Ilves ja Media

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 893

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
Joo meitä todellakin on erilaisia ihmisiä - sellaisia jotka löytää kritisoitavaa joka asiasta - ja sellaisia, joille ei tulisi edes mieleen nähdä vastaavanlaisia asioita tässä synkässä ajassa, johon edes jotain iloa pyritään tuomaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 135
En nyt ihan ymmärrä tätä hyökkäystäsi,kun tuskin olen ainoa joka ei tykkää katsella Hifkin ja Tapparan juhlivan Ilveksen kustannuksella,vaikka siitä olisikin vuosia aikaa,joten ehkä parempi,että päätetään tämä keskustelu tähän.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 266
En nyt ihan ymmärrä tätä hyökkäystäsi,kun tuskin olen ainoa joka ei tykkää katsella Hifkin ja Tapparan juhlivan Ilveksen kustannuksella,vaikka siitä olisikin vuosia aikaa,joten ehkä parempi,että päätetään tämä keskustelu tähän.

Juu, aivan samaa mieltä.

Esim. kevään 2001 puolivälieräpelejä olisi ollut hienoa nähdä uusintana ja olihan se 1. peli pitkään myös pisin SM-Liigaottelukin.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
958
Juu, aivan samaa mieltä.

Esim. kevään 2001 puolivälieräpelejä olisi ollut hienoa nähdä uusintana ja olihan se 1. peli pitkään myös pisin SM-Liigaottelukin.

Tai kevään 2017 puolivälieräsarjan viides ottelu, kun saatiin naapuri kuilun partaalle.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Ei liity Ilvekseen mitenkään, mutta pari urheiludokumenttia, kun muutakaan urheilua ei tule.




Hienoja dokkareita ja torstaina tulee taas, kakkoselta legendaarisesta maalivahdista Grant Fuhrista (nyt jo nähtävissä areenassa)
Grant Fuhr - maalivahtilegenda
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289


Mahtava kooste väsätty pronssikaudesta 2000-2001.
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Oho, se olikin sellainen tunnin kooste! Pitää jemmata myöhemmin nautittavaksi. Joka tapauksessa jo ensimmäiset kolme minuuttia tarjosivat kylmiä väreitä kiitettävästi. Tuo on siis ensimmäinen kokonainen kausi, kun olen Ilvestä kannattanut.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 135
Jalkapallopuolella alkoi YT:t. En minäkään ole lukenut,että jääkiekon puolella olisi alkaneet,mutta en nyt sitä ihmeenä pitäisi.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 624
No miksei nyt tosta vois vähän aprillipilaa heittää? Kyllä täytyy pipan olla aika kireellä, jos mielensä pahoittaa tuollasesta.

Mieltäni en pahoittanut ja en edes tuota uskonut, koska minun pitäisi saada tietää tuosta ennen mitään virallista tietoa. Sillä lähdettä pyysinkin.

Normaalissakaan tilanteessa lomautukset eivät ole mikään leikin aihe koskevat ne sitten ketä vaan. Nyt ovat vain valitettava realismi todella monelle ihmiselle ja mitkä toivottavasti eivät johda irtisanomisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Mieltäni en pahoittanut ja en edes tuota uskonut, koska minun pitäisi saada tietää tuosta ennen mitään virallista tietoa. Sillä lähdettä pyysinkin.

Normaalissakaan tilanteessa lomautukset eivät ole mikään leikin aihe koskevat ne sitten ketä vaan. Nyt ovat todella valitettava realismi todella monelle ihmiselle mitkä toivottavasti eivät johda irtisanomisiin.
Ymmärrän kyllä näkemyksen, mutta mun mielestä huumoria ja pilailua täytyy pystyä tekemään mistä tahansa aiheesta. Tietysti suorat loukkaukset yms. eivät kuulu siihen kastiin.

Itse mustan huumorin ystävänä naureskelen monille vielä vakavemmistakin aiheista väännetyille vitseille ja tiedostan samalla aiheen vakavuuden ja myös sen, että huumori on vain huumoria. Mutta alkaa menemään vähän offtopic niin jätetään tää vääntö mun puolesta nyt tähän :D
 
Ylös