Ilveksen yleisömäärien kehitys

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Vaimo sopinut menoa tietysti. Sitä ei uskalla uhmata. Ei välttämättä näe enää mitään sen jälkeen, muuta kuin taivaan portit.
Meillä vaimon kalenteriin merkataan Ilveksen kotiottelut jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Niille päiville EI sovita mitään menoja, joihin miesväki joutuu osallistumaan. Vieraspelipäivinä voidaan satunnaisesti kerran pari joustaa. Vaimo ymmärtää ja luonnollisesti on hyväksynyt asian. Kausikorttiin on ollut hyvä vedota. Suosittelenkin kaikille sellaisen hankkimista. On se perkele kumma jos joku väittää elämässä olevan jotakin parempaa :D
 
Viestejä
1 988
Meillä vaimon kalenteriin merkataan Ilveksen kotiottelut jo hyvissä ajoin ennen kauden alkua. Niille päiville EI sovita mitään menoja, joihin miesväki joutuu osallistumaan. Vieraspelipäivinä voidaan satunnaisesti kerran pari joustaa. Vaimo ymmärtää ja luonnollisesti on hyväksynyt asian. Kausikorttiin on ollut hyvä vedota. Suosittelenkin kaikille sellaisen hankkimista. On se perkele kumma jos joku väittää elämässä olevan jotakin parempaa :D
Nämä nyt pitäisi olla ihan selviä asioita kaikille. Aikoinaan yksi parisuhde päättyi siihen, kun toinen ei ollut urheiluihmisiä ollenkaan. Kaikkea ei voi saada.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Nämä nyt pitäisi olla ihan selviä asioita kaikille. Aikoinaan yksi parisuhde päättyi siihen, kun toinen ei ollut urheiluihmisiä ollenkaan. Kaikkea ei voi saada.
Ei ole urheiluihmisiä oma vaimokaan mutta tyhmä hän ei ole. Osaa katsella sopivasti muualle tarpeen vaatiessa. Itsekin puhahtelen hiljaa sisäänpäin vaimon kirpputorihankinnoille mm. Harmi kun vaimo ei ole suostunut tulemaan areenalle kuin kerran.

Ilveksen yleisömäärän lisäämiseksi olen paikan tullen ostanut OP:n tarjouksella pari lippua velipojalle tai työkavereille. Jotenkin se vaan on hankalaa maanitella satunnaisia katsojia peleihin vaikka olisivatkin melko aktiivisia jääkiekon seuraajia. En ymmärrä yhtään. Ilveksen ottelutapahtuma on niin hieno asia, että niitä odottaa vesi kielellä.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 747
Itselläni on käynyt puolison kanssa tuuri. Aiemmin ei seurannut jääkiekkoa lainkaan, minun kauttani pakkoaltistuksen jälkeen on alkanut katsomaan Ilveksen pelejä jopa silloin, kun itse en ole paikalla! Pyykkejä laittaessa saattaa lauleskella "Hyppää jos sä Ilves oot". Ylpeänä saan seurata tätä kehitystä.

Huomenna kahden ystävän kanssa paikalle. Napatkaahan muutkin pari kaveria käsikynkkään ja areenalle!
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Itselläni on käynyt puolison kanssa tuuri. Aiemmin ei seurannut jääkiekkoa lainkaan, minun kauttani pakkoaltistuksen jälkeen on alkanut katsomaan Ilveksen pelejä jopa silloin, kun itse en ole paikalla! Pyykkejä laittaessa saattaa lauleskella "Hyppää jos sä Ilves oot". Ylpeänä saan seurata tätä kehitystä.

Huomenna kahden ystävän kanssa paikalle. Napatkaahan muutkin pari kaveria käsikynkkään ja areenalle!
No sen verran pitää vielä mainita, että muutamia korvamatoja olen onnistunut istuttamaan. Silloin tällöin vaimon asemapaikalta hellan edestä saataa kuulua myös lauleskelua "Keltavihree Tampeereeee" :D
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Pyykkejä laittaessa saattaa lauleskella "Hyppää jos sä Ilves oot". Ylpeänä saan seurata tätä kehitystä.

Silloin tällöin vaimon asemapaikalta hellan edestä saataa kuulua myös lauleskelua "Keltavihree Tampeereeee"
Upeaa altistusta!

Täytyy nostaa Osastolle hattua, kun yhden pelin altistuksella saatiin korvamato säädölle. Koko kotimatkan hän vahtasi kuvaamiaan Osaston kannustusvideoita ja lauleskeli mukana. Eilen kyseli vielä sanojen perään kannatuslaulusta, jota hän ei kuvannut.

