• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilves/2 - Liigapelaajiksi kasvamassa

Kuulostaa lupaavalta. Aika köyhältä näyttää tuo sopimustilanne, kun vain yksi maalivahti ja 9 kenttäpelaajaa.
Toi sopimuspelaajien lista juuri tuossa uutisessa ei välttämättä kerro ihan koko totuutta. Palloliiton tulospalvelu antaa Ilves/2 pelaajalistaan 19 nimeä. Ja tuossa Palloliiton nimilistassa ei ole esim. Rasmus Väisästä, joka pelasi edarissa muutamat minuutit ja kenen nimi näkyy taas Ilves/2-joukkueen listalla, kun erikseen katsoo joukkuetta kotisivuilta. Nimeä ei toki näy edarinkaan puolella tulospalvelussa, mutta kai nyt on vielä mukana?

Muutenkin ehkä vähän sekava tapa ilmoittaa soppareita, kakkosjengin osalta siis. Tai itse oletan, että näitä julkaistuja soppareita on tehty nimenomaan edarin kanssa, vaikka pelaisi Ilves/2:ssa. Ja tuossa kakkosjengissä pelannee sitten myös pelaajia, joilla ei edarin kanssa ole vielä diiliä, mutta pelaa junnusoppareilla tms, mutta niitä kaikkia ei omana uutisena julkaista. Tai näin mä oon näitä tulkinnut, voin olla väärässä.

Joka tapauksessa onnittelut nuorelle Lehtoselle sopimuksesta, nyt hyvällä motivaatiolla sitten töitä enemmän kuin koskaan. :ilves:

Takaisin