Ilves ja Media

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
473
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Mutta tälläkö pitäisi nyt innostua kausikorttikaupoille?

Kysytko Sinä, että innostaako tämä kaikkia kannattajia vai itsestäsi? Ilman mitään provoa, Sinä varmaan menet joka tapauksessa halliin? menisit joka tapauksessa ensi kaudella halliin?

Kyllä minä olen ollut innostunut tästä uudesta meiningistä siinä määrin, että ulkopaikkakuntalaisena olin valmis hankkimaan ystäväni kanssa kausikortin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilves ja Media

C sanoi:
HeGe41 sanoi:
Mutta tälläkö pitäisi nyt innostua kausikorttikaupoille?

Kysytko Sinä, että innostaako tämä kaikkia kannattajia vai itsestäsi? Ilman mitään provoa, Sinä varmaan menet joka tapauksessa halliin? menisit joka tapauksessa ensi kaudella halliin?

Kyllä minä hallissa käyn. Sinne tarvittaisiin kuitenkin se 5000 muutakin joka kotipeli-ilta. Kumpi on tehokkaampi tapa? Viljellä mitäänsanomatonta "yhdessä" -höttöä vai konkreettista "ylöspäin" -teemaa? Kunnianhimoinen viestintä maksaa ihan yhtä paljon kuin tällainen diipadaapa-himmailu. Toisaalta kunnianhimoisuus myy, diipadaapa ei.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Vs: Ilves ja Media

Sinänsä samaa mieltä Hegen kanssa,mutta oisko nyt aika lyödä supervaihde päälle mainontaan kun samaanaikaan meille on tullut ihan ok pelaajia mutta ei mitään tähtiä.En oikein osaa itse asiaan sanoa kun tasapainoilee tunteen ja järjen kanssa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 773
Vs: Ilves ja Media

Surkean hiljaista on kaikinpuolin. Eikä mene kun pari viikkoa niin toimisto jäänee lomille. Olisi mielenkiintoista tietää miten on kausarikauppa edennyt verraten edelliskausiin. Selvää että jokainen tähän päivään mennessä ostettu kausikortti on ostettu ainoastaan "taloudellisen" kannatuksen vuoksi.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Ilves ja Media

Kausikortti tilattu/maksettu ja mitään sen jälkeen ole kuulunut. Helvetti tätä toimiston touhua...
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 100
Vs: Ilves ja Media

Ipa41 sanoi:
Kausikortti tilattu/maksettu ja mitään sen jälkeen ole kuulunut. Helvetti tätä toimiston touhua...

Vaikeetahan se on käydä Ilveksen sivuilla lukemassa.

HUOM! Kauden 2018-19 kausikortit postitetaan juhannukseen mennessä tilauksen yhteydessä antamaasi postiosoitteeseen. Yhteys ja lisätiedot: kausikortti@ilves.com.
 

Luchs

Guest
Vs: Ilves ja Media

Osittain tai täysin katsojapaikkamyyntiä edistämään lienee tarkoitettu myös aamulehdestä lainattu Jalon lausahdus "Toki seuraamme vielä Sandellin tilannetta. Olemme siinä leikissä mukana."

Mitähän tämä leikissä mukana olo tarkoittaa? Ollaanko sopimuskilvassa mukana vain leikisti?
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Vs: Ilves ja Media

Jos rosteri on luokkaa säälipleijarit, niin se on ihan sama vaikka mainosvideolla huudetaan perkelettä, ylöspäin ja kannu on meidän 2019, kun kaikki tajuaa, että mestaruus on 10 sija. Samaan höttöön menisi tämän yhessä kulkemisen kanssa. Ainakin minun korvissani.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 730
Vs: Ilves ja Media

Luchs sanoi:
Osittain tai täysin katsojapaikkamyyntiä edistämään lienee tarkoitettu myös aamulehdestä lainattu Jalon lausahdus "Toki seuraamme vielä Sandellin tilannetta. Olemme siinä leikissä mukana."

Mitähän tämä leikissä mukana olo tarkoittaa? Ollaanko sopimuskilvassa mukana vain leikisti?

