan ohareita ja taas aika vähän on tullut yllätyksiäkään?

Nyt toki kalibeeri on todella kova, joten ymmärrän hyvin tunteen.

Toissa kaudella taisi osua vähän paremmin, tälle kuluvalle kaudelle ei sitten niinkään.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 267
Hetkinen nyt, ketä kaikkia tänne on oikein huhuttu tulevan? Ihan perkeleen kovaa nimilistaa pukkaa:

Laituri X
Sebök
Konna
Mignoia
Veskarit 2x

Syön kyllä hatullisen sitä itseään, mikäli Laituri X on kovan luokan kaveri JA nämä kaikki huhut toteutuvat. Ei ikinä mun Ilveksessä, ei ainakaan tähän asti...
 

Marcelinho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
Hetkinen nyt, ketä kaikkia tänne on oikein huhuttu tulevan? Ihan perkeleen kovaa nimilistaa pukkaa:

Laituri X
Sebök
Konna
Mignoia
Veskarit 2x

Syön kyllä hatullisen sitä itseään, mikäli Laituri X on kovan luokan kaveri JA nämä kaikki huhut toteutuvat. Ei ikinä mun Ilveksessä, ei ainakaan tähän asti...

Tää kuulosti jo sen luokan lupaukselta että tarjoudun antamaan apua joko hatun hankinnassa tai sen täyttämisessä :D
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Sieltähän se massiivinen tuli.

 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 309
Sieltähän se massiivinen tuli.

Hieno nähdä, että huhut osuu kohdilleen!
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 163
Nämä kiinnitykset ovat tärkeämpiä kuin moni uskaltaa kuvitellakaan. Hakala ja Nyman ovat varsinkin sellaisia pelaajia, joiden pelaamista kannattaa seurata suurennuslasin kera.

Samalla täytyy muistaa, ettei nuorten pelaajien kehitys ole koskaan lineaarista ja mitä nuorempi lahjakkuus on kyseessä, sen helpommin ajaudutaan sivuraiteille. Mutta onpa jostain Slovenian kiekkosarjasta ponnahdettu takaisin hetkeksi SM-liigajoukkueen parhaimmaksi pistemieheksi, kun työntekeminen on alkanut maistumaan.

Eiköhän lähiaikoina tule hieman kokeneempien pelaajien sopimuksia. Mutta tuskin tässä pariin päivään kannattaa hakata F5-näppiä toimimattomaksi.
 
Ylös