Ilves julkaisee pelaajasopimuksia toukokuun alkupuolella

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 792
Ainakin muutama positiivinen yllätys tulee olemaan.

JMJ kanssa ei ole vielä sopimusta.

e. Seppälän tilanteesta ei ole tietoa, huhut mediassa vievät Tapparaan toisin kuin lähteeni maaliskuussa.

"Muutama". Eli siis joku 3-4 positiivista yllätystä luvassa. Ei paha.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 944
Ainakin muutama positiivinen yllätys tulee olemaan.

JMJ kanssa ei ole vielä sopimusta.

e. Seppälän tilanteesta ei ole tietoa, huhut mediassa vievät Tapparaan toisin kuin lähteeni maaliskuussa.
Kun tiedät enemmän onko tulijat niin kovia että Meskanen kannatti ulkoistaa?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 792
Mistä repäisit 3-4 yllätystä? Olet ottanut minut ilmiselvästi sylkikupikseni. Saat pitää minua sellaisenaan. Mutta tarvitseeko jokaisessa ketjussa lähteä provosoimaan?

Mieluiten vastaus yksityisviestillä tai palautetta kanssa keskustelijoille, jos asiaa haluat jatkaa, kiitos .

Täh, mikä nyt on? Muutamahan tarkoittaa yli kahta. Nyt on pikkusen herkillä.

Ei ole mikään huhu, mutta Savon Sanomat kirjoittaa, että Kalpasta poistuu mm. Balasz Sebok, joka jatkaa uraansa toisessa Liigaseurassa. Tossa alkaisi olemaan sellaista "kakkossentteritasoa".
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 476
Täh, mikä nyt on? Muutamahan tarkoittaa yli kahta. Nyt on pikkusen herkillä.

Ei ole mikään huhu, mutta Savon Sanomat kirjoittaa, että Kalpasta poistuu mm. Balasz Sebok, joka jatkaa uraansa toisessa Liigaseurassa. Tossa alkaisi olemaan sellaista "kakkossentteritasoa".
Minun virheeni, suuresti anteeksi.

e. Sebok ei ole Ilveksen kiikarissa, kuhan mainitsen.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 944
Kannatti. Tietoa ei minulla ollut aikasemmin Meskasen lähdöstä, mutta miettinyt olin Meskasen tarpeettomuutta.

Toki roolitus joukkueessa on kysymysmerkki minulle. Liikaa ei kuitenkaan ole Meskasen tasoisia maalintekijöitä.
Kiitos ei kun jännittämään keitä tulee....
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Joskus talvella kuulin juttua, että Ilves neuvotteli jollain tasolla Trevor Mingoian kanssa. Ei mitään tietoa onko sopimusta syntynyt, mutta sopisi ainakin profiililtaan Meskasen korvaajaksi.

Mingoian kiinnitys olisi kyllä aivan perkeleen komea suoritus tillulta.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 624
Kannatti. Tietoa ei minulla ollut aikasemmin Meskasen lähdöstä, mutta miettinyt olin Meskasen tarpeettomuutta.

Toki roolitus joukkueessa on kysymysmerkki minulle. Liikaa ei kuitenkaan ole Meskasen tasoisia maalintekijöitä.

Siis olit miettinyt Meskasen tarpeettomuutta, mutta samalla meinaat etteivät uudet nimet tuo mukanaan maalintekovoimaa?
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 476
Siis olit miettinyt Meskasen tarpeettomuutta, mutta samalla meinaat etteivät uudet nimet tuo mukanaan maalintekovoimaa?
En meinannut tuolla, varmasti tuovat. Meskasen mielelläni olisin nähnyt rosterissa, kun liian vähän ylipäätään on puhtaita tuloksenteko pelaajia. Rosteri täynnä vaan alkaa olemaan, joten mikäköhän olisi ollut Mesen tai muiden pelaajien kohtalo tuolloin. Olen sitä mieltä, että roolitusta ei liian selvästi ole. Paljon löytyy Päkkilä, Mäntykivi osastoa joukkueesta.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 880
Minun virheeni, suuresti anteeksi.

e. Sebok ei ole Ilveksen kiikarissa, kuhan mainitsen.
Eiköhän tuo Sebok mene Kärppiin, tietenkin kun ensin kypsynyt KalPassa pelimieheksi, niin kotiuttavat sitten kun on kasvanut korkoa.
 
Ylös