• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilves ja Media

Liitteet

• IMG_4562.jpeg
    IMG_4562.jpeg
    125,3 KB · kertaa luettu: 207
Kebabpizza Göteborgista rupesi kiinnostamaan. Pitää lähteä porukalla Borgin ja kannun kanssa kauden lopussa maistamaan paikanpäälle.
Oon kuullut kebabpizzasta aiemminkin ja pitänyt ajatusta ihan järkyttävänä. Mutta jos Borg kerran tykkää siitä, niin ehkä se on sitten ihan ok <3

Taitaa olla muuten suurin bromance Les/Parikan jälkeen Mänty/Lööke kaksikko. Klingikin jotain sormileikillään siihen suuntaan taitaa viitata
Mielenkiintoista, minkälaisia sanavalintoja Männystä nyt käytetty. Henman juuri haastattelussaan kehui, että on parhaita senttereitä sarjassa "when he's on" Ja tässä Lööke käytännössä ihan samaa.

Kiinnostavaa, kuinka joukkuekaveritkin tsemppipuheissaan/kehuissaan huomioivat ailahtelun - toki posin kautta.

Liekö Mänty saanut valmennukselta palautetta tai paininut itse asian kanssa vai mistä kyse...

Mielenkiintoista, minkälaisia sanavalintoja Männystä nyt käytetty. Henman juuri haastattelussaan kehui, että on parhaita senttereitä sarjassa "when he's on" Ja tässä Lööke käytännössä ihan samaa.

Kiinnostavaa, kuinka joukkuekaveritkin tsemppipuheissaan/kehuissaan huomioivat ailahtelun - toki posin kautta.

Liekö Mänty saanut valmennukselta palautetta tai paininut itse asian kanssa vai mistä kyse...
Tai pelaa sen verran ison vamman kanssa, että joukkuekaveritkin sen tiedostavat. Ja arvostavat.

Takaisin