Ilveksen yleisömäärien kehitys

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 305
Jännä että Eskolla faktat hakusessa.. Ei ollut, keskiarvo oli 4679 kaudella 2017-2018 (ja Tappara samalla kaudella 5544).

Näitä turhia ”somejulkkiksia” kuunnellessa kannattaa tarkistaa faktat itse.
Lueppas kaikessa rauhassa toi mun viesti.
2017-2018 yleisö KA 4679
2022-2023 yleisö KA 8216

8216 - 4679 = 3537

Mikäs tässä nyt on niin vaikeata tai miten Tapparan yleisömäärät liittyy Ilveksen yleisömääriin?
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
742
Lueppas kaikessa rauhassa toi mun viesti.
2017-2018 yleisö KA 4679
2022-2023 yleisö KA 8216

8216 - 4679 = 3537

Mikäs tässä nyt on niin vaikeata tai miten Tapparan yleisömäärät liittyy Ilveksen yleisömääriin?
Näköjään lukemisen ymmärtäminen katosi tuossa itseltäni. Paikkansahan tuo pitää.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Enemmän kuin ikuinen vääntö T:n ja I:n yleisömäärissä, ilahduttaa se kuinka paljon lapsiperheitä ja ylipäätään nuorisoa on katsomoissa.

TV:n perusteella tehdyn otannan perusteella ei aivan samansuuruista sukupuolien ja -polvien vaihtelua näy vieraspaikkakuntien katsomoissa.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 519
Urheilucastissa Esko Seppänen sanoi myös, että eilinen peli päättyi 5-1. Ja että yleisömäärä eilen oli Urheilucastin Eskon mukaan 11307. Lisäksi Urheilucastin Esko Seppänen kertoi Ilveksen sijoittuen runkosarjassa toiseksi. Toivottavasti Urheilucastin Esko Seppänen kertoo jatkossakin näitä faktoja, joita muista tietolähteistä ei ole saatavilla.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Viitataankohan tuossa ylempänä siihen, että vuodesta 2018 on viisi vuotta vuoteen 2023, mutta kausi 2022–2023 on kuitenkin jo kuudes kausi, jos mukaan lasketaan myös kausi 2017–2018.

Itse kirjoitin siksi omaan viestiini noin viisi vuotta, koska syksystä 2017 kevääseen 2023 eli tarkastelujaksojen ääripäistä kertyy enemmän kuin viisi vuotta. Sinänsä tuolla nyt ei ole suurta merkitystä puhutaanko tarkkaan vain suurinpiirtein viidestä vuodesta. Sopivan pyöreä luku joka tapauksessa.

Vähän samanlainen hämmentävä tilanne on ollut Naisten Liigassa tänä keväänä. Ensimmäisestä keväällä 1983 jaetusta naisten Suomen mestaruudesta tuli nyt maaliskuussa täyteen 40 vuotta. Sarjassa on kuitenkin käynnissä jo 41. kausi. Tänä keväänä jaetaan kuitenkin vasta 40. kerran jääkiekossa naisten Suomen mestaruus, koska se jäi jakamatta keväällä 2020 koronan vuoksi.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 832
Vaikka tänään olisinkin toivonut tottakai Ilveksen voittoa Porista, niin tappion hopeareunuksena Ilves saa nyt ainakin yhden kotipelin enemmän ja todennäköisesti Ässien voitto lisää keskiviikollekin lipunmyyntiä ainakin vieraskannattajien muodossa, kun sarja on nyt tasan.

Tappiot saisi kuitenkin jäädä nyt tähän, vaikka varsinkin puolivälierävaiheessa niitä lippuja kannattaakin yrittää myydä.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
712
Ohhoh.. Näköjään Ilves nostanut hintoja sunnuntain matsiin. Edelliseen matsiin (käytäväpaikka) lippu päätyyn 36€ ja nyt 39€.
 
Ylös