Ilves ja Media

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 952
Jaa eli Stransky ei pelaisi huomenna. Miksi ei? Vai säästelläänkö nyt kun on siihen varaa?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 952
Varmaan vaivaa sitten tai sitten mainos on kuvattu jo ennen sitä Vaasan peliä josta oli poissa. Kallistuisin itse jälkimmäiseen, tuskin vaivan kanssa olisi SaiPaa vastaan pelannut.
Totta muuten, enpäs tätä heti tullut ajatelleeksi.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516

Helvetti kun on viime aikoina pystänyt vihaksi nämä tämän kaltaiset Ilveksen julkaisemat ylieditoidut tiktoklapsille tehdyt videot noista Ilveksen uusista tiktoksotureista puhumattakaan. Toki tiktokissakin on iso potentiaali ja en sano, etteikö sitä tulisi hyödyntää, mutta ei sitä nyt tällä tavalla tarvitse tehdä. Itse ainakin haluaisin, että Ilves pysyisi ennemmin perinteikkäänä ja arvokkaana urheiluseurana tiktok-brändiksi muuttumisen sijaan. Näille Gilloille ja muille vastaaville löytyy oma paikkansa, ja se ei ole pääsarjatason urheilu.

E: ja itse videon sisältöhän on ihan ok, mutta tuo ediointitapa tässä risoo. Enkä puhu nyt ainoastaan tästä videosta, vaan näitä on alkanut näkyä enemmän ja enemmän lähiaikoina.
 
Viimeksi muokattu:

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Helvetti kun on viime aikoina pystänyt vihaksi nämä tämän kaltaiset Ilveksen julkaisemat ylieditoidut tiktoklapsille tehdyt videot noista Ilveksen uusista tiktoksotureista puhumattakaan. Toki tiktokissakin on iso potentiaali ja en sano, etteikö sitä tulisi hyödyntää, mutta ei sitä nyt tällä tavalla tarvitse tehdä. Itse ainakin haluaisin, että Ilves pysyisi ennemmin perinteikkäänä ja arvokkaana urheiluseurana tiktok-brändiksi muuttumisen sijaan. Näille Gilloille ja muille vastaaville löytyy oma paikkansa, ja se ei ole pääsarjatason urheilu

E: ja itse videon sisältöhän on ihan ok, mutta tuo ediointitapa tässä risoo. Enkä puhu nyt ainoastaan tästä videosta, vaan näitä on alkanut näkyä enemmän ja enemmän lähiaikoina.
Mitä vikaa Tiktok lapsissa on? Varmaan suurinosa Ilveksen kannattajakunnasta on Tiktokissa, eli ei mikään pelkkä lasten juttu ole. Kannattaa pysyä ajan hermolla mukana ja olla esillä.

Omasta mielestä ollut mielenkiintoisia videoita ja mukavaa katseltavaa. Tiktok ei toisaan pienennä brändin arvoa vaan päinvastoin. Lähes kaikki vahvankin brändin omaavat urheiluseurat on Tiktokissa.

Videothan on julkaistu myös Instagramissa, Facebookissa, youtubessa ja Twitterissä. Ei ole siis pelkkä Tiktok juttu.

Vaikka joukkueurheilusta onkin kyse, niin yksilötkin kiinnostaa vahvasti ja on ollut mukava päästä ”tutustumaan” joukkueeseen paremmin kulisseissa.

Turhaa kiukuttelua nyt…
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 842
Mitä vikaa Tiktok lapsissa on? Varmaan suurinosa Ilveksen kannattajakunnasta on Tiktokissa, eli ei mikään pelkkä lasten juttu ole. Kannattaa pysyä ajan hermolla mukana ja olla esillä.

Omasta mielestä ollut mielenkiintoisia videoita ja mukavaa katseltavaa. Tiktok ei toisaan pienennä brändin arvoa vaan päinvastoin. Lähes kaikki vahvankin brändin omaavat urheiluseurat on Tiktokissa.

