Ilveksen yleisömäärien kehitys

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
On myös raskasta väittää, että ei olisi käynyt vähemmän yleisöä kuin viime kaudella.

Kyllä on tällä kaudella käynyt vähemmän. Huonot kotiesitykset, pelityyli, uudet pelaajat, pieni uutuuden viehätyksen ohitte meno.

Sitä en sano paljon lopulta keskiarvo tulee olemaan. Varmasti paranee ja ihmiset herää. Myös peliesitykset olleet jo viihdyttävämpiä ja parempia.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Korjataan nyt kuitenkin, että Ilveksen kotipeli on perjantaina. Ihan vain ettei kukaan vahingossa eksy paikallisvastustajan ja aina kiihkeän Sportin kamppailuun.
Joo kiitos korjauksesta ;)
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
551
Niin. En väittänytkään, että sinä sanoit.
Oletin vain vastauksen olevan minulle, koska sanoin EFM:n valituksen olevan raskasta ja heti perään tulee viesti, missä sanotaan: "on myös raskasta väittää". Vedin ehkä mutkat suoriksi, mutta kuulostaa kuin vastaisit minulle.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Oletin vain vastauksen olevan minulle, koska sanoin EFM:n valituksen olevan raskasta ja heti perään tulee viesti, missä sanotaan: "on myös raskasta väittää". Vedin ehkä mutkat suoriksi, mutta kuulostaa kuin vastaisit minulle.

Joo ei ollut sulle vaan yleisesti. En olisi huolissaan yleisömääristä.

Mutta faktat faktoina ja hyvä tarkkailla, miten voidaan kehittää ottelutapahtumaa, että mahdollisimman paljon porukkaa tulisi.

Kyllä se tästä kehittyy ja porukkaa alkaa lappaan areenalla.
 

Viltu

Rivipelaaja
Viestejä
78
Kun 18 jäljellä olevasta kotipelistä on 2x Tappara 12700, tarvitaan lopuista 16 kotipelistä 8050 katsojan keskiarvo, jotta päästään 8000 keskiarvoon koko kauden osalta. Näistä lopuista peräti 10/16 ovat pe/la pelejä. Lisäksi taisi olla Tapaninpäivä, näistä enemmän yleisöä vetävistä. Syksyn yleisömääristä ei suurempia suuntavetoja yleensä kannata tehdä.

Vertailuksi vielä kevään 2023 runkosarjan yleisökeskiarvo: 9054.

Lisäyksenä: Kevät näyttää mihin päästään, mutta itse uskon, että hyvinkin lähelle laskettua 8000.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Normaali lipunostokäyttäytymisen mukaan 7k tiukassa eikä se ole hyvä jos perjantai ja TPS
Nyt täytyy kyllä tiedustella miksi muka TPS olisi joku yleisömagneetti enää nykyään?

TPS on kyllä omissa papereissa yksi seura siinä missä esimerkiksi HPK, JYP, Ässät tai Lukko.
 

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Nyt täytyy kyllä tiedustella miksi muka TPS olisi joku yleisömagneetti enää nykyään?

TPS on kyllä omissa papereissa yksi seura siinä missä esimerkiksi HPK, JYP, Ässät tai Lukko.
No joo ei Tps ookkaa mut kyllä se alta 7k on heikko perjantaina vaikka olis SaiPa.Ja nyt on turha ottaa "sehän olis melkein täys tupa hakametsässä"kortti.Harmi ettei Ilves väkeä enää kiinnosta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
No joo ei Tps ookkaa mut kyllä se alta 7k on heikko perjantaina vaikka olis SaiPa.Ja nyt on turha ottaa "sehän olis melkein täys tupa hakametsässä"kortti.Harmi ettei Ilves väkeä enää kiinnosta.
7k olisi kyllä lievä pettymys siitä olen samaa mieltä.
Ja sitten tuohon boldattuun. I say word.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Nyt täytyy kyllä tiedustella miksi muka TPS olisi joku yleisömagneetti enää nykyään?

TPS on kyllä omissa papereissa yksi seura siinä missä esimerkiksi HPK, JYP, Ässät tai Lukko.
Tämä on ihan totta. Tappara tietysti ykkösvastustaja, sitten on näistä muista Ifk. Sen jälkeen viime kevään jäljiltä Pelicans ja ehkäpä Kärpät. Aika vähän on enää Liigassa sellaisia seuroja, joiden kohtaaminen on erityisen sykähdyttävää. Saisi se Jokerit tulla takaisin, tekisi lipunmyynnillekin hyvää.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 565
7k olisi kyllä lievä pettymys siitä olen samaa mieltä.
Ja sitten tuohon boldattuun. I say word.

Menee yli 7k. Ja syytäkin. Kotiotteluiden yleisökeskiarvossa ollaan 834 Tapparaa jäljessä. 2 seuraavaa kotipeliä TPS:ää ja Tapparaa vastaan nostaa keskiarvoa kyllä.

Saisi se Jokerit tulla takaisin, tekisi lipunmyynnillekin hyvää.

Tehköön Mestikselle hyvää. Eilenhän Koovee mainosti, että 1.12 tulee myyntiin 24.1.2024 pelattavan Koovee-Jokerit pelin liput. Aika hienoo.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 893
Joo mun puolesta myös faktat on ok tuoda pöytään, mutta jos se on aina tasoa ”kAtsoKAa kUn eI iLvEs enÄän vEdÄ vÄkEä eIkÄ kiiNoSta yLeIsÖä”
Niin ei ketään kiinnosta keskustella, tottakai yleisöä kiinnostaa, ostovoima yhdistettynä kalliisiin lippuihin on vaan yhdistelmä, johon monella ei ole niin paljoa ylimääräistä heittää, sen takia yleisömäärät pienempiä kuin muulloin.
Eiköhän nekin keväällä kohoa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Tämä on ihan totta. Tappara tietysti ykkösvastustaja, sitten on näistä muista Ifk. Sen jälkeen viime kevään jäljiltä Pelicans ja ehkäpä Kärpät. Aika vähän on enää Liigassa sellaisia seuroja, joiden kohtaaminen on erityisen sykähdyttävää. Saisi se Jokerit tulla takaisin, tekisi lipunmyynnillekin hyvää.
Oma lista menisi varmaan näin.
1. Tappara
2. HIFK
3. Pelicans
4. Kärpät
Ja tämän jälkeen tuleekin sitten kaikki loput 10 seuraa jotka on omissa papereissa samaa massaa.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Ilvestähän areenaan mennään katsomaan. Samalla täytyy kyllä sanoa, että TPS-ottelut ovat ainakin viime vuosina menneet itsellä samaan kastiin mm. Sport-otteluiden kanssa. Eli usein on pitänyt venyttää vähän urheiluviihteen käsitettä, että sen sisään mahtuisi nuo kaiken ilon elämästä imevät antijääkiekon ilmentymät. Toki nuokin on käyty mahdollisuuksien mukaan paikalla kärsimässä, koska peleissä käydään katsomassa ja kannustamassa Ilvestä.
 
Ylös