Ilves ja Media

Loiske

Rivipelaaja
Viestejä
46
Vs: Ilves ja Media

Rouhija sanoi:
Taffana sanoi:
Voi voi... melko pikkupoika touhua taas havaittavissa. Unohtakaa nyt menneet ja keskitytään nykyhetkeen ja tulevaan. Onneksi valtaosa Ilves perheestä tuskin lukee tätä tahi Jatkoaikaa ja osaa nauttia täysillä nykytouhusta. Se ketä tässä kannattaa/ja pitää jalustalle nostaa on toisarvoista että tähän pisteeseen on päästy. Nyt naatitaan, eikä väännetä pikkumaisuuksista!

Näin on.Mikä muuten mättää,kun jatkoaikaan yrittänyt vuoden sisään kaksi kertaa rekisteröityä,niin siellä ei hyväksytä palstalle?

Samoin pari kertaa yrittänyt rekisteröityä jatkoaikaan eikä ole onnistunut. Olen käynyt kylläkin Ilveksen peleissä enkä ole boikotoinut. ;D
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 053
Vs: Ilves ja Media

http://www.suomikiekko.com/2017/03/kolumni-liigan-pudotuspelijoukkueet-ryhmittain-pirun-kova-temppu-jos-joku-voittaa-sen-neljasti/
Ilves on Tepsin ja Jypin ohella Tapparan kovin haastaja :)
Ei ihme ettei Tapparan kannattajilla ole huumoria juuri nyt...

Lisätään vielä, että Hifkin tehot on Hintzin ja Raskin varassa, Kalpan Myttysen. Ei meillä siis ole mitään syytä nöyristellä mihinkään suuntaan.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilves ja Media

Optimisti sanoi:
HeGe41 sanoi:
Syyskaudella kyseinen nimimerkki nimitteli Jatkoajan puolella maksavia asiakkaita hölmöiksi.

Poistit HeGe41 siis minun 12.3.2017 kirjoittamani viestin sen vuoksi, mitä kirjoitin Manngardin aikana - syksyllä 2016? Ootko sää HeGe nyt ihan tosissasi? Oikeesti? ;D

Sinä koit oikeutetuksi kutsua uskollisia kannattajia hölmöiksi, koska eivät olleet mukana boikottirintamassa. Nyt samaiselta nimimerkiltä pitäisi ymmärtää ja hyväksyä boikottia ylistäviä viestejä. Ei pysty.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilves ja Media

Siinähän se keskustelupalstan kauneus onkin, HeGe hyvä. Jos et siedä kuumuutta, voit poistua keittiöstä, tai voit lävistää mestarikeitoksesi potentiaalisesti pilaavan apukokin verbaalisella sanan säilällä. Tai voit ottaa apukokin puhutteluun ja opettaa sitä arvostamaan luomuksiasi. Tai voit jopa jättää apukokin kokonaan huomiotta. Missään tapauksessa sinun ei kuitenkaan tarvitse ymmärtää ja hyväksyä - voit olla reippaasti, avoimesti ja äänekkäästi eri mieltä. Apukokin voit hiljentää tai poistaa keittiöstä vain, jos omistat paikan. Silloinkin sinun täytyy olla valmis kestämään kritiikkiä päätöksestäsi.

Reilua peliä olisi muuten mielestäni lainata tai ainakin yksilöidä viesti, jossa olen kutsunut "uskollisia kannattajia hölmöiksi" - olen näemmä kirjoittanut syksyllä aika tiheään enkä tuota viestiä löydä historiastani. Kuulostaa kyllä siltä, että olen saattanut noin sanoakin, ja kaikkia vastaavia viestejä tulen julkisesti ja vilpittömästi pyytämään anteeksi, kunhan kausi on ohi. Lainauksen kanssa, jos yksilöit viestin. Tarkoitukseni ei ole tietenkään ollut pahoittaa kenenkään yksittäisen kannattajan mieltä - mitä ideaa siinä olisi? Kaikki viestini ennen 7.2.2017 pyrkivät vain yhteen tavoitteeseen: muutokseen, Uuteen Ilvekseen.
 

The beast

Rivipelaaja
Viestejä
76
Vs: Ilves ja Media

Itseasiassa me kaikki tosifanit ja tukijat ja uskolliset kannattajat olemme vähän hölmöjä kaikki! Jos on olllu ilves-fani kaikki nämä vuodet, ollaanhan me vähän höppänöitä ja hölmöjä oltu. Ei oo ollu aina ihmisen hommaa tää kannattaminen. Boikotoijat ovat myös yhtä uskollisia faneja kuin muutkin.. kritiikki ja halu menestyä kertoo vain suuresta rakkaudesta seuraan. Jos ummistaa silmänsä pahalta ja virheiltä, ei rakasta seuraa. Ja en väitä, että puolustajat olisivat ummistaneet, kukin tietää omat asiansa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 053
Vs: Ilves ja Media

Voisiko tämän palauttaa Ilveksen näkyvyyteen medioissa keskusteluun ? Perustakaa " Ilves jakaa mielipiteitä " ketju, vaikkapa...
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilves ja Media

The beast sanoi:
Itseasiassa me kaikki tosifanit ja tukijat ja uskolliset kannattajat olemme vähän hölmöjä kaikki! Jos on olllu ilves-fani kaikki nämä vuodet, ollaanhan me vähän höppänöitä ja hölmöjä oltu.