Videothan on julkaistu myös Instagramissa, Facebookissa, youtubessa ja Twitterissä. Ei ole siis pelkkä Tiktok juttu.

Vaikka joukkueurheilusta onkin kyse, niin yksilötkin kiinnostaa vahvasti ja on ollut mukava päästä ”tutustumaan” joukkueeseen paremmin kulisseissa.

Turhaa kiukuttelua nyt…
Jep ja kiva että avataan ja näytetään noita kulisseja. Aika vähän Ilvekseltä mitään tuolta on tullut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 301
Mitä vikaa Tiktok lapsissa on?
Vastaan tälläin ammattini puolesta, että tasan kaikki. Olen siis koulunkäynti-avustaja.
Se koko helvetin sovellus pitäisi kieltää. Se tekee niin paljon harmia meidän nuorisolle, että siinä jää kohta lasten ylipaino kakkoseksi.

Jos haluat TikTokin haitoista puhua kanssani niin voidaan käydä se jossain toisessa ketjussa.
Työkaverini väitteli juuri itsensä tohtoriksi asian tiimoilta ja teen kyseisen ihmisen kanssa erittäin tiivistä yhteistyötä joten uskon, että tiedän tästä asiasta huomattavasti enemmän kuin keskiverto kansalainen.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 720
Vastaan tälläin ammattini puolesta, että tasan kaikki. Olen siis koulunkäynti-avustaja.
Se koko helvetin sovellus pitäisi kieltää. Se tekee niin paljon harmia meidän nuorisolle, että siinä jää kohta lasten ylipaino kakkoseksi.

Jos haluat TikTokin haitoista puhua kanssani niin voidaan käydä se jossain toisessa ketjussa.
Työkaverini väitteli juuri itsensä tohtoriksi asian tiimoilta ja teen kyseisen ihmisen kanssa erittäin tiivistä yhteistyötä joten uskon, että tiedän tästä asiasta huomattavasti enemmän kuin keskiverto kansalainen.

Näin. Myös edustaja Merisen puheita eduskunnassa kannattaa kuunnella, on aika paljon avannut TikTokin haittoja.

Kukaanhan tässä ei kritisoi näiden videoiden sisältöä, aiheethan ovat mainioita. Mutta tuo editointitapa ja videon nopeus saa ainakin meikäläisen kouristamaan. Mielellään katsoisin joukkueen pukukoppitiloista semmoisen videon, jota ei tarvitse tauottaa, että pääsee kärryille mitä missäkin on.

Olen vanhus, tiedän.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Mitä vikaa Tiktok lapsissa on? Varmaan suurinosa Ilveksen kannattajakunnasta on Tiktokissa, eli ei mikään pelkkä lasten juttu ole. Kannattaa pysyä ajan hermolla mukana ja olla esillä.

Omasta mielestä ollut mielenkiintoisia videoita ja mukavaa katseltavaa. Tiktok ei toisaan pienennä brändin arvoa vaan päinvastoin. Lähes kaikki vahvankin brändin omaavat urheiluseurat on Tiktokissa.

Videothan on julkaistu myös Instagramissa, Facebookissa, youtubessa ja Twitterissä. Ei ole siis pelkkä Tiktok juttu.

Vaikka joukkueurheilusta onkin kyse, niin yksilötkin kiinnostaa vahvasti ja on ollut mukava päästä ”tutustumaan” joukkueeseen paremmin kulisseissa.

Turhaa kiukuttelua nyt…
Boldaus oma, mutta tuosta näkee jo aika vahvasti, että et viestiäni joko lukenut tai sitten et ymmärtänyt lukemaasi. En sanonut, etteikö tiktokiin saisi julkaista videoita ja hyödyntää sitä, vaan vika on siinä tavassa millä näitä toteutetaan.

E: @IhanJuniori ja @Pendolino sen tuossa ylhäällä kiteyttivätkin jo hyvin.