Yksi rakkaus, yksi seura.
Meidän Ilves Tampereelta.


Olisin laittanut tämän viestin lainauksineen Palautetta kanssakeskustelijoille -keskusteluun, mutta ainakaan nämä osalainauksen linkit ei sinne osanneet uida.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Osastolle myös hatunnosto. Se ainoa peli, johon vaimon toistaiseksi olen saanut ruikutettua mukaan oli viime keväänä Sportia vastaan ja väkeä oli vähän. Vaimon mielestä parasta antia ehdottomasti oli "huutosakki". Siitä muistaa mainita vieläkin. Kyllä Osasto lisää osaltaan Ilveksen yleisömäärää se on selvä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 842
Osastolle myös hatunnosto. Se ainoa peli, johon vaimon toistaiseksi olen saanut ruikutettua mukaan oli viime keväänä Sportia vastaan ja väkeä oli vähän. Vaimon mielestä parasta antia ehdottomasti oli "huutosakki". Siitä muistaa mainita vieläkin. Kyllä Osasto lisää osaltaan Ilveksen yleisömäärää se on selvä.
Oma 7v tyttäreni ihmetteli ääneen TampereCupissa Ilves - Timrå pelissä, että "missä ne paidattomat laulajat on" :)
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
511
Itselläni on käynyt puolison kanssa tuuri. Aiemmin ei seurannut jääkiekkoa lainkaan, minun kauttani pakkoaltistuksen jälkeen on alkanut katsomaan Ilveksen pelejä jopa silloin, kun itse en ole paikalla! Pyykkejä laittaessa saattaa lauleskella "Hyppää jos sä Ilves oot". Ylpeänä saan seurata tätä kehitystä.

Täällä lähes sama homma. Avovaimo ei ennen tapaamistamme seurannut kiekkoa ollenkaan, mitä nyt vähän MM-kisoja saattoi vilkuilla. Nykyään lähtee usein töihin Ilves kaulahuivi kaulassa ja areenalla viihtyy usemman kerran kaudessa. Lähes aina myös C-moresta peli pyörimässä jos ei syystä tai toisesta ole mukaan lähtenyt.

Välillä chanttaan yllättäen toiselta puolelta taloa "Yksi rakkaus, yksi seura!", ja vastaus tulee kovaa ja tykin suusta.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 557
Nämä nyt pitäisi olla ihan selviä asioita kaikille. Aikoinaan yksi parisuhde päättyi siihen, kun toinen ei ollut urheiluihmisiä ollenkaan. Kaikkea ei voi saada.
Parempi puolisko lähtee huomenna mukaan. Kuten jo aiemmin kirjoitin ni pistää ennen peliä ruokailut ja muut ni viihtyy paremmin. Sanonu tietävänsä kuinka tärkeä Ilves minulle on.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Täällä lähes sama homma. Avovaimo ei ennen tapaamistamme seurannut kiekkoa ollenkaan, mitä nyt vähän MM-kisoja saattoi vilkuilla. Nykyään lähtee usein töihin Ilves kaulahuivi kaulassa ja areenalla viihtyy usemman kerran kaudessa. Lähes aina myös C-moresta peli pyörimässä jos ei syystä tai toisesta ole mukaan lähtenyt.

Välillä chanttaan yllättäen toiselta puolelta taloa "Yksi rakkaus, yksi seura!", ja vastaus tulee kovaa ja tykin suusta.
Kateeksi kyllä käy!
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
Niin siis kausarilla voi ostaa useemmanki lipun 10€ kpl, vai yhden ?
 

Vahtola

Rivipelaaja
Viestejä
14
Niin siis kausarilla voi ostaa useemmanki lipun 10€ kpl, vai yhden ?
Tuossa lukee "kavereille" joten olettaisin että useamman
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
Tuossa lukee "kavereille" joten olettaisin että useamman
No tätä mäki aattelin ja siks kysyin. Tarjous niin hyvä että tarttukaa ihmeessä.
 

Bergy37

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
199
Mielestäni hyvä kampanja. Jos näyttää siltä,että perusliput käyvät huonosti kaupaksi niin sitten hyvä,että reagoidaan. Kaikki eurot ovat tervetulleita ja voihan olla, että joku uusikin vakiokatsoja saadaan.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 543
Tilaa näyttäisi olevan hallissa. Toivotaan, että pelipäivän myynti vetää tai jäädään jonnekin 6000 katsojan tietämille.
 
Ylös