Ilves CHL:ssa kaudella 2023-2024

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 428
Näillänäkymin on tulossa Ilveksen kautta aikain pienin yleisömäärä Nokia Arenalle, vaikka vastassa on Tsekin liigan kärki ja huippujoukkue Pardubice... mä häpeän kyllä.
Mä en siitä häpeämisestä tiedä, voi olla vähän turhan vahva sana. Mutta koko muun viestin allekirjoitan kyllä, ja korvaan viimesen lauseen tällä: mua vituttaa. Vituttaa tää porukan uskomattoman juntti asenne eurooppalaisia huippujoukkueita kohtaan ja vituttaa se, että meidän upeasta yhteisöstä ilmeisesti aika moni vaivautuu tulemaan matsiin vaan sillon kun vastustaja sattuu olemaan "mielenkiintonen". Ilvestähän sinne tullaan kattomaan eikä sitä saatanan vastustajaa!! Mitä väliä sillä on minkä väriset paidat vierasjoukkueella on tai mistä ne tulee, kunhan kotijoukkueella on keltavihreet ja ne tulee Tampereelta?
 

Juakko

Rivipelaaja
Viestejä
78
Joku kirjotti että Chl tuottaa seuroille lähinnä persnettoa, en toki yhtään ihmettele näillä katsojamäärillä. Kotiottelut ne nimenomaan tuottaa sitä rahaa seuroille ja niillä jos jollain tuotetaan sitä rahaa seuroille.

Luulisi tästäkin syystä ihmisten saapuvan hallille ennen kaikkea tukemaan seuraa.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 839
Tapparalla viime vuonna tähän aikaan Davosia vastaan 5117. Siinä mittari mikä pitää ylittää. :D
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
650
Tapparalla viime vuonna tähän aikaan Davosia vastaan 5117. Siinä mittari mikä pitää ylittää. :D
Eipä ylitetä. Naurettavaa. Menkäähän jokainen tämän viestin lukeva ostamaan lippuja. Itsellä on pienen missin takia huomiselle kaksi lippua. Pääasia, että rahaa virtaa seuralle. Mitä enemmän sijoitat seuraan, sitä enemmän saat vaatia seuralta ;)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 625
Eipä ylitetä. Naurettavaa. Menkäähän jokainen tämän viestin lukeva ostamaan lippuja. Itsellä on pienen missin takia huomiselle kaksi lippua. Pääasia, että rahaa virtaa seuralle. Mitä enemmän sijoitat seuraan, sitä enemmän saat vaatia seuralta ;)
Missä tulee se raja että paljonko saa vaatia? :)
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 466

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 213

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 368
Mä en siitä häpeämisestä tiedä, voi olla vähän turhan vahva sana. Mutta koko muun viestin allekirjoitan kyllä, ja korvaan viimesen lauseen tällä: mua vituttaa. Vituttaa tää porukan uskomattoman juntti asenne eurooppalaisia huippujoukkueita kohtaan ja vituttaa se, että meidän upeasta yhteisöstä ilmeisesti aika moni vaivautuu tulemaan matsiin vaan sillon kun vastustaja sattuu olemaan "mielenkiintonen". Ilvestähän sinne tullaan kattomaan eikä sitä saatanan vastustajaa!! Mitä väliä sillä on minkä väriset paidat vierasjoukkueella on tai mistä ne tulee, kunhan kotijoukkueella on keltavihreet ja ne tulee Tampereelta?
Itse juuri aikaisemmin perustelit CHL-pelejä kiinnostaviksi verrattuna Liigan runkosarjan peleihin. Mielestäni tuossa kommentissasi on hieman ristiriitaa (katsot mielummin eurooppalaisia huippujoukkueita kuin Liiga- joukkueita vaikka ihan sama kuka on vastustaja). Minua ei muovinen CHL kiinnosta, eipä tulisi pelejä edes vilkaistua ellei Ilves pelaisi.

Sinänsä on hienoa, että CHL-pelit kiinnostaa edes osaa kannattajista. Mutta samalla on turha vittuuntua muiden kannattajien väärästä asenteesta.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 428
Itse juuri aikaisemmin perustelit CHL-pelejä kiinnostaviksi verrattuna Liigan runkosarjan peleihin. Mielestäni tuossa kommentissasi on hieman ristiriitaa (katsot mielummin eurooppalaisia huippujoukkueita kuin Liiga- joukkueita vaikka ihan sama kuka on vastustaja). Minua ei muovinen CHL kiinnosta, eipä tulisi pelejä edes vilkaistua ellei Ilves pelaisi.

Sinänsä on hienoa, että CHL-pelit kiinnostaa edes osaa kannattajista. Mutta samalla on turha vittuuntua muiden kannattajien väärästä asenteesta.
Niin kyllä mut kausikorttipaikaltani löytää, ihan sama ketä vastaan pelataan. Pointtihan tossa oli se, että suurelle osalle yleisöä - ei siis mulle itselleni - se pelin "mielenkiintoisuus" määrittää, vaivautuvatko he peliin vai eivät. Mää katson Ilvestä aina kun Ilves pelaa ja vähänkään kerkiän paikalle; noiden mun kommentieni idea oli suostutella myös teitä, joille tuollaisilla toissijaisilla asioilla on väliä, tulemaan myös paikan päälle katsomaan.

CHL:n muovisuudesta olet kyllä aivan oikeassa, se keinotekoisuus ja kaupallisuus paistaa läpi ja haisee kilometrien päähän. Mutta muista lajeista tiedetään, kuinka upeita eurooppalaiset kilpailut voi parhaimmillaan olla, eikä tota toimintaa mitenkään muuten saa kehitettyä kuin osallistumalla. Mun mielestä tollanen nyrpistely ja ylimielisyys kusee pitkässä juoksussa omaan nilkkaan, kun tästä voidaan saada vielä kehitettyä upea kilpailu, jolla on potentiaalia viedä eurooppalaista jääkiekkoa - ja eurooppalaisena huippuseurana myös itse Ilvestä - helvetisti eteenpäin.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 604
Saako vaatia että seuraa kiinnostaisi myös nämä läpsyttelyt?

Jos playoff-peli ei kiinnosta, niin on kumma. Tää huominen peli on oikeastaan hyvä testi. Viime kaudella hävittiin valtavasti pelejä, joilla oli merkitystä:
- tän kun hoitaa, niin on jatkossa CHL:ssä...
- nyt voitolla varmistaisi runkosarjan voiton...

Ja poffitkin oli pettymys. Niissäkin oli peleissä panosta. Nyt pitäis Tapsumaisesti pelata itsensä finaaliin. CHL:ssä menestyminen tuo rahaa. Tänäkin vuonna, vaikka potteja vähän leikattiin. Se tuo hyvää myös välillisesti. Oli Tapparalle positiivista ja hyvää mainosta menestyä CHL:ssä muutamana vuotena putkeen. Kyllä menestyksellä aina myydään joukkuetta mainostajille ja faneille. Toivottavasti päästään jatkoon ja saadaan Lukko vastaan myöhemmin. Ei menis rahaa reissuihin ja väkeä kiinnostaisi enemmän. Toivottavasti palkintopotteja saadaan pian taas ylös. Hieno sarja ja fiilis, että alkaisi pikkuhiljaa ns lyömään itseään läpi. Pelireissut Eurooppaan hotsittais.
 
Ylös