Mut onhan se nyt silti vähän hupsua kutsua muita Ilveksen kannattajia hölmöiksi. Varsinkin jos HeGe siitä pahastuu ja poistaa kostoksi puolen vuoden päästä kirjoittamasi viestin ;)
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Hyvin kestän. Ei tuota minkäänlaisia ongelmia. Yksityisviestien julkaisu tuli vähän puskista, mutta olisi pitänyt ymmärtää minkälaisen ihmisen kanssa olen tekemisissä.

Nyt ymmärrät. Hyvä! Toivottavasti ei jäänyt loppu-uran ajaksi traumoja sentään.


HeGe41 sanoi:
Edit. Boikotin merkityksestä muutokseen voin kyllä keskustella. Avataan tämä paketti.

Avataan. Kunhan kausi on ohi. Toivottavasti kaikki keskusteluun liittyvät viestit pysyvät tallessa.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 393
Vs: Ilves ja Media

http://www.aamulehti.fi/urheilu/onko-ilves-pelastettu-se-selviaa-tasan-viikon-kuluttua-24338634

Viikon päästä siis selviää meille moni asia tarkemmin.
Mielenkiintoisia aikoja edelleen.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilves ja Media

Ihan turhaan siis boikotoin ja en kolmeen kauteen kausikorttia omistanut :-\ Onneksi Hege avasi pelin ja Ripa hoisi homman maaliin.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 230
Vs: Ilves ja Media

Itse ajattelen niin, että jokainen ajaa asioita omalla tavallaan, mutta hajottamalla ei kuitenkaan mitään suurta saada aikaiseksi, vaan rakentamalla. Siksi pinnat menee tässä projektissa kirkkaasti Sharelle.

En kiellä, etteikö boikotoinneillakin olisi voinut saada Ilveksen romahtamaan lopullisesti ja Vincentin poistumaan, mutta sillä tiellä nousu olisi ollut paljon kivisempi.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Mitä näitä panttaa. Taotaan nyt, kun rauta on kuumaa.

Ei nyt HeGe; siellä on kauden tärkeimmät pelit alkamassa. Jos pystyisin, poistaisin viestisi ;D

Mites tämä keskustelu sitten tulevaisuutta ajatellen tulee etenemään? Sitä olen kuumeisesti miettinyt koko päivän. En ilmeisesti saa väittää, että boikotoinnilla oli merkitystä lopputulemaan. Vai saanko sinulta tähän erikoisluvan? "Vapaudu viestin poistamiselta"-kortin tai jonkun? Vai mennäänkö vain sillä, että pidät yksinpuhelun?

---

Jalolta mielestäni myös fiksu päätös olla kommentoimatta osakeantia nyt, kun tosipelit ovat käynnistymässä. Kyllä sitä ehtii sitten mestaruushuumassakin miettimään, että sijoitanko siihen Uuteen Ilvekseen sata tonnia vai kaksi...
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 023
Vs: Ilves ja Media

Amerikan setä ilmoitti jo kauan sitten myyvänsä osuutensa kunhan ilveshenkinen luotettava ostaja löytyy.
Monacon mies yritti tehdä kauppoja sedän kanssa, mutta ei saanut luottamusta.
En tiedä yrittikö boikottirintama tehdä tarjousta vai tyytyikö vain heittämään hiekkaa rattaisiin?

Vastaavasti Share nousi tekijäksi kootakseen hajallaan olevat rivit ja lupasi järjestää joukkorahoituksen uuden omistajaryhmän tueksi. Tämä oli mielestäni suurin vaikuttaja omistusmuutokseen. HeGe laittoi itsensä peliin, josta syntyi Sharelle "kasvot". Otti riskin asian viemiseksi maaliin, selkääntaputtelijoita riittäisi onnistuessa, mutta vastaavasti puukottajiakin olisi luvassa, kävi hankkeelle kuinka tahansa.

Omistus vaihtui, Ilves sai samaan aikaan joukkueena sairastuvan tyhjenemään, valmentajat pääsivät töihin
vakiokentällisten kanssa, peli parani ja voittoja rupesi tulemaan. Hakametsään löysi yhä useampi tien ja buumi oli valmis.

