Ilves All star sinun näkökulmastasi

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
1.
Viitakoski-Helminen-Larsson
Measures-Murphy
Toskala

2.
Hyvönen-Sandell-Peltomaa
Lumme-Saarinen
Dostal
 
Viestejä
336
Seurakulttuurilla on syvyyttä. Itse olen nähnyt kattoon nostetuista pelaajista tositoimissa alle puolet.

Mitä tulee All Time All Stars:iin, niin eiköhän yksin nimi ole varma. Raipe. Toinen joka on itseeni vaikuttanut paljon, on Allu Measures.

Toinen pakki vois hyvinkin olla Nikko, Murphy, Seikola jne.

Hyökkääjistä nimiä on paljon; Vesku Viitakoski, Kariya, Nemirovsky, Stefan, Hyvönen, Mätsky, Summanen, Ere Arvaja, Suomi. Ja paljon, paljon muita as you know.

Olkoonkin niin tai näin, mutta meikäläisen vitja on.

#10 E. Suomi - #41 R. Helminen - #39 V.Viitakoski

#61 A. Measures - #21. C.Murphy

#30 J. Tammi

Ps. Pysy Eemeli urasi Ilveksessä, niin paita on katossa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Raimo Summanen - Raimo Helminen - Jorma Salmi
Risto Siltanen - Jyrki Lumme
Jukka Tammi

Peter Larsson - Risto Jalo - Steve Kariya
Jarmo Wasama - Allan Measures
Tuukka Rask

Lasse Oksanen - Mika Nieminen - Reijo Hakanen
Jorma Kallio - Ville Siren
Juhani Lahtinen

Mikko Mäkelä - Jorma Peltonen - Aarne Honkavaara
Hannu Henriksson - Markus Seikola
Jarmo Myllys

Mennään tällä...
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Jalkapallomaissa seurakulttuuri tarkoittaa myös tietämystä seuran historiasta. Jääkiekkoiluun ja Tampereelle siirrettynä se tarkoittaisi, että Aarne Honkavaaran nimi mainitaan aina, kun puhutaan Ilveksen parhaista pelaajista ja ylipäätään tärkeimmistä henkilöistä. Sentään seitsemän mestaruutta pelaajana ja kolme valmentajana.

Ilveksen kannattajien on vielä pitkään hyväksyttävä se tosiasia, että seuran suuruuden vuodet sijoittuvat yli puolen vuosisadan taakse.
 

Luchs

Guest
Niin kauan kun minkäänlaista absoluuttista vertailuohjelmaa eri urheilijoiden paremmuudesta suhteutettuna eri aikakauden olosuhteisiin ei ole olemassa, on pakko mennä fanien mieltymysten mukaan.

Jos loistavaa Aarne Honkavaaraa ei jonkun listassa satu olemaan, ei se saavutuksista ja historiasta huolimatta sinne kuulukaan.
 

Kerouac

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
112
Niin kauan kun minkäänlaista absoluuttista vertailuohjelmaa eri urheilijoiden paremmuudesta suhteutettuna eri aikakauden olosuhteisiin ei ole olemassa, on pakko mennä fanien mieltymysten mukaan.

Jos loistavaa Aarne Honkavaaraa ei jonkun listassa satu olemaan, ei se saavutuksista ja historiasta huolimatta sinne kuulukaan.

Jep. Ja muutenkin ainakin minä halusin tulkita ketjunavauksen niin, että haetaan pelaajia jotka ovat kirjoittajaan itseensä nähtyinä tehneet all stars -tasoisen vaikutuksen.

Yllämainitusta ja kirjoittajan iästä johtuvista syistä omaan tähdistööni eivät ennen 80-lukua pelanneet asettuisi.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Jep. Ja muutenkin ainakin minä halusin tulkita ketjunavauksen niin, että haetaan pelaajia jotka ovat kirjoittajaan itseensä nähtyinä tehneet all stars -tasoisen vaikutuksen.

Yllämainitusta ja kirjoittajan iästä johtuvista syistä omaan tähdistööni eivät ennen 80-lukua pelanneet asettuisi.

Näin myös tämän käsitin.

Jokainen tietenkin tulkitsee omalla tavallaan...
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Heistä joita olen oman lyhyen elämäni aikana saanut idolisoida:

Toni Rajala - Jesse Niinimäki - Michael Keränen
Eemeli Suomi - Arttu Ruotsalainen - Sami Sandell
Marko Anttila - Raimo Helminen - Teemu Rautiainen
Jussi Pesonen - Pasi Määttänen - Masi Marjamäki

Niko Peltola - Jyrki Jokipakka
Ville Koistinen - Martti Järventie
Jarkko Parikka - Jarkko Näppilä
Tuomas Salmela

Lukas Dostal
Hannu Toivonen
Miika Wiikman


Yhdestäkään valmentajasta ei ole oikeastaan jäänyt mitään sen positiivisempia muistoja.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 407
Sentterit Ripa, Raipe, Sandell ja Ruotsalainen

Laitureiksi Summanen, Larsson, Ahlberg, Derkatch, Viitakoski, Suomi, Peltomaa ja Järvenpää

Puolustajat Siltanen, Measures, Saarinen, Järventie, Murphy, Haapakoski, Willman

Maalivahdit Toskala ja Tammi
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 704
Nostellaanpas tätä ketjua ylös.

Hahmottelin tässä tappion karvasta kalkkia juodessani kokoonpanon, johon kokosin oman aikani suosikit, ne ketkä on eniten minua sytyttäneet.

Läheskään kaikki eivät listalle mahtuneet, ja tässäkin jo pari ylimääräistä on!



Sami Sandell - Raimo Helminen - Golby Genoway

Eemeli Suomi - Arttu Ruotsalainen - Joona Ikonen

Masi Marjamäki - Petri Kontiola - Jesse Niinimäki

Tommi Välimaa - Pasi Määttänen - Marko Anttila

Michael Keränen


Niko Peltola - Jyrki Jokipakka
Ville Koistinen - Juuso Välimäki
Jarkko Parikka - Les Lancaster (viha-rakkaussuhde)
Arto Tukio - Markus Seikola


Lukas Dostal
Tuukka Rask
Anders Lindbäck
Marek Langhamer
 
Ylös