Ilves ja Media

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 832
Costi, tamperelainen rap-artisti ja ylipäätään yksi tämän hetken suosituimmista suomalaisista artisteista, julkaisi tänään uutta musiikkia ja Vatikaani biisi menee about näin kohdasta 0:49->

mulla on mun lompakossa oranssi-sinist, muttei mun rinnassa kirves, siellä on myös keltast ja vihreet, ihan ku Tampereen Ilves

Tapparaa löytyy lompakosta, viitaten mitä ilmeisemmin mestaruusjuhlien keikkamasseihin, mutta rinnassa silti Tampereen Ilves.

Linkki biisin:

On kyllä hirveintä paskaa tämä mukaräp.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
On kyllä hirveintä paskaa tämä mukaräp.
En määkä suurin ystävä ole, mutta kyllä se Ilvekseen liitettynä jotenki menee. Tos tuli taasen vastaan tämä Ässien Patasydän, ja kyllä olis kiva jos Ilveksestäki joku tekis noin hyvin onnistuneen kipaleen.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
En määkä suurin ystävä ole, mutta kyllä se Ilvekseen liitettynä jotenki menee. Tos tuli taasen vastaan tämä Ässien Patasydän, ja kyllä olis kiva jos Ilveksestäki joku tekis noin hyvin onnistuneen kipaleen.
On meillä kuitenkin Ilves Murisee ja We Are The Kings
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 832
En määkä suurin ystävä ole, mutta kyllä se Ilvekseen liitettynä jotenki menee. Tos tuli taasen vastaan tämä Ässien Patasydän, ja kyllä olis kiva jos Ilveksestäki joku tekis noin hyvin onnistuneen kipaleen.
Itsellä menee samaan kastiin näiden muiden viime aikoina julkaistuiden Ipa-biisien kanssa jotka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Ei se tee biisistä automaattisesti hyvää jos se Ipasta kertoo tai on Ipalle tehty. Sitä uutta hyvää Ilves-biisiä odotellessa.
Ja mitä tulee tähän Costiin niin tarkoitin että tuo hänen "räppi" on kyllä kauheinta sontaa mitä voi tehdä. Kaukana oikeasti räpistä.
Paras seurabiisi muuten näädillä jonka Sentenced on tehnyt.
 
Viimeksi muokattu:

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
On meillä kuitenkin Ilves Murisee ja We Are The Kings
On joo, toinen tosin noistaki maalilaulu, ja on mm, Anssi Kelan Ilves kappale.
Tarkotin siis ihan ajatuksentasolla ei ihan sellasta kovaa kipaletta oiekin ole.

Pori,halli täys ja yleisölaulaa Patasydämen, siinä on vaan sitä jotain.
 

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
182
Vaikka palstalla ei räpistä pidettäisi, pienikin positiivinen Ilves-maininta Suomen suosituimpiin lukeutuvan artistin biisissä tekee Ilvekselle parempaa kuin mikään Yellowgreens-tyylinen viritelmä koskaan. Seurojen omat biisit eivät toimi käytännössä ikinä, mutta tää on hyvää näkyvyyttä Ipalle.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 832
Vaikka palstalla ei räpistä pidettäisi, pienikin positiivinen Ilves-maininta Suomen suosituimpiin lukeutuvan artistin biisissä tekee Ilvekselle parempaa kuin mikään Yellowgreens-tyylinen viritelmä koskaan. Seurojen omat biisit eivät toimi käytännössä ikinä, mutta tää on hyvää näkyvyyttä Ipalle.
Kyllä täällä räpistä pidetään. Tuo Costi vain ei ole sitä. En tiedä mihin kategoriaan tuo menisi mutta ei kyllä räppiin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
IMG_3060.jpeg
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 284
Se xG oli käytännössä tasan ja niinhän pelikin ansaitusti varsinaisella peliajalla. Me napattiin sitten voitto jatkoilla.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 273
Se xG oli käytännössä tasan ja niinhän pelikin ansaitusti varsinaisella peliajalla. Me napattiin sitten voitto jatkoilla.

Kuka löytää tämän kauden xG tilaston josta @Ilves97 kanssa väännettiin mutusta ja jonka perusteella @IhanJuniori perusteli Ilveksen pelin tasoa. Onko tästä olemassa faktaa isommalla mittakaavalla vai vain peli kohtaisesti (jossa mun mutulla hävitään aina)?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kuka löytää tämän kauden xG tilaston josta @Ilves97 kanssa väännettiin mutusta ja jonka perusteella @IhanJuniori perusteli Ilveksen pelin tasoa. Onko tästä olemassa faktaa isommalla mittakaavalla vai vain peli kohtaisesti (jossa mun mutulla hävitään aina)?

Ai se olikin vain sun mutusi, kun julistit, että Ilves on siinä tilastossa Liigan huonoin?

Yllättävää :)
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kuka löytää tämän kauden xG tilaston josta @Ilves97 kanssa väännettiin mutusta ja jonka perusteella @IhanJuniori perusteli Ilveksen pelin tasoa. Onko tästä olemassa faktaa isommalla mittakaavalla vai vain peli kohtaisesti (jossa mun mutulla hävitään aina)?

Tässä on Veikkauksen Liiga-kertoimista vastaavan pääanalyytikon mm. xG:hen, sen kehitykseen ja yleisiin voimasuhdearvioihinsa perustuva juttu 20 päivän takaa. Sen jälkeen ei kovin montaa ottelua ole pelattu:

 
Ylös