Ilves ja Media

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 323

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 596
Muuten hyvä juttu mutta ikävä kyllä meidän urheilujohtaja on sitä mieltä että mestaruus ei kiinnosta :(
Mitä tää ny meinaa? En pääse siis itse lukemaan tuota artikkelia.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 323
Mitä tää ny meinaa? En pääse siis itse lukemaan tuota artikkelia.
Vitsihuumoria, noh vähän särähti :)

”Tietyt tahot ovat todenneet, että Ilvekselle kelpaa vain mestaruus. Ei se ihan niin ole. Haluamme olla mestarikanditaatti – ja meillä on erinomainen mahdollisuus voittaa. Katsotaan, miten käy”, Koskela muotoili.”
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
Mitä tää ny meinaa? En pääse siis itse lukemaan tuota artikkelia.
”60 kierroksen runkosarja ei jätä mitään sattuman varaan. Ei tarvitse jossitella, menikö yksi pomppu sisään vai ulos. Tietyt tahot ovat todenneet, että Ilvekselle kelpaa vain mestaruus. Ei se ihan niin ole. Haluamme olla mestarikanditaatti – ja meillä on erinomainen mahdollisuus voittaa. Katsotaan, miten käy”, Koskela muotoili.

Varmaankin tuota. Itse en ihan tuollaista tulkintaa tekisi. En kyllä usko että ihan tosissaan oli heitettykään.

E. Eikä näköjään ihan tosissaan ollutkaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 323
Siellä nyt joku Tappara-fani rutisee, kun "Pennanen itki monikossa pelaajia". Vittu mitä ääliöitä.
Jep, ei varmaan tainnut ymmärtää että Pendo puhui kokonaisuudesta että paljonko pelaajat saavat viestejä.

Ei kaikille näitä pahimpia onneksi tule.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 272
Ei vaan Ilveksen pyrkimys on olla joka kausi yksi suurimmista mestarisuosikeista. Sellaista joukkuetta ei voi luoda tässä sarjassa, jolle mestaruus olisi todennäköisempi tulos, kuin ilman mestaruutta jääminen.

Mestaruuden voittaminen on tietenkin tavoite, mutta jos mestaruutta ei tule, niin ei kaikki ole paskaa paitsi kusi, kun siellä on muitakin joukkueita jotka haluavat mestaruuden voittaa ja vain yksi kerrallaan voittaa. Pronssi ja hopea ovat ihan hyviä, ellei erinomaisia, saavutuksia, sitä ei voi kiistää. Me jos kuka sen tiedämme.

Mitään isojen juhlien aiheita ne eivät Ilvekselle kuitenkaan enää tässä tilanteessa ole, koska nyt Ilves, kuten muutkin mestarisuosikit, janoavat mestaruutta. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mitalista voisi olla tyytyväinen. Tärkeintä on jatkuvuus, kärkipäässä vuosi toisensa jälkeen, niin mahdollisuudet mestaruuteen pidemmällä aikavälillä kohoavat, vaikka yksittäisellä kaudella mestaruus ei koskaan ole todennäköinen tulos. Tällä hetkellä Ilves on siinä tilanteessa ja toivon tietysti sydämestäni, että tämä kevät on keltavihreä.

Jos mestaruutta ei kuitenkaan tule, niin reaktio ei ole itkupotkuraivari, että "Mitä? Vain mestaruus kelpasi, lopetetaan koko homma", vaan sama työ pitää jatkua, että myös seuraavalla kaudella ollaan yksi suurimmista ennakkosuosikeista voittamaan mestaruus.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 651
No hei, pronssihan on ihan hyvä saavutus! Antaa muiden tankata jne.
Jos Ripa tai Tillu julkisesti ilmoittaisi, että vain mestaruus kelpaa niin ketä me saatais meille valmentaan tai pelaamaan?

Kaikki muut kun se mestaruus olisi epäonnistuminen.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 306
KYLLÄ OMPI NIIN ETTÄ VAIN MESTARUUS KELPAA EI OLE MUUTA VAIHTO EHTOA TAI KAIKILLE KENKÄÄ MINÄ OLEN KANNATTANUT ILVESTÄ SATA VUATTA JA ANNAN KATSOMOSSA AINA KAIKKENI ELI JOS JOKU VÄITTÄÄ ETTÄ JOKU RONSSI KELPAA NIIN EI TIIÄ KYLLÄ MISTÄÄN MITÄÄN,,,!!111
 
Viestejä
1 916
Hyvää toimintaa Koskelalta. Ja siis toi mestaruus-lausuntohan vaikuttaa ymmärrettävän diplomaattiselta varsinkin näin tulehtuneessa tilanteessa. Mitäpä se auttaa, jos henkseleitä paukutellaan. Se vain lisäisi sitä pelaajien painetta, joka on varmasti ihan todellista. Sen sijaan Tillu voi tehdä oman osansa hoitamalla päätyönsä, joka juuri tällä hetkellä on tankilla käynti.
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
389
KYLLÄ OMPI NIIN ETTÄ VAIN MESTARUUS KELPAA EI OLE MUUTA VAIHTO EHTOA TAI KAIKILLE KENKÄÄ MINÄ OLEN KANNATTANUT ILVESTÄ SATA VUATTA JA ANNAN KATSOMOSSA AINA KAIKKENI ELI JOS JOKU VÄITTÄÄ ETTÄ JOKU RONSSI KELPAA NIIN EI TIIÄ KYLLÄ MISTÄÄN MITÄÄN,,,!!111
1000041690.jpg
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
235
Hyviä ratkaisehdotuksia. Nyt pitää alkaa toimia!
Ehdotukset:
Joukkueenjohtaja toivoo, että myös SM-liiga reagoisi ikävään ilmiöön. Mallia voisi hakea vaikka länsinaapurista.

– Esimerkiksi Ruotsissa kerätään johonkin Exceliin kaikki nimimerkit, jotka lähettävät uhkaavia viestejä. Ne ovat siellä liigalla tallessa. Eli jos jostain nimimerkistä alkaa tulla kymmeniä sellaisia viestejä, he pystyvät puuttumaan asiaan, Peltomaa kertoo.

– Olisi SM-liigankin asia ryhtyä suojelemaan pelaajia jollain tavalla.

Itse pelaajille Peltomaa ehdottaa ratkaisuksi sometilien muuttamista yksityisiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös