Ilves CHL:ssä kaudella 2025-26

Mun ymmärryksen mukaan edistyneistä tilastoista noi muodostuu. Ja tietenkin pisteistä.

Näyttökuva (63).png

Ihan ookoo peli tuo edistyneiden tilastojen puolesta on Simmeltä.

Toki sitten taas kun katsoo noita peruspullatilastoja niin ei tehoja, vetoja maalia kohti, blokkeja, taklauksia ja yksi jäähy niin varmaan joku algoritmi tuosta muodostaa 5.8 arvosanan.

Torstaina voitto CHL:stä vielä niin alkaa olla jatkopaikka jo paketissa ja mielestäni sen jälkeen on erinomainen sauma antaa nuoremmille pelaajille kuten Kos, Laurell, TTM, Soini ja Kuivila isoa roolia jotta nähdään josko joku noista nostaa tasoaan. Siinä on sitten sisältä mahdollinen korvaaja valmiina jos lyhytaikaisia loukkaantumisia sattuu.

Torstainen peli näkyy etäkannattajille Viaplay 1 urheilu kanavalla. Ainakin tällä hetkellä nuo Viaplayn urheilukanavat näkyvät Viaplayn leffat&sarjat-tilauksella sovelluksen tai verkkosivujen kautta.

Torstainen peli näkyy etäkannattajille Viaplay 1 urheilu kanavalla. Ainakin tällä hetkellä nuo Viaplayn urheilukanavat näkyvät Viaplayn leffat&sarjat-tilauksella sovelluksen tai verkkosivujen kautta.
Minä en saa enää urheilua näkyviin sovelluksella, en puhelimella enkä chromecastilla.
Lauantain peli vielä näkyi.

Onko jotain kikkaa tarjolla vai joko ilmaiskatselu päättyi?

Minä en saa enää urheilua näkyviin sovelluksella, en puhelimella enkä chromecastilla.
Lauantain peli vielä näkyi.

Onko jotain kikkaa tarjolla vai joko ilmaiskatselu päättyi?
Sovelluksesta tuo TV-kanavat ja sieltä valitsee käynnissä olevan lähetyksen niin pitäisi näkyä. Meillä pakettina leffat&sarjat ja nuo kaikki urheilu- ja leffakanavat näkyy.

Liitteet

• Screenshot_20250903_183616.jpg
    Screenshot_20250903_183616.jpg
    67 KB · kertaa luettu: 82
Sovelluksesta tuo TV-kanavat ja sieltä valitsee käynnissä olevan lähetyksen niin pitäisi näkyä. Meillä pakettina leffat&sarjat ja nuo kaikki urheilu- ja leffakanavat näkyy.
Mulla näkyy TV-kanavissa neljä leffakanavaa eikä muuta.
Pitäisikö kaiken urheilun olla nyt katseltavissa vai vain joitain lähetyksiä?
Viaplay ei ole mulle oikein tuttu sielunelämältään.

Mulla näkyy TV-kanavissa neljä leffakanavaa eikä muuta.
Pitäisikö kaiken urheilun olla nyt katseltavissa vai vain joitain lähetyksiä?
Viaplay ei ole mulle oikein tuttu sielunelämältään.
1756922961652.png

Ainakin tällä meidän tilauksella näkyy Viaplay urheilu, Vsport ja V film ja tilausmuotona leffat ja sarjat.

Näkyykö siis tuolla viaplay sarjat ja elokuvat Tuo tämän päivän peli? Itselläni tulee kanavat osioissa tämmöinen ruutu
IMG_4852.png

Takaisin