Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
"Kyllä mulla sellanen tunne on, että mä vielä kotiin palaan, käydään nyt kierros muualla"
-Karhu
-Karhu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Kyllä mulla sellanen tunne on, että mä vielä kotiin palaan, käydään nyt kierros muualla"
-Karhu

Riippuu onko Tillu viä talossa siinä vaiheessa.Naapuriin menee, kun siellä kuulemma maksetaan mitä pitää.
Tuntuuko siltä että Korpisalo on ollut 13v sitten Ilveksessä?Tuossa Karhu mainitsikin että nopeasti mennyt kausi vaikka paljon on tapahtunut. Ilves olikin CHL joukkueista parhaiten sijoittunut, muut eivät päässeet edes välieriin. Ihan jees suoritus siihenkin peilattuna.
Oli kyllä hieno jakso ja sitä insidea todellakin. Kiitos mediatiimille tästä ja kiitos Karhulle tästä rupeamasta.
Joo ei kyllä tunnu ihan siltä, juurihan se siellä koppaili vetoja. Mutta sekin mies on jo 31-vuotias 334 NHL-pelin veteraani.Tuntuuko siltä että Korpisalo on ollut 13v sitten Ilveksessä?
Aika vauhdilla mennyt kaikki kaudet!
Karhu ei lähde Ilveksestä, vaan käy kehittymässä ulkomailla jotta voi valmentaa vielä paremmin Ilveksessä."Kyllä mulla sellanen tunne on, että mä vielä kotiin palaan, käydään nyt kierros muualla"
-Karhu