• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen yleisömäärien kehitys

Noin 10-15€ nousseet hinnat. Ei nyt niin paha, kun odotti, mutta tietysti alkujaankin jo melko kallista.

Viimeksi muokattu:
Eikö Tapparan kotipelissä ole vierasfanikatsomoa? Toinen pääty fanikatsomoa ja toinen myy istumapaikkoina?

*aah tämä selvisikin kun katsoi osasto 41:sen ketjua.

Noin 10-15€ nousseet hinnat. Ei nyt niin paha, kun odotti, mutta tietysti alkujaankin jo melko kallista.
Kategoria 6:ssa (A3-B3) liput ovat 43€/kpl pl. kulmatontit, jotka ovat 49€.

Ei mielestäni paha. Eikö normaalistikin olla jossain näissä hinnoissa? Itse olen harvemmin päädyissä (myönnetään).

Sivukatsomoissa oli ainakin enemmän oloisesti nousua.

Ei onneksi pistetty niin pahaa korotusta noihin mitä pelkäsin (viime vuoden pohjalta)

Rahaahan noilla saa liiga tehtyä, mutta luulisin että kaikki myy loppuun.

49 euroa Tapparan isännöimään otteluun maalin taakse? Joka on halvin katsomolippu pl Osaston yläkatsomoliput jotka ei ole yleisessä myynnissä. Huh huh.
Onneks meillä tuntu olevan vähä halvempaa...10e korotus niihin missä yleensä olen, eli A3-B3 paikkoihin, eli 56e. Mut on siinäkin parin piletin osalta maksettavaa. Kun saa rahanpaskaa palamaan kyllä ihan peruselämiseenkin. Mutta nää tapahtuu niin harvoin nää pelit.
Se ero on että Tappara ei ota +15% lisää, käytävän viereisistä kahdesta ekasta paikasta.

Minkä takia Tappara liput tuli myyntiin 22 jälkeen ja ilveksen liput 21 jälkeen.
Ilves myy vieras fanikatsomoa nimellä seisomokatsomo ja halvalla meni liput loppuun.
Tappara ei myy halvalla ja näyttäisi paljon paikkoja olevan.

Takaisin