Oikeastaan Sorsapuiston ottelut olivat jo käännekohta kiinnostavuuden kannalta, paljon medianäkyvyyttä ja myönteistä sellaista.

Nyt kun kaikki tuntuu menevän parempaan suuntaan, aletaan paukuttelemaan henkseleitä siitä, kuka sai muutoksen aikaan ja sulan hattuunsa.

Tekijöille kuuluu suurimmat kiitokset, me sivustaseuraajat voimme nyt pitää pienempää ääntä ja keskittyä osaltamme vain joukkueen kannustamiseen.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 818
Vs: Ilves ja Media

Olisiko mitenkään mahdollista, että pöyhisitte tunkiota yksityisviestein? Tulette sitten julkisuuteen jonkinlaisen loppulauselman kanssa. Tai saattaahan tuo hiekkalaatikkoleikki herättää kiinnostusta myös muissa, joten josko avaisitte oman ketjun tälle setvimiselle? Ei olisi kaikkien pakko lukea, jos ei kiinnosta. Nyt tähän törmää väkisin, kun aihetta käsitellään ketjussa, jota moni lukee päivittäin.

Suurin osa palstalaisista ja muista Ilves-faneista on varmasti sitä mieltä, että jokaisella on ollut oikeus boikotoida tai tukea Manngardin Ilvestä ihan oman mielensä mukaan ja mikä tärkeintä, suurin osa pitänee omaa ratkaisuaan oikeana sekä itsensä että Ilveksen muutoksen kannalta.

Että viitsisitsette, ette viitsisitse? Ei mulla muuta.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 499
Vs: Ilves ja Media

Samaa mieltä et voitte vaikka kahdestaan puida asiaa.Jaksatte vääntää onko kärpänen härkänen vai ei.Itse ostan tänään lipun torstain matsiin ja sillä selvä.Eteenpäin Tampereen ILVES!!
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilves ja Media

Prophet sanoi:
Tai saattaahan tuo hiekkalaatikkoleikki herättää kiinnostusta myös muissa, joten josko avaisitte oman ketjun tälle setvimiselle?

Älä huoli, tämä on tarkoituskin. Jatkoajan puolella, jotta voidaan taata viestiketjun integriteetti ;)

HeGe on vain luonteeltaan hötkyilijä. Viimeisin viestini meni taas niin ihon alle, että HeGe päätti jo julistautua voittajaksi.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Ilves ja Media

Optimisti, voisit poistua vaikka jatkoajalle juhlimaan lantakasankaivuun suomenmestaruuttasi - uskon edustavani useimpia palstalaisia siinä että tuo toimintasi ei kiinnosta nyt pätkän vertaa.

Jumankauta sentään, Ilves on ensi kertaa jatkopeleissä pitkään aikaan ja teikäläinen vaan pyrkii saastuttamaan koko palstan ilmapiiriä. Häpeä.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilves ja Media

Totta. Ensimmäistä kertaa miesmuistiin. Nyt mennään päätyyn asti. Ja naatitaan! :peukku:

EDIT: Tulin lisäämään peukkua näyttävää hymiötä, mutta eihän täällä sellaista ollutkaan. Menköön noin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 053
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Prophet sanoi:
Olisiko mitenkään mahdollista, että pöyhisitte tunkiota yksityisviestein?

Katsoppas kun tätä on alunperin yritetty, mutta nimimerkki Optimisti päätti nämä yksityisviestit julkaista. Viimeisin viestini oli sen verran tyhjentävä, ettei kenellekään jäänyt epäselväksi asian todellinen tila.
Kaikella kunnioituksella, minulle jäi, koska en sitä lukenut..enkä tule lukemaan.
Ilves pelaa huomenna play offseja, oma fokukseni on täysin siinä.

Ja minut saa leimata hölmöksi kannattajaksi. Jo 1970-luvulta olen kannattanut ja seurannut Tapparan juhlimista..uskonut ja toivonut, haaveillut.. En osaa edes kuvitella, miltä mestaruuden juhliminen tuntuisi. Vuonna 1985 oli Maailma hieman toinen, kuten itsekkin ja koko laji. Monasti on tuntunut, ettei elinikäni enää riitä näkemään mestaruutta tuon 1985 jälkeen. Olen todella hölmö kannattaja.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
962
Vs: Ilves ja Media

Minäkin olen oikein idiootti kannattaja. Olen ostanut lipun Ilveksen peliin ry:n ja oy:n aikana. Olemassaoloni aikana ei kovin montaa kotipeliä ole jäänyt väliin. Vaikeaa on viime vuodet ollut, mutta ei ole käynyt mielessäni, että jäisin kotiin. Hölmö kannattaja, kun olen.
 
Ylös