En tiedä, kuinka monelle pitää asia vääntää rautalangasta.Ilves on edelleen mukana Sandellin tilanteessa,mutta Ässä itse tähyää ulkomaille ja miltei varmasti siellä myös pelaa.Suomessa on vain yksi seura,jossa Sandell pelaa.
 

551304

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Ilves ja Media

HeGe41 sanoi:
Kissa pöydälle. En tiedä ketä yritetään houkutella ja kuka ylipäätään vastaa tästä "Me ollaan aina kuljettu yhdessä" mainoskamppiksesta, mutta minuun ei uppoa sitten niin yhtään. Missä kunnianhimo? Missä uho? Missä Täältä tullaan, shaatana! -fiilis?
...

Näin tuon videon kevättalvella, taisi olla jopa TV4 tai jokin yleinen kanava. Silloin mulle syntyi positiivinen kuva eritoten siitä, että Ilves tuo itsensä näkyviin erittäin aikaisin ja mielestäni aika tyylikkäällä mainoksella jonka tulkitsin myös Ilves-perheessä olon promootioksi.

Tämä mainos on tullut youtubeen Maaliskuun 21s jolloin PlayOff 17/18 oli alkumetreillä. Sen johdosta minulla ainakin hukassa mikä tässä hienossa videossa nyt niin hammasta kiristää? Kenties se purnauksen kohde saattaisi olla toiveena saada seuraava versio mikä sitten sisältää enemmän tätä tavoiteasettelua 18/19? Jokatapauksessa minusta tuntuisi aika undulaatilta aloittaa 18/19 uhoaminen kesken 17/18 PlayOff kauden, siitä peukut Ilves Mediaan.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilves ja Media

Hämäläisellä hitaydella mielensäpahoittajat heräävät heti kahden kuukauden jälkeen :)
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilves ja Media

551304 sanoi:
Näin tuon videon kevättalvella, taisi olla jopa TV4 tai jokin yleinen kanava. Silloin mulle syntyi positiivinen kuva eritoten siitä, että Ilves tuo itsensä näkyviin erittäin aikaisin ja mielestäni aika tyylikkäällä mainoksella jonka tulkitsin myös Ilves-perheessä olon promootioksi.

Itse tulkitsen sen Liigaa pelaavan jääkiekkojoukkueen kausikorttimainokseksi. Mitä se onkin.

551304 sanoi:
Tämä mainos on tullut youtubeen Maaliskuun 21s jolloin PlayOff 17/18 oli alkumetreillä. Sen johdosta minulla ainakin hukassa mikä tässä hienossa videossa nyt niin hammasta kiristää? Kenties se purnauksen kohde saattaisi olla toiveena saada seuraava versio mikä sitten sisältää enemmän tätä tavoiteasettelua 18/19? Jokatapauksessa minusta tuntuisi aika undulaatilta aloittaa 18/19 uhoaminen kesken 17/18 PlayOff kauden, siitä peukut Ilves Mediaan.

Koskas se luukuttaminen sitten alkaa? Kesäkuuta mennään ja tällä terättömällä miekalla husitaan edelleen. Yhdessä hei kuljetaan ja osta kausikortti. Shut up and take my money!

Miksi en asiaa aikaisemmin esille ottanut? Koska oli aikainen kevät ja tuollainen pumpuli on ehkä jotenkin hyväksyttävää. Nyt pitäisi alkaa löytää niitä kierroksia koneeseen, koska mm. yhteistyökumppanuusmyyntiä painetaan pää märkänä. Mielikuvia siellä puolella totellaan ihan yhtä lailla.

Jos strategiaa totellaan, niin

- Ilves tavoittelee kovinta runkosarjasijoitusta vuosikymmeniin
- Pelaajabudjetti on historian korkein

Siitä vähän aseita markkinointiin.

