Ilves Hockey Legends

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 956
Lauantaina aateloidaan lisää legendoja:

415102164_768254178678486_2522630107222687869_n.jpg
Jaahas, taa vähän tällainen spessumpi peli. Kai tiedätte kuinka pelissä käy? ;)
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 179
Markku Hakanen ehkä vähän yllättävä valinta, vaikka sinällänsä hienon uran sarjajyränä keskiketjuissa sahasikin ja itse edelleen toivoisin, että myös miespelaajista voisi valita joskus nuorempaakin ikäluokkaa (Juuri 58 vuotta täyttänyt Juha Järvenpää nuorin myös tämän kierroksen jälkeen ja edellinen pelannut 16 vuotta sitten uransa lopettanut Raipe), jotta myös tuoreemmat fanit saisivat tarttumapintaa, mutta ihan ok valinnat kaikin puolin.
 
Viimeksi muokattu:

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 179
Tiedä sitten onko järjestyksellä niin väliä, mutta itse olisin nimennyt Hannu Mattilan ennen Henriksonia.

Noissa voi olla tietysti jotain aikataulullisiakin juttuja, että kuka valitaan milläkin kerralla. Työelämässähän alle kuusikymppiset pääsääntöisesti ovat ja muitakin kiireitä voi olla.

Aika selkeästi näissä on aina valittu 1 kasari-ysäripelaaja per tilaisuus. Hantta valitaan taatusti mukaan lähikertoina. Tiedä vaikka odoteltaisiin, että ainakin toinen Hantan pojista voisi ihan jäällä ja Ilves-paidassa olla mukana juhlistamassa isän merkkihetkeä.
 
Viimeksi muokattu:

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Lauantaina aateloidaan lisää legendoja:
Hienoja valintoja jokainen.

Hienoa myös, että toisin kuin Jääkiekkoliitto kiekkoleijonia aateloidessaan, Ilves näyttäisi aateloivan jokaisessa tilaisuudessa myös vähintään yhden naisten joukkueen legendan. Ainakin toistaiseksi niitä riittää vielä hienosti tällä tahdilla, kun naisten Suomen mestaruudestakin on pelattu jo yli 40 vuotta.
 

Unto Vilske

Tulokas
Viestejä
9
Aateloinnit ovat tärkeä ja arvokas asia. Toteustapa sen sijaan on äärimmäisen kömpelö ja pitkäveteinen. Täytynee siis saapua lauantain otteluun vasta puoli kuudeksi.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 301
Aateloinnit ovat tärkeä ja arvokas asia. Toteustapa sen sijaan on äärimmäisen kömpelö ja pitkäveteinen. Täytynee siis saapua lauantain otteluun vasta puoli kuudeksi.
Mitenkä sitten toteuttaisit nuo aateloinnit? Jäällä menee väkisinkin aikaa kun jokaisen aateloitavan uraa muistellaan hetki ja järkeväähän tuo on toteuttaa niinkin, että on useampi aateloitava kerralla.

Itse kyllä kestän aivan hyvin sen, että pari kertaa kaudessa ottelun alku venyy näin hienon tapahtuman takia. Voisin tarvittaessa seistä tuon puolituntisen asennossa käsi lipassa ja kovat kaulassa.
 

Unto Vilske

Tulokas
Viestejä
9
Mitenkä sitten toteuttaisit nuo aateloinnit? Jäällä menee väkisinkin aikaa kun jokaisen aateloitavan uraa muistellaan hetki ja järkeväähän tuo on toteuttaa niinkin, että on useampi aateloitava kerralla.

Itse kyllä kestän aivan hyvin sen, että pari kertaa kaudessa ottelun alku venyy näin hienon tapahtuman takia. Voisin tarvittaessa seistä tuon puolituntisen asennossa käsi lipassa ja kovat kaulassa.
Hienoa jos näin. Minä en pystyisi. Itse tiivistäisin muisteluhetkiä ja kukittaisin rivistön huomattavasti jouhevammin. Toinen vaihtoehto olisi säilyttää tilaisuus ennallaan, mutta aloittaa se jo kauan ennen pelaajien saapumista. Tämä on vain minun mielipiteeni ja kunnioitan myös muiden näkemyksiä.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Eilinen tilaisuus kesti kuudella aateloitavalla aika tarkkaan 15 minuuttia. Se oli mielestäni hyvä kesto. Joillain aiemmilla kerroilla on tuntunut pidemmältä ajalta, mutta en pysty sanomaan tarkkaa aikaa niiltä kerroilta. Nyt muistin katsoa kellosta. Toki aateloitavien määräkin on vaihdellut eri tilaisuuksissa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 856
Eilinen tilaisuus kesti kuudella aateloitavalla aika tarkkaan 15 minuuttia. Se oli mielestäni hyvä kesto. Joillain aiemmilla kerroilla on tuntunut pidemmältä ajalta, mutta en pysty sanomaan tarkkaa aikaa niiltä kerroilta. Nyt muistin katsoa kellosta. Toki aateloitavien määräkin on vaihdellut eri tilaisuuksissa.
Ihan sopiva aika. Jossain Oulussa jäädytellään paitoja kolme tuntia.

Naapurikin raahaa omiin juttuihinsa sellaisia ihmisiä ketkä eivät liity asiaan mitenkään.
 
Ylös