Ilves ja Media

8pakki

Rivipelaaja
Viestejä
15
Jos sun mielestä Kahilan enkuntaito on keskinkertainen niin mitäpä mieltä oot hänen ruåtsintaidoista? Eräänkin kerran naapurin Rikua haastatteli svenskaksi ja heti ajattelin, että iteltä ei lähtis alkuunkaan...

Hän tekee duuninsa varmasti niin hyvin kun osaa ja sen pitäisi riittää...
Muistatko mistä kyseinen klippi olisi mahdollista nähdä, kiinnostaisi katsoa kun ruotsi itseltä taipuu.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Muistatko mistä kyseinen klippi olisi mahdollista nähdä, kiinnostaisi katsoa kun ruotsi itseltä taipuu.
Jos tuo on Vaasassa mediapuolen hommia tehnyt kymmenkunta vuotta, niin voinee luottaa siihen, että toinen kotimainen taipuu kelvollisesti. Toki hyvä auditoida.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Harmittavaa olla taas kriitikonääni, enkä tätä hakemalla hae mutta..
Eikä harmita! Arvostella saa ja tyytyväisyys tappaa kehityksen jne, mutta on kanssakirjoittajien aliarvioimista nimenomaan etsiä kritisoitavaa ja aloittaa, että "Harmittavaa olla taas..."
Haastatteluissa mielestäni ihan todella köykäinen ja englanniksi tehdyissä joka kerta pelkästään älytön myötähäpeä.

Erikoinen valinta kohdistaa kritiikki tässä mielessä juuri Kahilaan
Ajatella, aivan "älytön myötähäpeä" englanniksi tehdyissä haastatteluissa. Samoinhan täällä säännöllisesti nousee esiin se, että miksi jotkut valmentajat (mm. Pennanen) eivät lehdistötilaisuudessa puhu englantia silloin kun Grönborg on paikalla.
Itse en näitä käsitä ollenkaan, kerrataan vielä, Suomen liiga, suomenkielinen haastattelija, suomalainen yleisö, suomenkielinen media ja suomenkielinen haastateltava, niin sitten pitäisi puhua englantia, koska Grönborg. Ei ymmärrä, ei.
Minusta näissä on kysymys samasta asiasta, enkä nyt kohdista tätä erityisesti EFM:ään, vaikka hänen viestiään lainasinkin, monella ja monessa yhteydessä on kova tarve korostaa tuota englannin kielen taitoa ja sen käyttöä ja suurimmat arvostelijat, liittyen ääntämykseen ja kielen rakenteeseen löytyvät yleensä aivan jostain muualta kuin todellisista osaajista.
Tuntuu jopa, että aika usein tuota englannin kielen käyttöä arvostelevat sellaiset, joiden omat vahvuudet ovat kielitaidon lisäksi, no, sanotaan että rajalliset.
En itse pidä esimerkiksi Mia Kahilan haastatteluita erityisen sujuvina, mutta että "älytön myötähäpeä", sitä pidän kyllä kohtuuttomana ilmaisuna ja ammattilaisten aliarvioimisena.
Kielestä vielä sanottava, että en itse mitenkään vastusta englannin kielen käyttöä, mutta sen korostaminen menee mielestäni liian pitkälle nykyisin. Oma suhteeni englannin kieleen on se, että joutunut (tai saanut, miten vaan) käyttämään sitä työkielenä ja sanasto on omasta mielestä kohtuullisessa kunnossa, ääntämys ja kielioppi kohtuullisen kaukana edes hyvästä, mutta luulen, että silti olen silläkin kielitaidolla pystynyt hoitamaan hieman suurempia liiketoimia kuin monet, jotka katsovat asiakseen arvostella muiden kielitaitoa.
 

NiämerrannanLoordi

Rivipelaaja
Viestejä
75
Muistatko mistä kyseinen klippi olisi mahdollista nähdä, kiinnostaisi katsoa kun ruotsi itseltä taipuu.
En tiedä mistä näkyisi. Itse kuuntelin lähetyksen plussasta. En kuollaksenikaan muista mikä lähetys oli kyseessä. Loogista olisi että ennen jotain paikallismatsia‍♂️
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 305
No nyt tulee sisältöä!
Pakko arvostaa Pellin taustakuvaa :D
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 509
Todella tyylikästä mediatiimiltä liittää Könösen sadannen pisteen juttuun kuva Juusosta KalPa paidassa. Juuri tällaiset kertovat siitä, että organisaatio välittää, ja ymmärtää, että pelaajat ovat muutakin kuin vain vuosittain vaihtuvia hyödykkeitä, ja heilläkin on oma tarinansa.
Eikö se ollut Liigan mediatiimin kuva, jonka Ilves vain liitti omaan twiittiinsä?
 

hc-ipa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
”Tamperelainen huippujääkiekko puhuttaa politiikan huipulla asti. Eduskuntaan perustettiin syksyllä Ilves-verkosto, eikä se keskity eläinlajiin vaan jääkiekkoseuraan.

Verkostoa vetää keskustan pitkäaikainen kansanedustaja Mikko Savola

- En ole pitänyt ilvesläisyyttä vakan alla, ja olen huomannut, että kannatusta on eri porukoissa. Ajattelin, että mitä jos pistämme hynttyyt yhteen. Meitä on nyt kymmenen edustajaa melkein kaikista puolueista. Ilvesläisyys on yhdistävä asia, mikä on hieno juttu”, Savola kertoo.

Savolan lisäksi Ilves-verkostoon kuuluvat keskustasta Jouni Ovaska, kokoomuksesta Arto Satonen, Anna-Kaisa Ikonen, Sofia Vikman ja Aleksi Jäntti, sdp:stä Lauri Lyly ja Marko Asell, vasemmistoliitosta Jussi Saramo sekä perussuomalaisista Onni Rostila”.
www.aamulehti.fi/liiga/art-2000010026574.html
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
”Tamperelainen huippujääkiekko puhuttaa politiikan huipulla asti. Eduskuntaan perustettiin syksyllä Ilves-verkosto, eikä se keskity eläinlajiin vaan jääkiekkoseuraan.

Verkostoa vetää keskustan pitkäaikainen kansanedustaja Mikko Savola

- En ole pitänyt ilvesläisyyttä vakan alla, ja olen huomannut, että kannatusta on eri porukoissa. Ajattelin, että mitä jos pistämme hynttyyt yhteen. Meitä on nyt kymmenen edustajaa melkein kaikista puolueista. Ilvesläisyys on yhdistävä asia, mikä on hieno juttu”, Savola kertoo.

Savolan lisäksi Ilves-verkostoon kuuluvat keskustasta Jouni Ovaska, kokoomuksesta Arto Satonen, Anna-Kaisa Ikonen, Sofia Vikman ja Aleksi Jäntti, sdp:stä Lauri Lyly ja Marko Asell, vasemmistoliitosta Jussi Saramo sekä perussuomalaisista Onni Rostila”.
www.aamulehti.fi/liiga/art-2000010026574.html

Screenshot_20231217_183553_Ilta-Sanomat.jpg
 

Liitteet

  • Screenshot_20231217_183606_Ilta-Sanomat.jpg
    Screenshot_20231217_183606_Ilta-Sanomat.jpg
    568,1 KB · kertaa luettu: 318

Shade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
125
Voisin lyödä pääni pantiksi, että Asell on ollut joskus julkisuudessa Tapparan kannattaja. Eli onko painitrikoot kääntyneet jossain vaiheessa?
 
Ylös