Carabasin Markiisi
Luottopelaaja
Mutta siis IFK ei saa mitään rangaistuksia siitä, että heidän kotiottelussaan ei ollut edes vettä antaa sumutetuille. "Peukku".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa Ilves! Mestaruudesta taistellaan nyt ihan tosissaan. Futiksessa Ipa ei ikinä ole tosin sytyttänyt, mutta kyllähän se hyvältä tuntuisi jos mestaruus tulisi, lähinnä toivon tuota, koska se antaisi buustin myös lätkään!
Suomessa jalkapalloilu on vähän puuhastelua ja siihen on hankala päästä kiinni. Futis-Ilveskin tuntuu vain joidenkin lajiniilojen juttuna, johon tavisten on vaikea samaistua tai edes fanittaa.
Anteeksi, olen Ilveksen suhteen aika pitkälti lätkäihmisiä! Ilves kyllä sytyttää, mutta ei kyl niin paljoa Suomi-futiksessa, nämä ovat mun henkilökohtaisia tuntemuksia. Arvostan kyllä teitä, jotka osaavat suhtautua noin intohimoisesti Ilvekseen myös futiksessa!! En tarkoittanut dissata viestilläni futiskannattajia, vaan sitä ettei Suomi-futis ole mun kuppi kahvia, vaikka vilpittömästi kyl iloitsen Ilveksen menestyksestä, oli laji mikä hyvänsä!Mitä mää just luin..
Tavisten? Ilmeisesti 5050 lajiniiloa viime kotimatsissa...
Puuhastelua? Ratinassa 16000 ihmistä taas syyskuussa maaottelussa...
Ja
Ilves ON
ei sytytä?
Ilves?
Ensi vuonna tripla?Olisihan tupla kova saavutus, ollaan lähellä mutta silti vielä niin kaukana.
Eikun fropla ...Ensi vuonna tripla?![]()
Seuraavana sitten KuPS kotona ja morjens, että on muuten tärkeä matsi mestaruussarjan asetelmia ajatellen. Ei kai tässä vaiheessa runkosarjaa toisaalta juuri muunlaisia enää olekaan. Klubin vahvat otteet hieman hirvittää.