Ilves julkaisee pelaajasopimuksia toukokuun alkupuolella

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 116
Juu, naurahdin samaa.
Ensin ajattelin, että Myrrä ei tiedä ketä on hankittu :)

Mutta julkistusjärjestyksestähän tuossa kertoili.
Heh. Mäkin ajattelin aluksi, että Ilves on vienyt ihan next levelille sen toimintatavan, mistä täälläkin on jauhettu, että valmennus ei osallistu pelaajien hankintaan. Että Myrrä saa tietää samaan aikaan fanien kanssa, keitä ensi vuonna valmentaa :D
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 478
Tuohon kun vielä "Mingoian" ja yhden kärkipakin hommaa, niin valmennuksella on työkalut kunnossa.
Puolustajaa etsitään ja käsittääkseni kenelläkään ei vielä sopimusta ole. Sellaisen käsityksen olen saanut että Teemu Suhoselle ainakin tehty tarjous, mutta siitä ei mitään ole kuulunut. Toin asian esille, koska näyttävästi Ilves etsii juuri kiekollista puolustajaa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Puolustajaa etsitään ja käsittääkseni kenelläkään ei vielä sopimusta ole. Sellaisen käsityksen olen saanut että Teemu Suhoselle ainakin tehty tarjous, mutta siitä ei mitään ole kuulunut. Toin asian esille, koska näyttävästi Ilves etsii juuri kiekollista puolustajaa.
Suhonen pysykööt pois, toivottavasti etsitään hieman kovempaa:D
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 674
Puolustajaa etsitään ja käsittääkseni kenelläkään ei vielä sopimusta ole. Sellaisen käsityksen olen saanut että Teemu Suhoselle ainakin tehty tarjous, mutta siitä ei mitään ole kuulunut. Toin asian esille, koska näyttävästi Ilves etsii juuri kiekollista puolustajaa.

Suhonen ei sytytä. Puolustuspäässä aivan lapanen ja onko sitten niin tehokaskaan? Toivottavasti ei ole tulossa.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 478
Älkää nyt Suhoseen tarttuko liikaa. Varmasti siellä on muillekkin annettu tarjouksia. Tämän nimen olen kuullut, joten toin esille pelkästään profiilityylin vuoksi.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Rightin kiekollinen pakkihan on se helpoiten naarattava kala järvessä!!
Semmoista ettii varmaan 12 seuraa kymmenestä.
 

FreshPrince

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Älkää nyt Suhoseen tarttuko liikaa. Varmasti siellä on muillekkin annettu tarjouksia. Tämän nimen olen kuullut, joten toin esille pelkästään profiilityylin vuoksi.

Ainakin kauden aikana Ilves oli kiinnostunut toisestakin Teemu nimisestä kiekollisesta puolustajasta. Sitä en tiedä onko tarjousta nyt heitetty. Hänet ottaisin henkilökohtaisesti mieluummin kuin Suhosen. Epäilen kuitenkin että tämän puolustajan etsinnässä voi vielä jonkin aikaa mennä. Eli vähän happea kannattaa ottaa täälläkin!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
Nyt toimistolle vinkkipuhelua peliin, eivät välttämättä ole tietoisia asiasta ;)
Eiköhän siellä tiedetä ja uskon että reagoidaankin. Tässä on vaan niin monta vuotta jo menty niin, että menestys kaatuu parin tärkeän palikan puuttumiseen.
Levollinen olen asian suhteen siis vasta, kun pakki ja aikakin yksi laituri vielä on hankittu. Siihen asti kova rosteri näyttäytyy minulle " ihan ok " sellaisena.
En siis halua olla kiittämätön, mutta ihan vaan noin tosiasiat tiedostaen.
 
Ylös