Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Kaikki putket päättyy aikanaan ja tänään oli Ilveksen pisteputken aika mennä poikki. Harmittava tappio ja nyt mitataan joukkueen henkinen kantti sillä moisen pisteputken mennessä poikki on minkä tahansa joukkueen vaikeaa nollata tilanne. Usein voittoputkea seuraa heikompi jakso jollaiseen Ilveksellä ei ole nyt varaa. Mutta omissa käsissä homma on täysin ja heti seuraavaan peliin onnistuminen ja uusi pisteputki käyntiin!!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 274
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Eikä Ilves mielestäni mitenkään ylimielisesti pelannut.Materiaali on edelleen liigan häntäpäätä eikä porukka ole vieraissa suosikki ketään vastaan.Odotetun tiukka vääntö,olisi voinut kääntyä miten vain ja päättyi tällä kertaa tappioon.Useammin nämä väännöt Ilvekselle ovat kääntyneet tällä kaudella.

Viisi minuuttia ennen VPS:n voittomaalia Ilves esim. kolautti tolppaan.
 

Topi

Guest
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Topi sanoi:
Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!
Voi herranjestas nyt sentään miten käsittämätöntä juttua sieltä taas tulee. Ei noi Ilveksen takana olevat joukkueetkaan niin upeesti oo pelannut. Ilves on yhä viiden ottelun kuntopuntarissa viides ja kaikki takana olevat joukkueet paitsi KTP on siinä kuntopuntarissakin takana. 10 pelin kuntopuntarissa Ilves on 3. ja kaikki takana sarjataulukossa olevat ovat siinä takana. Tässä on 7 peliä jäljellä ja 5 pistettä karsintaviivaan eroa, suoraan putoamiseen on jopa 9 pistettä. Kaikki on täysin omissa käsissä, eikä sarjassa säilymisen kanssa ole tällä hetkellä mitään hätää. Varsinkin kun kahden joukkueen ei edes tarvitse pysyä takana sillä Ilves on selkeä ennakkosuosikki tuohon karsintapeliin.
 

Topi

Guest
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Ilves97 sanoi:
Topi sanoi:
Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!
Voi herranjestas nyt sentään miten käsittämätöntä juttua sieltä taas tulee. Ei noi Ilveksen takana olevat joukkueetkaan niin upeesti oo pelannut. Ilves on yhä viiden ottelun kuntopuntarissa viides ja kaikki takana olevat joukkueet paitsi KTP on siinä kuntopuntarissakin takana. 10 pelin kuntopuntarissa Ilves on 3. ja kaikki takana sarjataulukossa olevat ovat siinä takana. Tässä on 7 peliä jäljellä ja 5 pistettä karsintaviivaan eroa, suoraan putoamiseen on jopa 9 pistettä. Kaikki on täysin omissa käsissä, eikä sarjassa säilymisen kanssa ole tällä hetkellä mitään hätää. Varsinkin kun kahden joukkueen ei edes tarvitse pysyä takana sillä Ilves on selkeä ennakkosuosikki tuohon karsintapeliin.

Siis 21 pistettä jaossa ja karsintaviivaan 5 pistettä. Kyllä minä olen todella huolissani. En niinkään suoran putoamisen vaan tuon karsinnan suhteen. Niissä peleissä ei ole ennakkosuosikkia vaan kaikki paineet ovat Veikkausliigajoukkueella. Karsinta pitää välttää keinolla millä hyvänsä. Eikä tässä nyt voi millään tavalla vedota kuntopuntariin tai jos vedotaan niin Ilveksen kunto on huolestuttavasti laskusuunnassa.
 

ysi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
428
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

No meni kyllä tämän illan kierros Ilveksen kannalta erinomaisesti, siis kun Interkin sai ihan loppuhetkillä tasoituksen.

Ei voi sanoa, ettei hätiä mitiä, mutta kyllä siellä isompi hätä on toisilla. Itse veikkaan, että suora putoaja on KTP. Jos näin kävisi, Vepsun pitäisi ottaa Ilvestä 8+ pisteellä kiinni, ja sellaista mahalaskua en kyllä toivo.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 522
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Topi sanoi:
Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!

