Ilves 90v.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
Paljon onnea rakas Ilves!

Paljon hyviä muistoja, mutta joitakin ei niin hyviä muistojakin. Kirkkaimpina mielessä viime keväinen HIFK-peli (tunnelmaltaan paras missä olen ollut) ja mennyt syksy.

Sitä odotellessa, että pääsee joukkuetta taas livenä katsomaan.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 301
Perheet yhteen solmien
läpi sukupolvien

Mun ja isän tärkein yhteinen harrastus. Hänen kanssaan täytyy vielä Ilveksen mestaruus kokea.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Hyvää syntymäpäivää Ilves.
Tärkeä olet monelle.
Tarttee lasten kanssa pitää pieni kakutus!
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388

Lappa-Juha

Tulokas
Viestejä
5
Hieno seura, jonka hienoon historiaan on niin kipeästi kaivattu jatkoa pitkään. Haluan uskoa, että nykyinen vakaa toiminta tuottaa myös urheilullista tulosta - vaikka tunteellinen fani minussa haluaakin voittoja nyt ja heti, esimerkiksi tänään. Onnea Ilves ja ilvesläiset!
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 413
Ry:n puolella onkin jo juhlatapahtumaa loppukesästä jalkapallojaostolle, mutta mitenkä kiekkopuolella? Olisiko juhlaottelu parempi järjestää uusissa puitteissa Uros Live areenalla?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 520
Tullut näköjään onniteltua ketjussa jo aiemmin, mutta onnitellaan nyt uudemman kerran, kun tänään Hakametsässä juhlia vietetään. Onnea siis Suomen hienoin ja kaunein!

Tänään toiveissa kauden paras peliesitys ja SaiPa komeasti kanveesiin. Toivottavasti mahdollisimman moni löytää tiensä tänään Hakametsään.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 226
Kun ikkunat on peitetty ja ovet ovat kiinni. Kun kaduilla on hiljaista ja tuntuu siltä, että toivo olisi melkein menetetty:

Näytä minulle valo, jonka me kerran rakensimme.

Kuinka aurinko jälleen herättää Tampereen puistot ja silittää sen kosken pintaa. Kuinka valo liikkuu näsijärveltä pyhäjärven rantaa, koulukadulta eteläpuistoon; kuin ikuinen, ihmeellinen liike.

Ja jos minä joskus meinaan sen unohtaa; kerro minulle jälleen niistä lapsuutemme sankareista. Sitkeäsydämisistä ja taipumattomista: niin tunteikkaista, että heidän pettymyksen saattoi nähdä ja samaan aikaan niin rohkeista, että heidän tiedettiin yrittävän aina uudelleen.

Muistatko heidän ilmeensä, muistatko heidän käsiensä liikkeen? Muistatko, kuinka aina seuraavassa hetkessä mekin seisoimme tuon rivin jatkeena, yhtenä heistä.

Kerro minulle kaikesta siitä, mitä me niin kovasti janosimme, mitä me rakastimme ja mihin me uskoimme. Uskoimme niin, että välillä se teki melkein kipeää. Puistelimme päitämme, olimme vaiti tai huusimme – ja toisaalta, kuinka kovasti me siitä riemuitsimme. Kuinka kymmenin, sadoin päin me nousimme penkeiltämme kuin Tampereen taivaalle lehahtanut lintuparvi. Kuinka raivokkaasti, kuinka sitkeästi me tiesimme:

Tässä se on; meidän kotimme.

On perheitä joihin synnytään, ja on perheitä joihin liitytään. Jokaisella oma paikkansa tässä rivissä. Siis kuka ikinä oletkaan: käy luo, avaa ovi ja näe tämä yhteinen toivo, jonka sukupolvien voimalla olemme rakentaneet.

Minun sydämeni on sinun, uskollisuuteni loputon. Jalankulkijat juoskoon, astukoon lätäköille! Käykää toivossanne hurjaksi, pitäkää sylinne auki. Mikä on aineetonta, sitä ei voi koskaan meiltä viedä. Vaikka maailma sulkisi ovensa ja ikkunansa, ei sydämessämme elävää ryhmää voi koskaan vaientaa.

Siis nouse ylös, sinä nuori ilves. Kuule ääni, joka rummun lailla rinnassasi lyö. Kuule sen kaiku, kuule sen sammumaton palo ja kipinää lyövä tahto. Kuule, kuinka se murtaa yksinäisyyden kierteen: kuule, kuinka se yhtyy tähän hurjaan joukkoon.

Näytä minulle valo, joka halkoo pimeän.

Näytä minulle valo, joka halkoo pimeän.
 
Ylös