Artsi sanoi:
Hämäläisellä hitaydella mielensäpahoittajat heräävät heti kahden kuukauden jälkeen :)

En minä mieltäni pahoittanut ole. Minä olen huolestunut. Peli-ilme kannattajien keskuudessa on apaattinen. Jotenkin tähän hiillokseen täytyisi saada puhallettua liekkiä.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Vs: Ilves ja Media

Yritäs puhaltaa liekkiä, niin sieltä marssii sormet näppäimistöllä sauhuten kymmenkunta tasaisen harmaata talousmiestä, jotka osoittavat, ettei meillä voi olla mitään menestystä ainakaan tällä vuosikymmenellä!
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Vs: Ilves ja Media

Mutta menkää pelit- osioon ja osallistukaa mainioon FutisGuruun. Siellä ei kukaan kiellä menestymästä.
 

Luchs

Guest
Vs: Ilves ja Media

Rouhija sanoi:
Luchs sanoi:
Osittain tai täysin katsojapaikkamyyntiä edistämään lienee tarkoitettu myös aamulehdestä lainattu Jalon lausahdus "Toki seuraamme vielä Sandellin tilannetta. Olemme siinä leikissä mukana."

Mitähän tämä leikissä mukana olo tarkoittaa? Ollaanko sopimuskilvassa mukana vain leikisti?

En tiedä, kuinka monelle pitää asia vääntää rautalangasta.Ilves on edelleen mukana Sandellin tilanteessa,mutta Ässä itse tähyää ulkomaille ja miltei varmasti siellä myös pelaa.Suomessa on vain yksi seura,jossa Sandell pelaa.


Joo vääntele sinä vaan rauhassa rautalankojasi, itseäni kiinnostaa mikä S:n sopimusratkaisua viivyttää vai onko sopimus ulkomaille jo olemassa, mutta sen julkaisua viivytellään 'herrasmiessopimuksella' markkinoinnillisista (Ilveksen kausikorttien myynti) syistä?
 

rokkistara

Tulokas
Viestejä
8
Vs: Ilves ja Media

Luchs sanoi:
Rouhija sanoi:
Luchs sanoi:
Osittain tai täysin katsojapaikkamyyntiä edistämään lienee tarkoitettu myös aamulehdestä lainattu Jalon lausahdus "Toki seuraamme vielä Sandellin tilannetta. Olemme siinä leikissä mukana."

Mitähän tämä leikissä mukana olo tarkoittaa? Ollaanko sopimuskilvassa mukana vain leikisti?

En tiedä, kuinka monelle pitää asia vääntää rautalangasta.Ilves on edelleen mukana Sandellin tilanteessa,mutta Ässä itse tähyää ulkomaille ja miltei varmasti siellä myös pelaa.Suomessa on vain yksi seura,jossa Sandell pelaa.


Joo vääntele sinä vaan rauhassa rautalankojasi, itseäni kiinnostaa mikä S:n sopimusratkaisua viivyttää vai onko sopimus ulkomaille jo olemassa, mutta sen julkaisua viivytellään 'herrasmiessopimuksella' markkinoinnillisista (Ilveksen kausikorttien myynti) syistä?

Ilves on halunnut antaa Sandellille riittävästi aikaa miettiä omaa ratkaisuaan. Ei ole siis tehty kovia dediksiä vaan tarjous on pidetty voimassa ja korvaavaa pelaajaa ei ole rekrytoitu. Tämä on ollut puhtaasti inhimillinen ja keskinäistä kunnioitusta osoittava ratkaisu, eikä sillä ole mitään tekemistä markkinoinnin ja myynnin kanssa.

Paitsi tietenkin niin päin, että mukava olisi ollut vaihtoehtoinen profiilipelaaja kiinnittää ja sen avulla markkinoida. Toisaalta taas, mikäli Sami Ilvekseen päättää jäädä, hänestä voidaan tehdä keskeinen hahmo ensi kauden markkinointiin.

Riskillähän tässä nyt Ilves odottelee, se on selvää. Mutta Sandellia kannattaa riskillä odotella, mielestäni.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Vs: Ilves ja Media

Koska uusi johto ei ole antanut medialle aihetta riepotella Ilvestä samalla tavalla kuin edelliset kekkeruusit, niin on ensisijaisen tärkeää, että me Ilves-kannattajat itse yritämme kaivaa kitinän aihetta uuden johdon tekemisistä sekä vähätellä kaikkea, mitä vain suinkin vähätellä voidaan. Tehkäämme tämä yhdessä, Ilveksen strategian hengessä.