Samu Niemisen loukkaantuminen näkyi, ja johti MIFK:n toiseen maaliin välillisesti, sillä häntä tuurannut Vakkala ei pärjännyt Orgilille 1 vs. 1. Olihan peli kokonaisuudessaan hampaattomampaa kuin aikoihin, muttei tuosta nyt katastrofia saa aikaan. Pelejä on paljon, ja joskus herpaantuu. Kokonaisuutena Ilves oli jälleen ok, teki maalinkin, materiaali alkaa vain tulla kapeaksi. Ei sillä Klubillakaan ole helppoa, vaikkei materiaalinsa puolesta pitäisi tulla hätää missään tilanteessa kotimaan kentillä. Tottakai kausi on pelattava loppuun, muttei peli nyt erityisen hirveää ollut. MIFK ei vain alistunut puskemaan keskeltä, vaan haastoi Ilvestä sivuttaisliikkeeseen. MIFK onnistui siinä esim. Jaroa paremmin: pallo liikkui nopeammin, ja oli viimeistelyvoimaa. Ilveksen onni ettei monikaan porukka pidä peliä leveänä. Siinä mielessä Keken pelisysteemi on erinomainen, ja voittaa varmasti ne tarvittavat pisteet..
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Topi sanoi:
Ilves97 sanoi:
Topi sanoi:
Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!
Voi herranjestas nyt sentään miten käsittämätöntä juttua sieltä taas tulee. Ei noi Ilveksen takana olevat joukkueetkaan niin upeesti oo pelannut. Ilves on yhä viiden ottelun kuntopuntarissa viides ja kaikki takana olevat joukkueet paitsi KTP on siinä kuntopuntarissakin takana. 10 pelin kuntopuntarissa Ilves on 3. ja kaikki takana sarjataulukossa olevat ovat siinä takana. Tässä on 7 peliä jäljellä ja 5 pistettä karsintaviivaan eroa, suoraan putoamiseen on jopa 9 pistettä. Kaikki on täysin omissa käsissä, eikä sarjassa säilymisen kanssa ole tällä hetkellä mitään hätää. Varsinkin kun kahden joukkueen ei edes tarvitse pysyä takana sillä Ilves on selkeä ennakkosuosikki tuohon karsintapeliin.

Siis 21 pistettä jaossa ja karsintaviivaan 5 pistettä. Kyllä minä olen todella huolissani. En niinkään suoran putoamisen vaan tuon karsinnan suhteen. Niissä peleissä ei ole ennakkosuosikkia vaan kaikki paineet ovat Veikkausliigajoukkueella. Karsinta pitää välttää keinolla millä hyvänsä. Eikä tässä nyt voi millään tavalla vedota kuntopuntariin tai jos vedotaan niin Ilveksen kunto on huolestuttavasti laskusuunnassa.

Ymmärrätkö nyt että käytin kuntopuntaria todistamaan, että ne takana olevat joukkueet ovat pelanneet ihan yhtä huonosti. Pistemenetyksiin on varaa aina kun muutkin menettävät pisteitä. Sitä paitsi ei sarjanousija jonka tavoite on sarjapaikan säilyttäminen voi voittaa kaikkia pelejä, ja sen pitäisi olla kaikille ihan selvää, ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole kun parin tappion jälkeen olet ihan paniikissa. Ilvekselle riittää se, että se ottaa edes pari voittoa viimeisestä 7 pelistä, ainakin jos se ottaa ne kauden lopussa päävastustajistaan.
 

Topi

Guest
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Niinpä, ne kaksi voittoa pitäisi ottaa. Toivottavasti Ilves ne ottaa. Sunnuntain kaltaisella pelillä niitä ei oteta!
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Tässä on käynyt perinteiset, että nälkä kasvaa syödessä. HJK kaatui, pitkä voittoputki jne.. Täytyy tunnustaa, että olin skeptinen Keken suhteen kauden alussa ja pelkäsin pelkkiä tappioita. Mutta. Ilves on oikeastaan jo antanut näytöt sarjassa pysymiselle, kyllä ne loput voitot sieltä tulevat. Nuori joukkue, peli ailahtelee. Ensi kaudella pitää pystyä parempaan, mutta tämä kausi on aivan mieletön. Kiitos Keke. Nyt vain pelaajille rentous takaisin ja tarvittavat pisteet tulevat kyllä.
 

Jalkapallo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
770
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Jumala sanoi:
Tässä on käynyt perinteiset, että nälkä kasvaa syödessä. HJK kaatui, pitkä voittoputki jne.. Täytyy tunnustaa, että olin skeptinen Keken suhteen kauden alussa ja pelkäsin pelkkiä tappioita. Mutta. Ilves on oikeastaan jo antanut näytöt sarjassa pysymiselle, kyllä ne loput voitot sieltä tulevat. Nuori joukkue, peli ailahtelee. Ensi kaudella pitää pystyä parempaan, mutta tämä kausi on aivan mieletön. Kiitos Keke. Nyt vain pelaajille rentous takaisin ja tarvittavat pisteet tulevat kyllä.
Täysin samaa mieltä. Plussana luulisi tulevan vähintäänkin kohtuullisen + merkkinen taloudellinen tulos tästä kaudesta. Ja tämän kauden "menestys" eli pääsarja tasolla pärjääminen, luulisi tuovan ensi kaudelle paljon enemmän sponsoreita yms. yhteistyökumppaneita, näin suurella talousalueella jossa on vain 1 pääsarja joukkue.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Topi sanoi:
Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!

Topi sanoi:
Siis 21 pistettä jaossa ja karsintaviivaan 5 pistettä. Kyllä minä olen todella huolissani. En niinkään suoran putoamisen vaan tuon karsinnan suhteen. Niissä peleissä ei ole ennakkosuosikkia vaan kaikki paineet ovat Veikkausliigajoukkueella. Karsinta pitää välttää keinolla millä hyvänsä. Eikä tässä nyt voi millään tavalla vedota kuntopuntariin tai jos vedotaan niin Ilveksen kunto on huolestuttavasti laskusuunnassa.

