Ilveksen yleisömäärien kehitys

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 947
Lippu.fi kun katsoo niin kyllä huomenna pitäisi mennä 5k rikki. Jos ihmiset käy ostelemassa niin 6k voi olla myös lähellä.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Mun laskujen mukaan, jos ja kun TPS-peli myydään loppuun, Ilveksen tämän kauden Hakametsän keskiarvo tulee olemaan 4 997. Olisi ollut hienoa päästä yli 5 000, mutta eipä noita kukaan laske enää joulukuussa. Toivotaan kuitenkin laskuvirhettä mun osaltani
 

Johtotähti

Guest
Mun laskujen mukaan, jos ja kun TPS-peli myydään loppuun, Ilveksen tämän kauden Hakametsän keskiarvo tulee olemaan 4 997. Olisi ollut hienoa päästä yli 5 000, mutta eipä noita kukaan laske enää joulukuussa. Toivotaan kuitenkin laskuvirhettä mun osaltani
Liigan epäluotettavien sivujen mukaan laskettuna päädyin täyden TPS-pelin jälkeen keskiarvoon 4989. Laskukaavana (57557+7300)/13
 

Nulikka

Guest
Kannattaa laittaa sit ylös Hakametsän ja Areenan katsojakeskiarvot erikseen. Mouhuilla kaks matsia Areenassa Ipaa enemmän tällä kaudella, joten vääristänee kauden kokonaiskeskiarvoa.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 066
Katsojakeskiarvossa luultavasti mennään reilusti budjetoidun yli. Riittääkö se, sitä ei kai tiedä vielä kukaan. Areenan todellinen kulurakenne selvinnee vasta ajan kanssa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Katsojakeskiarvossa luultavasti mennään reilusti budjetoidun yli. Riittääkö se, sitä ei kai tiedä vielä kukaan. Areenan todellinen kulurakenne selvinnee vasta ajan kanssa.

No onhan se riitettävä. Kyllä joukkueilla on tiedossa Areenan aiheuttamat muutokset kulurakenteessa. Helvetin hyvältä näyttää katsojamäärien osalta. Veikkaan, että alkukausi on ollut jopa enemmän kuin Ilveksen johto odotti tässä koronan keskellä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 579
No onhan se riitettävä. Kyllä joukkueilla on tiedossa Areenan aiheuttamat muutokset kulurakenteessa. Helvetin hyvältä näyttää katsojamäärien osalta. Veikkaan, että alkukausi on ollut jopa enemmän kuin Ilveksen johto odotti tässä koronan keskellä.
Tällaisina aikoina budjetointi varmasti vedettiin melko konservatiivisesti varmemman kautta. Toimistolla tulee olemaan kädet täynnä uuden areenan kanssa, mutta uskon että kyllä tästä hyvä tulee myös katsojille. En usko että ainakaan yrityksestä jää kiinni.
 
Ylös