Ilves ja Media

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Puhuttuun aiheeseen liittyen:

Mä muistan, kun ala-asteikäisenä luin paahtoleipä kädessäni Aamulehdestä otsikon:


ILVES MURISI, KERHO VAPISI

1677750394385.png
 

Teemu Killinen

Rivipelaaja
Viestejä
62


Itselleni ensimmäinen peli livenä oli tuo (11-2) Ilves-KalPa. Mutta eipä siitä pysty muistamaan käytännössä mitään, ei ihan kauheasti ollut vielä ikää.

Itse muistan olleeni paikanpäällä noista HIFK, Kerho ja SaiPa-pelit. Ekassa Mattila ja Peltomaa teki kovat tehot. Kerholla tais olla joku B-junnu maalissa, nimee en muista. Oliskohan Measures tehny jopa hatun tähän peliin. Raipe ja Burakovsky taas tehoili Saipaa vastaan toisessa puolivälierässä. Joissain muissakin noista olen luultavasti ollut, mutta kaikkia ei pysty muistamaan
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 511
Mua saa valistaa. Onko After Ski, synonyymi kännille/hönölle.
Huamenna sitten "Morgon efter".
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Mua saa valistaa. Onko After Ski, synonyymi kännille/hönölle.
Huamenna sitten "Morgon efter".

Itselle ainakin on. Tai siis joka kerta joka paikassa, missä ko. Bileisiin osallistunut on ollut hyvä känni. Seuraavana päivänä on ollut pohkeet helvetin kipeet muusta krapulasta puhumattakaan... Luulen, että tänään ei ainakaan lähde kynsiä varpaista niin kun viimeksi Zakopanessa...
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 821
Ittekseni tässä mietiskelin että mitenköhän voisi joukkuekaverit kunnioittaa Kontiolan uran viimeistä kautta. Olis aika hauskaa jos vaikka kaikki laittaisi Konnan tavoin keltaiset luistin nauhat playoffeihin :D
 

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
Puhuttuun aiheeseen liittyen:

Mä muistan, kun ala-asteikäisenä luin paahtoleipä kädessäni Aamulehdestä otsikon:


ILVES MURISI, KERHO VAPISI

katso liitettä 4392
Muistan tästä kun pelistä tullessa joku vastaantulija kysy että "paljonko peli päätty" oltiin että 10-0 eikä uskonu millään, sitten kakaroina huudettiin kuula punasena perään että kato lehdestä xD
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Onhan tämä kiva, kun taas voi muistella yli 8 maalin voittoja - siis siten, että sellainen on myös takataskussa viime päiviltä.

Noista mieleen on jäänyt Ilves-Kalpa, kun Summanen ja Kuznetsov taistelivat pistepörssin voitosta ja Summanen taisi pelata puolet pelistä. Summanenhan sen taiston sitten lopulta vei. Ilves - Jokerit pelissä Jokeri-fanit käänsivät pelipaidat nurinpäin ja jatkoivat kannustamista.

Toivottavasti Sport pelistä jäisi muisteloihin, että mestaruuden ratkaisija teki siinä piiiiitkän kuivan kauden jälkeen vapauttavan maalin. ;)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 380
Lauantain Ilves-HPK peli uusi alkamisaika klo 16. Näköjään MTV3: TV pelin takia. Onkohan maikkari varma Ilveksen runkosarjavoitosta ja haluavat olla paikalla välittämässä tunnelmia. :)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Ilveksen kannattaja Reetta Hurske Euroopan mestaruuteen.Onnittelut.
Tästä Reetan mahtavasta suorituksesta saadaan mukavasti jatkoa tälle: "Toivottavasti kohta saadaan lukea teidänkin Euroopan mestaruudesta." -juttuketjulle Reetan ja Ipan sometiimin välillä. :)

Onnea Reetta!!
 
Ylös