Mikä tämä siskojuttu on? Luin tästä Tappara-foorumiltakin, mihin tällä viitataan? Neiteihin?
Olisin varovainen tässä "yritetään keksiä vielä joku halventavampi nimitys ja valitsemme naisen". Olen nimittäin itse pikkusisko, Ilves- isän kasvattama ja voitte kaikki vapaasti kysyä molemmilta veljiltäni, kuinka helpolla ovat päässeet

Luulenpa, että pelkäävät minua edelleen. Onhan sitä nyt perheessä jollain järkikin oltava.
No joo, leikki leikkinä. Koko vastakkainasettelu tällaisten perhesuhdevertausten kanssa sylettää ylipäätään. Omat poikani ovat erilaisia, tekevät eri juttuja, ovat toinen toistaan parempia jossain ja taas toisissa asioissa ei... Ja tässä uutisoinnissa pyritään siihen, että se isoveli olisi paras kaikessa, joku mihin pyrkiä, joku joka on edellä ja joku jota ihaillaan. Koko konsepti on... vaan väärä. Tuntuu väärältä.
Mieluummin uutisoisin Ilves- Tappara- asetelmasta seuraavin käsittein:
Naapurit (rauhan aikana, kesällä)
Kilpakumppanit (runkosarjassa)
Daavid ja Goljat (hyväksyn menneiltä vuosilta, kun Ilves rämpi pelillisesti sekä taloutensa kanssa, en enää)
Nemesis (pleijareissa)
Taistelupari (pleijareissa)
Kissa ja koira (pleijareissa, itsellä toki molemmat joten sekin mietityttää kun rakkaita ovat tasapuolisesti)
Arkkiviholliset (finaalissa)
Herruus/ Kuninkuus (titteli, joka voidaan antaa vuosittain suhteessa toiseen paikalliseen. Ja valtikka on nyt meillä).