E2:
Itse en toki ylipäätään tiktokista pidä yhtään, mutta ymmärrän, että tämänkaltaisen brändin olisi hölmöä jättää sen potentiaali kokonaan käyttämättä.
 
Viimeksi muokattu:

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 842
Vastaan tälläin ammattini puolesta, että tasan kaikki. Olen siis koulunkäynti-avustaja.
Se koko helvetin sovellus pitäisi kieltää. Se tekee niin paljon harmia meidän nuorisolle, että siinä jää kohta lasten ylipaino kakkoseksi.

Jos haluat TikTokin haitoista puhua kanssani niin voidaan käydä se jossain toisessa ketjussa.
Työkaverini väitteli juuri itsensä tohtoriksi asian tiimoilta ja teen kyseisen ihmisen kanssa erittäin tiivistä yhteistyötä joten uskon, että tiedän tästä asiasta huomattavasti enemmän kuin keskiverto kansalainen.
Eikä valitettavasti pelkät lapset. Harmillisen paljon myös aikuisia / nuoria tuola viettää aikaa. Ei katsota uutisia mutta tiktokit pakko nähdä.

Lisäksi kaikki nämä Kiinayhteydet jne niin aika paljon pitää tapahtua että omasta puhelimesta ko. sovellus löytyisi. :)
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 952
Eikä valitettavasti pelkät lapset. Harmillisen paljon myös aikuisia / nuoria tuola viettää aikaa. Ei katsota uutisia mutta tiktokit pakko nähdä.

Lisäksi kaikki nämä Kiinayhteydet jne niin aika paljon pitää tapahtua että omasta puhelimesta ko. sovellus löytyisi. :)
Kertoo myös sovelluksesta paljon että työpaikoissa sovelluksen asennus työpuhelimeen kielletty. Meillä esimerkiksi näin.

Ja toisaalta koko algoritmi perustuu vastakkainasetteluun ja Euroopan/länsimaiden heikentämiseen.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Vastaan tälläin ammattini puolesta, että tasan kaikki. Olen siis koulunkäynti-avustaja.
Se koko helvetin sovellus pitäisi kieltää. Se tekee niin paljon harmia meidän nuorisolle, että siinä jää kohta lasten ylipaino kakkoseksi.

Jos haluat TikTokin haitoista puhua kanssani niin voidaan käydä se jossain toisessa ketjussa.
Työkaverini väitteli juuri itsensä tohtoriksi asian tiimoilta ja teen kyseisen ihmisen kanssa erittäin tiivistä yhteistyötä joten uskon, että tiedän tästä asiasta huomattavasti enemmän kuin keskiverto kansalainen.
Väheksymättä kenenkään ammattltaitoa, tämän pitäisi olla jokaisen terveellä järjellä varustetun ajatus, ei vain ammatin kautta tuleva.
Eli kiitos kun sanoitit sen.

Kauhistuttaa ajatuskin omista lapsista tiktokin äärellä. En ole edes 40v lähelläkään ja somenatiivi muuten, mutta Tiktok on helvetistä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 048
Tiktok pitäisi jo pelkän Kiina-yhteyden kautta kaikkien ottaa ihan helvetin tosissaan ja ohjata suoraan vessanpönttöön kulkematta lähtöruudun kautta.

(Uhka on vähän kun ry**ät, mutta varustettuna tuhdeilla steroideilla, muun maailman lompakolla ja vähemmän kännisellä johdolla..)
 

Doctor Holliday

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
157
Kiinassahan käytetään jotain TikTokin rinnakkaissovellusta, joka on tehty vähemmän koukuttavaksi, ja algoritmi ei syötä niin haitallista sisältöä. Ja TikTok on siellä kokonaan pois käytöstä. Eli ei se mikään salaisuus ole, että kyseinen sovellus on oikeasti todella haitallinen, ja ihan tarkoituksella.

Näistä syistä en oikein itsekään pidä näistä Ilveksen TikTok-tyylisistä videoista, vaikka itse sisältö onkin oikein laadukasta. Toteutustavasta en vain tykkää.
 
Ylös