Ilveksen yleisömäärien kehitys

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Eikös tuo "x-määrä lippuja myyty" tarkoita että niin monta irtolippua on myyty? Tällaista olen kuullut ja itsekin alkanut miettimään että pakko sen on olla näin. Kovin usein pelipäivän aamuna ilmoitetaan vaikka että "jo 6000 lippua myyty illan otteluun" ja aina se lukema nousee jonnekkin 7500-8500 välimaastoon. Onko se sitten todella niin että jos ilmoitetaan x-määrä lippuja myyty niin siihen ei lasketa kausikorttilaisia mukaan?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 671
Eikös tuo "x-määrä lippuja myyty" tarkoita että niin monta irtolippua on myyty? Tällaista olen kuullut ja itsekin alkanut miettimään että pakko sen on olla näin. Kovin usein pelipäivän aamuna ilmoitetaan vaikka että "jo 6000 lippua myyty illan otteluun" ja aina se lukema nousee jonnekkin 7500-8500 välimaastoon. Onko se sitten todella niin että jos ilmoitetaan x-määrä lippuja myyty niin siihen ei lasketa kausikorttilaisia mukaan?
Mun ymmärryksen mukaan siihen lasketaan kausikorttilaiset mukaan. Näitä aitio kuvioita en tiedä.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 868
Eikös tuo "x-määrä lippuja myyty" tarkoita että niin monta irtolippua on myyty? Tällaista olen kuullut ja itsekin alkanut miettimään että pakko sen on olla näin. Kovin usein pelipäivän aamuna ilmoitetaan vaikka että "jo 6000 lippua myyty illan otteluun" ja aina se lukema nousee jonnekkin 7500-8500 välimaastoon. Onko se sitten todella niin että jos ilmoitetaan x-määrä lippuja myyty niin siihen ei lasketa kausikorttilaisia mukaan?
Tämä johtunee siitä, että moniin peleihin on pelipäivänä myyty vielä todella paljon lippuja, avattu yläkatsomoa yms. Mitään erityisiä 1000 katsojan hyppyjä en ole havainnut, mitä ei voisi selittää irtolippujen myynnillä. Tämän takia uskon, että aitiot sisältyy noihin Ilveksen some postauksiin. Noh, tänäänhän varmaan se varmaan nähdään, kun yläkatsomoa tuskin avataan enempää, että tuleeko paljon ylimääräistä ennakkoon ilmoitettuun.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Tämä johtunee siitä, että moniin peleihin on pelipäivänä myyty vielä todella paljon lippuja, avattu yläkatsomoa yms. Mitään erityisiä 1000 katsojan hyppyjä en ole havainnut, mitä ei voisi selittää irtolippujen myynnillä. Tämän takia uskon, että aitiot sisältyy noihin Ilveksen some postauksiin. Noh, tänäänhän varmaan se varmaan nähdään, kun yläkatsomoa tuskin avataan enempää, että tuleeko paljon ylimääräistä ennakkoon ilmoitettuun.

Itse olen kuullut niin useasta suusta tuosta yläkatsomoiden odottelusta, että uskon sillä olevan iso merkitys tuohon lopun kiriin.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Tämä johtunee siitä, että moniin peleihin on pelipäivänä myyty vielä todella paljon lippuja, avattu yläkatsomoa yms. Mitään erityisiä 1000 katsojan hyppyjä en ole havainnut, mitä ei voisi selittää irtolippujen myynnillä. Tämän takia uskon, että aitiot sisältyy noihin Ilveksen some postauksiin. Noh, tänäänhän varmaan se varmaan nähdään, kun yläkatsomoa tuskin avataan enempää, että tuleeko paljon ylimääräistä ennakkoon ilmoitettuun.
Voipi hyvin olla näin. Jokatapauksessa uskon että vaikka aamupäivällä oli "vasta" 6000 myyty niin uskon lopullisen yleisömäärän olevan jossain siellä 7000-7500 välillä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 832
Miksi aitiolippuja ei olisi mainittu myydyissä lipuissa? Ihan samanlainen piletti tulee myös aitioiden käyttäjille.
En varma ole mutta kuten tässä jo useammasta suusta tulikin niin usein Ilves ilmoittaa esim. päivällä että illan otteluun on myyty vaikka 6000 lippua ja sitten illalla lukema onkin reilusti enemmän. En usko että se pelkillä irtolipuilla selittyy. Mutta ei tosiaan mitään 100% faktaa itsellä tästä ole. Jännä nähdä mihin illan lukema jää.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tässä on Ilveksen arkipäivien(pl. pe) kotipelien yleisömäärät tähän mennessä tällä kaudella:

