Ilves ja Media

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
960
Oli muuten komea tuo Hatakan jatkoaika maali. Lähti vauhdilla omista,luisteli laidasta läpi ja pisti varmasti sisään. Tämä siis 3vs3.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ton pakiston päälle voi rakentaa rohkeaa hyökkäystä, jollaista Karri korostaa, ja johon myös niitä virheitä mahtuu.
Tätä lausumaansahan on vähän ihmetelty - mutta mielestäni jos peli lähtee virheettömyyden tavoittelusta, niin luovuus ja rohkeus kärsivät. Nyt on aiemmissa peleissä verkot soineet, ja taustalla on tämä haettu mentaliteetti.

Tottakai puolustus on perusta, eikä hölmöilyjä tarvitse tehdä, mutta on mahtavaa, että kannustetaan rohkeaan peliin. Tullaan viihtymään katsomossa uskoisin!
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 422
Jatketaan ohi aiheen:
Olen myös tutkinut kaupan tarjontaa "sillä silmällä", ei ole oikein mitään ostettavaa. Tai jos on jotain kiinnostavaa niin koko tai väri tuotteesta loppu.
Itsekin pälyilin kauppaa viimeksi tänään, niin ei siellä mitään lisäyksiä näyttänyt olevan sitten viime kevään, paitsi 19-20 kannattajapaidat.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Saisi päivittää kyllä kauppaa, ostajia olisi kun oikeaa tavaraa. Itse olen kaivannut niitä gollegehousuja kaivannit jossa oli pohkeessa 1931. Ne oli tyylikkäät.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Mainokset ovat mediaa niin laitetaan tänne.

Ilveksellä on kadunvarsimainoksia ainakin Sammon Valtatiellä. Erittäin mukavaa ja tervetullutta vaihtelua Tapparan vastaaviin!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 179
710
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Hienoa nähdä kyllä noita Ilveksen pelipaitamainoksia ympäri Tamperetta, ja vielä niin laajasti. Kiva bongailla eri pelaajia noista mainoksista. Vähän mielikuvituksellisempia ja monipuolisempia, kuin ne pelkät Tappara-logot, joita viime vuosina on ollut katukuvassa. Onko muuten Tapparalla näkynyt taas niitä perinteisiä logo-mainoksia jossain Tampereella?
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ilves tarjoo paikat, ja ottaa mielellään vaikka Räikkösen sponsorirahat, jotka menneet sveitsiläisseuralle ja joka otti kausarit pois. Aika toimintaa kyllä sikäläisiltä.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Ois pistäny kortit kiertoon, kun ei itse peleissä käy. Luulis että kavereita on,omia yhteistyökumpaneita ja kohteita kelle voi pelin tarjota. Toki jos seura perustelee korttien pois ottamista sillä että saadaan lisää sponsoreita ja rahaa, tuleekoha sitä rahaa loppuje lopuks lisää jos Kimi pistää omat rahahanat kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Näin somessa huonon kuvan jääkiekkolehden kausiennakosta.

Perinteinen 10 mediaa ennusti runkosarjan, mestaruuden ym. Ilves oli veikattu jopa kahdesti mestariksi. Yhtä useammin, kuin naapuria.

Alla kuinka monta kertaa veikattu mestariksi:
HIFK 4x
Kärpät 3x
Ilves 2x
tappara 1x
 
Ylös