Ilves ja Media

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769


Mun puolesta mediatyyppi voisi laittaa tämän poistoon. Joo ymmärän jos tälläinen halutaan nostaa ylös, mutta nyt omaan silmään näyttää vaan tappionjälkeiseltä "tunnekuohu" -kitinältä.

Miksei ole kuvaa tolpasta tai ylärimasta. Niihin me itse kilauteltiin. Turha tuomareita syytellä somessa. Varsinkin kun taidettiin itse tehdä yksi paitsiomaali myös.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
865

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
284
Ihan typerää kaivaa jotain Myrrää kommentoimaan asiaa. Vai onko tää nyt taas aamumuouhon mehustelua ja nautiskelua asialla

Juu, miksei aina kaiveta potkut saaneita valmentajia tasaisin väliajoin kommentoimaan kulloisenkin joukkueen nykyisiä edesottamuksia. Olisiko jo syytä soittaa myös Kivi ja Tuokkola läpi Ilveksen kohdalla? Entä Raipe? Kuinka pitkälle mennään, voisiko ehkä Pajuojaltakin kysyä?
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
457
Juu, miksei aina kaiveta potkut saaneita valmentajia tasaisin väliajoin kommentoimaan kulloisenkin joukkueen nykyisiä edesottamuksia. Olisiko jo syytä soittaa myös Kivi ja Tuokkola läpi Ilveksen kohdalla? Entä Raipe? Kuinka pitkälle mennään, voisiko ehkä Pajuojaltakin kysyä?
"Nyt jyrähtää Mälkiä, Sykora ja Jursinov"
 

Kolmosvahti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
222
Juu, miksei aina kaiveta potkut saaneita valmentajia tasaisin väliajoin kommentoimaan kulloisenkin joukkueen nykyisiä edesottamuksia. Olisiko jo syytä soittaa myös Kivi ja Tuokkola läpi Ilveksen kohdalla? Entä Raipe? Kuinka pitkälle mennään, voisiko ehkä Pajuojaltakin kysyä?
Marko Ojaseltakin olisi kiva saada joku kommentti tästä hetkestä.
Tai vaikka Robin Alvarezilta, niin saadaan myös pelaaja näkökulmaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Juu, miksei aina kaiveta potkut saaneita valmentajia tasaisin väliajoin kommentoimaan kulloisenkin joukkueen nykyisiä edesottamuksia. Olisiko jo syytä soittaa myös Kivi ja Tuokkola läpi Ilveksen kohdalla? Entä Raipe? Kuinka pitkälle mennään, voisiko ehkä Pajuojaltakin kysyä?
Koska ainakin näitä potkuja saaneita koutseja riittää. Alla listattu koutsit jotka eivät ole saaneet kenkää. Pendo varmaan tuohon lisätään.

2007-09 Sakari Pietilä
1999-01 Heikki Mälkiä
1987-90 Sakari Pietilä
1980-82 Raimo Määttänen
1975-76 Esko Mäkinen
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 269
Ihan fiksu haastishan tuo oli. Ei Myrrä lähtenyt oikein mitään kommentoimaan tai haavoja suolaamaan tms.
Jep, oli aika selkeä narratiivi tuossa, johon Joken kommentteja koetettiin asetella. Ei saatu oikein toimittajan haluamia katkeria vastauksia.

"– Ainakin itse uskon, että peli on pidemmällä aikavälillä reilu, Myrrä lisää arvoituksellisesti"

Uuh, mitähän tuossa on taustalla... tai sitten ei yhtään mitään. Jokke on hyvä tyyppi ja herrasmies.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 876
Juu, miksei aina kaiveta potkut saaneita valmentajia tasaisin väliajoin kommentoimaan kulloisenkin joukkueen nykyisiä edesottamuksia. Olisiko jo syytä soittaa myös Kivi ja Tuokkola läpi Ilveksen kohdalla? Entä Raipe? Kuinka pitkälle mennään, voisiko ehkä Pajuojaltakin kysyä?
Marko Sjöblomiltakin kannattaa kysellä. Hänen johdollaan oltaisiin voitettu pari mestaruutta ja seuraavaksi siirryttäisiin NHL:ään.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
Jep, oli aika selkeä narratiivi tuossa, johon Joken kommentteja koetettiin asetella. Ei saatu oikein toimittajan haluamia katkeria vastauksia.

"– Ainakin itse uskon, että peli on pidemmällä aikavälillä reilu, Myrrä lisää arvoituksellisesti"

Uuh, mitähän tuossa on taustalla... tai sitten ei yhtään mitään. Jokke on hyvä tyyppi ja herrasmies.
Odotellaan kun @Blegifan tämän ja Tillun tarinan meille kesällä avaa. Leirinuotion ääressä, kipinävahdissa uutta kautta kohti.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Marko Sjöblomiltakin kannattaa kysellä. Hänen johdollaan oltaisiin voitettu pari mestaruutta ja seuraavaksi siirryttäisiin NHL:ään.
MonsterEnergyLynxLynx hierois nyt NHL:ssä sen kaverin alaisuudessa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Jep, oli aika selkeä narratiivi tuossa, johon Joken kommentteja koetettiin asetella. Ei saatu oikein toimittajan haluamia katkeria vastauksia.

"– Ainakin itse uskon, että peli on pidemmällä aikavälillä reilu, Myrrä lisää arvoituksellisesti"

Uuh, mitähän tuossa on taustalla... tai sitten ei yhtään mitään. Jokke on hyvä tyyppi ja herrasmies.
On kyllä viimeiseen saakka fiksu kaveri ja puhuu tosiaan niin ettei pahemmin ketään loukkaa, eikä vanhoja kaivele. Katkeruus taitaa olla hänelle vierasta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Vähän turhan paljon rapaa saa nyt someukkokin kyllä tuosta julkaisusta. Pelaajat tekee virheitä, tuomarit tekee virheitä, someukkokin tekee virheitä, ihmisiä tässä ollaan :)
Someukko on varmasti myös Ilveksen kannattaja, häntä harmitti ja halusi puolustella omiaan. Eikä hän väärässä ollut.. selvä paitsio se oli ja maalia ei olisi pitänyt hyväksyä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 769
En ymmärrä miten Ilves olisi hakenut jotain pikavoittoa? Rahaa on, rahaa käytettiin ja nyt ei todennäköisesti vain natsannut.
Kuten aiemmin olen kirjoittanut, olin vaihdoksen kannalla. Mutta tapa, jolla se tehtiin ja sarjakärjestä niin kyllähän se ”karma” lyö sieltä takaisin nyt..
 
Ylös