Ässät 5493
Kärpät 6702
Lukko 9028
KalPa 6444
KooKoo 6150
Pelicans 8183
Ässät 9110

(ka. n. 7300).

EDIT: Lukko-pelissä todellisuudessa 9208.
 
Viimeksi muokattu:

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
241
Tässä on Ilveksen arkipäivien(pl. pe) kotipelien yleisömäärät tähän mennessä tällä kaudella:

Ässät 5493
Kärpät 6702
Lukko 9028
KalPa 6444
KooKoo 6150
Pelicans 8183
Ässät 9110

(ka. 7301).

Näistä nuo 9000+ Lukko ja Ässät olivat koululaisten syys- ja joululomaviikoilla, mikä selittää lukemia. Ei siis suoraan verrattavissa klassiseen arkimatsiin.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
En varma ole mutta kuten tässä jo useammasta suusta tulikin niin usein Ilves ilmoittaa esim. päivällä että illan otteluun on myyty vaikka 6000 lippua ja sitten illalla lukema onkin reilusti enemmän. En usko että se pelkillä irtolipuilla selittyy. Mutta ei tosiaan mitään 100% faktaa itsellä tästä ole. Jännä nähdä mihin illan lukema jää.

Ei myöskään 100% faktaa, mutta jotenkin kuvittelisi ne olevan laskuissa mukana, koska lippuja siinä missä muutkin.

Mitä itse olen myöskin todennut, niin nuo keskisektorin paremmat paikat ovat yleensä aina harmaana, mutta tyhjiä penkkejä onkin sitten hieman matsista riippuen liikaa. Toki isolta osin selittynee kotiin jäävillä kausareilla, mutta hieman outoja ovat nuo alakatsomon kaksi ylintä riviä, mitkä tuntuvat todella usein olevan melkein tyhjiä.

Toisin sanoen tuota yläkatsomon keskisektoria kytätään myös ihan puhtaasti hyvän katselukokemuksen vuoksi, eikä vain halvempien lippujen.

Tähän paikkaan täytyy (taas) toistaa useasti toivomani kehityskohde, eli simppeli ja palkitseva systeemi, millä voi vapauttaa omat kausarin/kausarit uudelleen myyntiin.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 405
Yleisömäärä 6732. Huikeeta.

Onko huikeeta? Itse pidän tällä hetkellä rimaa myynnin osalta korkealla ja joka ottelussa Hakametsän maksimi pitäisi olla minimi.

Tottakai jäädään satunnaisestl tämän alle, mutta myynniltä ja markkinoinnilta pitää vain vaatia paljon. Puitteet ovat kunnossa.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 730
Onko huikeeta? Itse pidän tällä hetkellä rimaa myynnin osalta korkealla ja joka ottelussa Hakametsän maksimi pitäisi olla minimi.

Tottakai jäädään satunnaisestl tämän alle, mutta myynniltä ja markkinoinnilta pitää vain vaatia paljon. Puitteet ovat kunnossa.

Veikkaan, että torstainakin jäädään Hakametsän maksimin alle. Toivottavasti olen väärässä!
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Onko huikeeta? Itse pidän tällä hetkellä rimaa myynnin osalta korkealla ja joka ottelussa Hakametsän maksimi pitäisi olla minimi.

Tottakai jäädään satunnaisestl tämän alle, mutta myynniltä ja markkinoinnilta pitää vain vaatia paljon. Puitteet ovat kunnossa.
Kaikki mikä menee lasketun ja halutun katsojamäärän yli on huikeeta.
 
Ylös