Ilves ja Media

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 790
Itse olen sen verran huono ihminen, että puhun aina kavereiden kesken Hifkistä. Toki tiedän oikein lausutun muodon, mutta ei tule niin helposti ulos kielen päältä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860


"Se taitaa suoraan mennä, vai ohjaako Eetu Tuulola sen sisään".

1676382854374.png
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 382
Tota näänkö mää nyt ihan omiani, mutta roikkuuko tuossa nyrkkeilyhanskat?
Ja jos roikkuu niin haluaako joku avata mulle minkä takia :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 382
Olisiko edellisen pelin parhaalle jaettava 'palkinto" joukkueen sisällä?
No niin tietenkin :)
Ilves ei harrasta sitä missä kyseisen palkinnon saaja poseeraa somessa vermeissä mitä ne nyt ikinä onkaan milläkin joukkueella.

EDIT: Eikun harrasti sitä Ilveskin näköjään kesäkuussa viimeksi.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
Tota näänkö mää nyt ihan omiani, mutta roikkuuko tuossa nyrkkeilyhanskat?
Ja jos roikkuu niin haluaako joku avata mulle minkä takia :D

Ilveksen sisäinen pelin parhaan pelaajan palkinto. Näyttäisi olevan Latvalan paikalla.

Minäkun luulin jo videon otsikon ja alun puolesta jotain kivaa sopimusuutista, mutta ei tällä kertaa :(
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 538


Osaako joku antaa kontekstia vai kerätäänkö tällä huomiota? Kyseinen kaveri ei ikinä merkkaa alkuperäistä julkaisua tai laita sen kontekstia twiittailuihinsa vaan soittaa suuta.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434


Osaako joku antaa kontekstia vai kerätäänkö tällä huomiota? Kyseinen kaveri ei ikinä merkkaa alkuperäistä julkaisua tai laita sen kontekstia twiittailuihinsa vaan soittaa suuta.


Kontekstina on huomio, kuten tällä janarilla yleensäkin. Halunnee lopettaa päivätyöt kassamyyjänä ja yrittää jonkun sortin mielipidevaikuttajaksi. Toivoin vain hänen asettuvan ehdolle eduskuntavaaleihin…
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 683


Osaako joku antaa kontekstia vai kerätäänkö tällä huomiota? Kyseinen kaveri ei ikinä merkkaa alkuperäistä julkaisua tai laita sen kontekstia twiittailuihinsa vaan soittaa suuta.

En myöskään tiedä mikä tässä on taustalla mutta yleinen huomio twitteristä on että järjestäen jokaisella TPS- kannattajaksi itsensä lukevalla on jotain hampaankolossa Ilvestä, sen faneja tai sometekemistä kohtaan. Eli tämä narina on toistuvaa ja lähes arkipäivää. En ole huomannut että esimerkiksi Tapparan kannattajat jaksaisivat käyttää saman verran energiaa kun mitä Turun suunnalla. Hyvä kuitenkin että Ilves on sielläkin huulilla
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Kontekstina on huomio, kuten tällä janarilla yleensäkin. Halunnee lopettaa päivätyöt kassamyyjänä ja yrittää jonkun sortin mielipidevaikuttajaksi. Toivoin vain hänen asettuvan ehdolle eduskuntavaaleihin…
Voi olla vielä pääministeri.. älä aliarvioi.
Minä kyllä iloisen Ilveksen menestyksestä.. Tapparan menestys oikeastaan yhdentekevää. He tuntuvat aina menestyvän, joten ihan sama, ovat nytkin vähintään välierissä.. sille on tehtaantakuu.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 538
Kontekstina on huomio, kuten tällä janarilla yleensäkin. Halunnee lopettaa päivätyöt kassamyyjänä ja yrittää jonkun sortin mielipidevaikuttajaksi. Toivoin vain hänen asettuvan ehdolle eduskuntavaaleihin…
Tälläisen kuvan saanut kaverista.
Miksi pitää kiinnostaa mitä joku nobody Twitterissä aukoo päätään?
Mua ei kiinnosta tuo kaveri tuon taivaallista, haluaisin vaan tietää mistä on nyt pahoitettu mieli.
 
Ylös