Yhdessä olemme vahvempia.
 

Luchs

Guest
Vs: Ilves ja Media

Se on tietysti näkökulmakysymys onko tämän alustan funktio kitinä, kritiikki, spekulaatio vai esimerkiksi vain keskustelun herättäminen. Uskon ja toivon kuitenkin joukkueeni johdolla olevan sen verran terästä selkärangassa, ettei puntti näistä arvailuista tutise, jos ylipäätään sattuisivat näitä jorinoita koskaan lukemaan.

Pian kuudella vuosikymmenellä katsomossa istuneena ja ilveksen pelejä, pelaajia, omistajia ja operatiivista johtoa seuranneena alkaa jonkin verran näkemään asioiden taakse ja ymmärtämään että mediassa annetut lausunnot vaativat joskus tulkintaa.
Miten muuten me kannattajat eli asiakkaat voisimmekaan käyttäytyä kun informaatiota tuotteesta jaetaan vähäisinä ja monimerkityksellisinä kommentteina?
 

Leki78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
903
Vs: Ilves ja Media

rokkistara sanoi:
Luchs sanoi:
Rouhija sanoi:
Luchs sanoi:
Osittain tai täysin katsojapaikkamyyntiä edistämään lienee tarkoitettu myös aamulehdestä lainattu Jalon lausahdus "Toki seuraamme vielä Sandellin tilannetta. Olemme siinä leikissä mukana."

Mitähän tämä leikissä mukana olo tarkoittaa? Ollaanko sopimuskilvassa mukana vain leikisti?

En tiedä, kuinka monelle pitää asia vääntää rautalangasta.Ilves on edelleen mukana Sandellin tilanteessa,mutta Ässä itse tähyää ulkomaille ja miltei varmasti siellä myös pelaa.Suomessa on vain yksi seura,jossa Sandell pelaa.


Joo vääntele sinä vaan rauhassa rautalankojasi, itseäni kiinnostaa mikä S:n sopimusratkaisua viivyttää vai onko sopimus ulkomaille jo olemassa, mutta sen julkaisua viivytellään 'herrasmiessopimuksella' markkinoinnillisista (Ilveksen kausikorttien myynti) syistä?

Ilves on halunnut antaa Sandellille riittävästi aikaa miettiä omaa ratkaisuaan. Ei ole siis tehty kovia dediksiä vaan tarjous on pidetty voimassa ja korvaavaa pelaajaa ei ole rekrytoitu.
Se kun ei vaan riitä. Pelkkä Sandellin pitäminen ei vahvista joukkuetta viime vuodesta. Tarvitaan korvaajat myös Meskaselle ja Koivulalle. Eikä sitä Piskulaakaan ole täysin korvattu.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilves ja Media

Prophet sanoi:
Koska uusi johto ei ole antanut medialle aihetta riepotella Ilvestä samalla tavalla kuin edelliset kekkeruusit, niin on ensisijaisen tärkeää, että me Ilves-kannattajat itse yritämme kaivaa kitinän aihetta uuden johdon tekemisistä sekä vähätellä kaikkea, mitä vain suinkin vähätellä voidaan. Tehkäämme tämä yhdessä, Ilveksen strategian hengessä.

Yhdessä olemme vahvempia.

Oliko tämä minulle suunnattu? En tiedä, mutta vastaan silti.

Ilves on asettanut tavoitteet, jotka ovat organisaation mittapuulla historialliset. Minä toivoin ja toivon edelleen, että tätä puolta tuodaan myös markkinointiviestinnässä esille. Ilves ei ole enää osallistumassa, Ilves on menestymässä. Tämä on se viesti, jota täytyisi tuutata joka suunnasta. Ylöspäin, aivan kuten strategiassa lukee.

Jos tämä on kitinää tai johdon vähättelyä, ollaan aika tosi herkillä. Paljon on tehty asioita hyvin, mutta ei kai se oli este tehdä joitain asioita vielä paremmin?
 
Ylös