Ilves ja Media

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 386
Kellään tietoa miten nämä pregamesit on mennyt kaupaksi ? Tuli tos mieleen ku otin illaksi taasen.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 498
Olin varma kuuden joukkoon pääsystä, nyt kun Sihvonen ennustaa että porkkanat ja näädät voivat jäädä viivan alle, on pakko muuttaa omaa näkemystä. Sihvosen ennustajan lahjat tietäen....
Perkele.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 386
Pre gamesissa olis Timur Kärki missä hän availee ilmeisesti visioita ja strategiaa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 684
Ilveksen Facebook ryhmässä on jälleen kerran onnistuttu nostamaan Aamulehden puolellisuus esiin, koska Tapparan matsin otsikko on netissä isommalla. Muuten hyvä, mutta niin kuin aina viimeksi tullut uutinen (niin kuin tässä tapauksessa Tapparan pelin raportti) näkyy aina isomalla otsikolla kuin vanhempi uutinen.

Eli siis kyseessä on ihan vain se miten tuo sivusto toimii, eikä se että Tapparaa suosittaisiin.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Ilveksen Facebook ryhmässä on jälleen kerran onnistuttu nostamaan Aamulehden puolellisuus esiin, koska Tapparan matsin otsikko on netissä isommalla. Muuten hyvä, mutta niin kuin aina viimeksi tullut uutinen (niin kuin tässä tapauksessa Tapparan pelin raportti) näkyy aina isomalla otsikolla kuin vanhempi uutinen.

Eli siis kyseessä on ihan vain se miten tuo sivusto toimii, eikä se että Tapparaa suosittaisiin.
Mielestäni ei ole oikein ja väärin kannattajia, mutta itse lähdin tuosta ryhmästä aikanaan koska aika raskasta porukkaa siellä on.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 684
Mielestäni ei ole oikein ja väärin kannattajia, mutta itse lähdin tuosta ryhmästä aikanaan koska aika raskasta porukkaa siellä on.

Noh näemmä Twitterin puolella Akira Ropolta samaa juttua, kenen nyt voisi olettaa myös miettivän muita vaihtoehtoja ennen kuin kommentoi someen.

Toki hienoa, että asiat herättää tunteita, mutta kannattaa miettiä miten nuo sivustot toimii otsikoinnin kanssa.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Itse en jaksa ottaa ko. ryhmää turhan vakavasti. Tekipä sitä mitä tahansa niin aina se jonkun mielestä on väärin kannatettu ja aina on ihmisiä joiden mielestä Ilveksen kannattamiselle pitää saada heidän lupansa.

Tuo kyllä naurattaa kun taas niin monta kertaa olen lukenut Tappara-kannattajien valitusta kuinka Aamulehti on läpeensä ilvesläinen lehti joka ei edes pyri puolueettomuuteen. Olipa tämä yksi sankari jatkoajassa joka oikein mittaili printtilehden palstamillimetrejä ja sai moninkertaisen näkyvyyden Ilvekselle Tapparaan verrattuna. Mutta jatkakoon. Salaliittoteoretisointi on niin mukavaa kun sitä ei koskaan tarvitse lopettaa ja aina löytää sitä tukevia merkkejä kunhan vain tarpeeksi kauan jaksaa etsiä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 386
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ylös