Ilves ja Media

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
676

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 751
Ullatus ja ”ammattimaista” ettei ole saanut mitään selitystä.
Sellaista nyt odotellaan johtavien pelaajien ryyppyreissuista aina välieräsukellukseen.
Toimistolla munat hukassa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 801
Joukkueurheiluun kuuluu lähestulkoon aina ns.saunaillat ja mistä me tiedetään mitä Iivo kisojen välipäivinä tekee:) viime kisat ainakin meni Iivolta päin v... a! Olisiko pieni tuuletus ollut paikallaan!
Aivan käsittämätöntä että joku vielä kehtaa puolustella tälläistä käytöstä. Toivottavasti et ole Ilveksellä töissä etkä koskaan tulekaan olemaan.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 689
Joukkueurheiluun kuuluu lähestulkoon aina ns.saunaillat ja mistä me tiedetään mitä Iivo kisojen välipäivinä tekee:) viime kisat ainakin meni Iivolta päin v... a! Olisiko pieni tuuletus ollut paikallaan!

Jep, kyllähän Myllylän Mikakin osasi mukia ottaa kisojenkin aikana, tosin mies oli parasta A luokkaa myös ladulla. Rauha Mikan muistolle.
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
676
Iltalehtien jutut ja julkisuus pakottaa kyllä Ilveksen johtoa kommentoimaan tätä ongelmaa ja joukkueen asennetta ja tavoitteita. Jos ei medialle, niin sponsoreille vähintään. Hyvä niin. Jämäkämpi pitää olla. 38 vuoden happy family meininki saa jäädä. 15 miljoonan liikevaihdolla vaaditaan tulosta.
Todellakin. Myrrän yllättävät potkut varmasti vaikutti meidän avainpelaajiin!
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Todellakin. Myrrän yllättävät potkut varmasti vaikutti meidän avainpelaajiin!

Pitäisköhän tuota spämmäämistä jollain tavalla rajoittaa?

Viiskytäseittemäntuhattakolmesataakakskytkuus hassua onelineria ja saman asian toistamista yhteen aiheeseen tuntuu vähintään riittävältä osallistumiselta.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 914
Ei minkäänlaista kunnioitusta kanssa pelureita ja seuran muita henkilöitä kohtaan ja kaikken vähiten kunnioitusta kannattajiin ja se tässä kaikkein eniten korpeaa.
Samat ajatukset. Olin ja olen kyllä vihainen tuosta touhusta. Ite järjestänyt talvilomia ja vapaita finaaleja varten. Mä haluan olla paikalla ku Ilves voittaa kannun. Se on mulle helvetin tärkeä asia. Mitä ilmeisemmin Ilveksen mestaruus on mulle huomattavasti tärkeämpää kun osalle pelaajista. Siitä olen äärimmäisen pettynyt ja se pistää todella vihaiseksi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Ullatus ja ”ammattimaista” ettei ole saanut mitään selitystä.
Sellaista nyt odotellaan johtavien pelaajien ryyppyreissuista aina välieräsukellukseen.
Toimistolla munat hukassa.
Muistan kun Kiven potkujen jälkeen huutelit, että hyvät koutsit ei jää ikinä työttömiksi. Karri on niin surkea, että ei vaan kelpaa kellekään. Eikä ollut mitenkään erikoista, että kakkonen hyppäsi ykköseksi.

On myös aika erikoista, että vieläkään ei ole tiedossa Joken tuleva työnantaja. Ihan oikeasti tämä on erikoinen homma.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 751
Muistan kun Kiven potkujen jälkeen huutelit, että hyvät koutsit ei jää ikinä työttömiksi. Karri on niin surkea, että ei vaan kelpaa kellekään. Eikä ollut mitenkään erikoista, että kakkonen hyppäsi ykköseksi.

On myös aika erikoista, että vieläkään ei ole tiedossa Joken tuleva työnantaja. Ihan oikeasti tämä on erikoinen homma.
Eikä jää myrräkään.
Raipesta olen huolissani.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 688
Raipe alkaa olla pikkuhiljaa eläkeiässä. Maestro valitsee vaan päältä kaikista tarjouksista sen mieluisimman ja menee sitten sinne. Ei jää työttömäksi tälläkään kertaa.
Makuasia, että onko se pian, mutta Raipella on 6-vuotta alimpaan eläkeikään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Makuasia, että onko se pian, mutta Raipella on 6-vuotta alimpaan eläkeikään.
Niin puhut nyt ilmeisesti ihanne eläkeiästä, jolloin lopetetaan kokonaan työnteko. Jääkiekkovalmentajista harvempi pääsee sinne asti jonkun seuran päävalmentajana. On päivänselvää, että Maestro hakee nyt sitä valmentajauransa viimeistä päävalmentajapaikkaa.

Senkin jälkeen on vielä vuosia annettavana kiekkoilulle. Varmasti myös Ilveksessä. Veikkaan, että herra Helminen vetää Ipassa jotain junnujen taitokoulua vielä paljon yli seitenkymppisenäkin.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
On se kumma kun Raipe ei saa päävalmentajan pestiä, vaikka hänellä on ihan mukiinmenevät tulokset valkkuna. Vai onko niin, että ei ole saannut pestiä oikeista seuroista?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
On se kumma kun Raipe ei saa päävalmentajan pestiä, vaikka hänellä on ihan mukiinmenevät tulokset valkkuna. Vai onko niin, että ei ole saannut pestiä oikeista seuroista?
Et ole vissiin hirveän tarkasti seuraillut.

Kaudella 2020-21 päävalmentajana vei TPS:n finaaleihin.

2021-22 nosti FC Pustertalin jumbosijalta playoffeihin. Päävalmentajana.

Tälle kaudelle tuli apukoutsiksi pistämään rakkaimpansa erikoistilanteet kuntoon, kun edellinen valmennus ei siihen kyennyt pariin kauteen. Tuloksena pronssia.

Eiköhän Raipelle löydy päävalmentajan pesti seuraavalle kaudelle. Jos vain sellaisen haluaa vielä.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Hei hei nyt. Maestro tekee liikkeensä harkiten ja tyyli tulee säilymään loppuun asti.

Tyylittömyys on Grönborgin kohtalo.
Ehkä mä annan tämmösen seuralegendan olla rauhassa. Olishan Raipe hauska nähdä päävalmentajana Suomessa, mutta pestejä ei taida liiemmiten olla auki
 

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 028
Niin olisiko Myrrä sittenkin ollut se mestariteoksen tekijä!
Minulle se ei kerro yhtään mitään jos pelaajat sanoo valmentajaa hyväksi tyypiksi. Mitä itse olen kuullut jalkapallo Ilveksen puolella pelaajista niin hekin sanovat Köpiä hyväksi tyypiksi, mutta viime kauden sarjasijoitus oli karsintojen välttäminen.
Myrrältä puuttui se kyky haastaa pelaajia tekemään parhaansa itsestään mikä tulee hyvin selväksi Kolppasen kertomuksista.
 
Ylös