Jos Ilveksen jääkiekkojoukkue olisi vastaavassa tilanteessa, kirjoittelisit todennäköisesti, kuinka hyvin kaikki on ja homma on ihan omissa käsissä. Pleijareiden kotietukin saattaisi kiillellä teikäläisen silmissä, jos eroa neljänteen sijaan olisi 9 pistettä, Ilveksellä olisi yksi rästipeli neljänteen nähden ja 21 pistettä olisi vielä jaossa.
 

Topi

Guest
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Prophet sanoi:
Topi sanoi:
Ilves - IFK Mariehamn 1-3. Voi voi! Ilveksen ote mureni toisella puoliajalla totaalisesti. Iskikö väsy vai mikä oli. Olin pari viikkoa sitten vähän huolestunut Ilveksen säilymisestä Veikkausliigassa. Nyt olen todella huolissani. Pelissä ei ole tällä hetkellä mitään ajatusta. Ei kai luulotauti ole iskenyt pelaajiin?! Kuviteltiinko että tässä noustaan jopa mitalipeleihin?
Kaikki on toki omissa käsissä mutta pelin pitää parantua selvästi että kaksi joukkuetta pysyisi Ilveksen takana!

Topi sanoi:
Siis 21 pistettä jaossa ja karsintaviivaan 5 pistettä. Kyllä minä olen todella huolissani. En niinkään suoran putoamisen vaan tuon karsinnan suhteen. Niissä peleissä ei ole ennakkosuosikkia vaan kaikki paineet ovat Veikkausliigajoukkueella. Karsinta pitää välttää keinolla millä hyvänsä. Eikä tässä nyt voi millään tavalla vedota kuntopuntariin tai jos vedotaan niin Ilveksen kunto on huolestuttavasti laskusuunnassa.

Jos Ilveksen jääkiekkojoukkue olisi vastaavassa tilanteessa, kirjoittelisit todennäköisesti, kuinka hyvin kaikki on ja homma on ihan omissa käsissä. Pleijareiden kotietukin saattaisi kiillellä teikäläisen silmissä, jos eroa neljänteen sijaan olisi 9 pistettä, Ilveksellä olisi yksi rästipeli neljänteen nähden ja 21 pistettä olisi vielä jaossa.

Sanotaanko tuohon nyt että höpö höpö!
 

Topi

Guest
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Jatketaan yksinpuhelua. Tänään on taas Ilveksen kohtalonpeli. Kahden ottelun mittainen "tappioputki" on katkaistava. Sarjan häntäpää on tasainen ja jokainen joukkue taistelee kynsin hampain pisteistä. Voitto tänään niin minäkin voin olla rauhallisempi. Tappiolla taas "menetän yöuneni"!

. . . Huh huh. Lisäajalla Ilves teki voittomaalin. Nyt helpottaa!
 

Kaukosäädin

Guest
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

1-0 voittomaali juuri Tammelassa lisäajalla! OIJOIJOI OIJOJOIJOI!
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Topi sanoi:
Jatketaan yksinpuhelua. Tänään on taas Ilveksen kohtalonpeli. Kahden ottelun mittainen "tappioputki" on katkaistava. Sarjan häntäpää on tasainen ja jokainen joukkue taistelee kynsin hampain pisteistä. Voitto tänään niin minäkin voin olla rauhallisempi. Tappiolla taas "menetän yöuneni"!

. . . Huh huh. Lisäajalla Ilves teki voittomaalin. Nyt helpottaa!

Astetta tärkeämpi maali Aholta! Samalla HIFK jatkaa totaalisulamistaan ja häviää VPS:lle kotonaan 0-3. Vaasalaistuneena enemmän kuin iloinen myös VPS:n voitosta ja noususta pois jumbopaikalta. Ilveksellä helpottaa, kun takana olevista erityisesti HIFK ja KTP konttaavat eikä Jarokaan ole voittanut aikoihin, vaikka tasapelejä kerääkin kiitettävällä tahdilla. Jotenkin on itsellä sellainen kutina, että loppukaudesta tulee vielä tiukka taistelu putoajan ja karsijan välisestä taistelusta, mutta tuo kamppailu tullaan käymään HIFK:n ja KTP:n välillä. Ilveksellä ei mielestäni tämän voiton jälkeen ole mitään suurta hätää tai paniikkia säilymisen suhteen, jos sitä nyt oli edes ennen tätä kierrosta.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 525
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

6 kierrosta ja 8 pistettä eroa putoajien paikoille. Tiukille menee, mutta onneksi kaikki on omissa käsissä. Lisäksi joukkueet Ilveksen takana pelaavat neljä kertaa ristiin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 077
Vs: Ilves 2015 - K€k€n kanssa Veikkausliigassa

Crueman sanoi:
Kaukosäädin sanoi:
1-0 voittomaali juuri Tammelassa lisäajalla! OIJOIJOI OIJOJOIJOI!
47 min. lisäajalla?

Voittomaali tuli 90 minuutin jälkeen
 
Ylös