Ilves fanit HPK-ILVES peli

Habanerokitchen

Tulokas
Viestejä
2
Aluksi tarvitsee sanoa että olipa iso kynnys Tapparan kannattajalle ja poikani jääkiekkoharrastuksen takia HPK:n komppaajalle rekisteröityä Ilves foorumille! Mutta nyt näen sen olevan vaivan arvoista! ;)

Mä olen oikeasti niin fiiliksissä, mitä sain eilen kokea "tiskin takaa", pelissä! Vaikka on aamu olen edelleenkin samoissa tärinöissäni teistä Ilveksen kannattajista. Niin päätykatsomossa kuin lehtereillä. Aika monta ottelua olen nähnyt ja erilaisiin kannataja porukoihin törmännyt / tutustunut vierasotteluiden aikana, kaljaa myydessäni!

Ja nyt Ilves vei kaikista edellisistä kokemuksista ja siitä mitä näin aivan ehdottoman TOP 1 paikan! Te olette loistavia. Teillä on nyt hyvä fiilis kaiken riepoittelun jälkeen. Teitä on ilo palvella! Te juotte paljon, mutta kuitenkin sitä hyvää lientä! "paljon ei ole negatiivinen ilmaisu"! Kaikki jotka tiskilläni kävi oli huippu kohteliaita, nauroi, vitsaili ja ymmärsi ottaa myös vastaan hyvällä tarkoitettua vastapalloa! Vaikka aluksi näytti tilanne jopa ensimmäisen erän jälkeen pahalta, TEILLÄ fiilis hyvä!

Oli pakko alkaa seurata paremmin! Huomasin että vaikka iso porukka samassa läjässä, teillä oli kokoajan hyvä henki! Vaikka HPK:n fanikatsomo nurkassa, vieressänne ei siellä huudeltu naapuriin vaan huudeltiin kentälle!

Ja ottelun lopuksi! Finaali myös minun tunne elämykselle!!!! ;) Kuinka tärkeitä te olette itse pelaajille ja kuinka sen viihdyttävän työn kentällä tekevät miehet sen myös osoitti teille! Noin antaumuksellista kiitosta faneja kohtaan en ole ennen nähnyt! En ole ollenkaan yllättynyt Ilveksen pelistä nykypäivänä! Te olette kaikki yhdessä hyvä tiimi!

Jatkakaa samaa asiallista touhua kausi loppuun. Olen niin saamarin yllättynyt ja ylpeä TEISTÄ! Silti tervetuloa uudestaan Hämeenlinnaan! Haluan nähdä sen toistekkin!

Kiitos kokemuksista! Tiskintakaa!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilves fanit HPK-ILVES peli

Delegaatio edustanut hyvällä tavalla. Hienoa!

PS. Tervetuloa foorumille :)
 

Habanerokitchen

Tulokas
Viestejä
2
Vs: Ilves fanit HPK-ILVES peli

Kiitos ja todellakin!

Joltakin fanilta jouduinkin kysymään, mitä on tapahtunut? ;)! Se oli oikeasti hienoa seurattavaa ja itse asia oli pääosassa! Kiakko!

Mutta se pelaajien kiitos kaikkiin suuntiin missä Ipa:n kannattajia oli, teki vaikutuksen! Kertoo jotakin onnistuneesta yhteistyöstä koko joukkueen eteen!
 
Ylös