Ilveksen yleisömäärien kehitys

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 595
Varmaankin ne myös. En tiedä mitä sisältää nämä yhteistyötahot. Heille on varattuna aina tietty määrä paikkoja.
Juu, tottakai. Ja ne pitää lunastaa tiettyyn aikaan mennessä Lippu.fi jonka jälkeen vapautuu myyntiin.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Katsomoravintolaan 19 paikkaa jäljellä ja yksi aitio tyhjänä. Ois kyllä kova jos noikin saataisiin myytyä.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
690
"No en mä nyt... Just viimeksi kun Ipa pelasi näissä niin olin katsomassa välieräpelejä, eikä ollut nyt tällä kertaa edes tarjoushintaista lippua työssäkäyvälle. Odottelen katos ehkä noita tosipelejä eli finaaleja, niissä on sentään tunnelmaa, nää ei vielä silleen sytytä. Tepsi jos olisi joku muu joukkue... Uuden hallinkin ehtii sitten myöhemmin tsekata kyllä..." ;)
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Mikähän homma tää nyt on? Halli oli loppuunmyyty ja yleisömäärä ”vain” 11,5 k. Hallissa kuulutettiin että yleisöpaikat on loppuunmyyty. Ainakin TPS -päädyssä oli useita kymmeniä tyhjiä penkkejä.
Kai nää on niitä kun ei turvallisuus syistä myydä kaikkia paikkoja vieraiden fanikatsomon ympäriltä. Näin olen siis itse ymmärtänyt.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 029
12700 oli Kärppä-sarjan maksimit Fihlin mukaan. Sama varmaan nytkin.

Yleisömäärää ihmettelen itsekin, VIP-paikkoja oli ~20 myymättä ja tuohon aitiot päälle. Aitioihinkin pitäisi kuitenkin liput ostaa pl. Ilveksen aitiot. Eikä noihin aitioihin kyllä noin paljoa saa mitenkään väkeä mitä tuosta 12700 uupui. Mihin katosi ~1200 katsojaa?
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 733
On muuten huonosti käyneet aitiot kaupaksi kevään tapahtumiin. MM-kisoihin toki myyty hyvin, mutta varsinkin liigapeleissä ollut hiljaista. Tämä siis kuultuna monen yksityisen aition taholta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
On muuten huonosti käyneet aitiot kaupaksi kevään tapahtumiin. MM-kisoihin toki myyty hyvin, mutta varsinkin liigapeleissä ollut hiljaista. Tämä siis kuultuna monen yksityisen aition taholta.
No liian kalliit hinnat tai myyntitiimi ollut saamatonta. Töitä töitä, niin saadaan nekin täyteen jatkossa.
 

Johtotähti

Guest
Eikös noista aitioista ole tyyliin yli puolet
muiden kuin seurojen myytävissä? Minkäs teet jos jonkun SRV:n omistama aitio on tyhjillään.
Normiaitioista Ilves ja Tappara myyvät 18 aitiota. Muut ovat muiden vastuulla, tosin seurat saattavat niitäkin myydä provisiolla, jos "omat" aitiot on jo saatu kaupaksi.

SRV, eikä kukaan muukaan ulkopuolinen, ei omista yhtään aitiota. Areenayhtiö omistaa kaikki aitiot ja vuokraa niitä eteenpäin kiinteillä vuosisopimuksilla. Muistaakseni hinta perusaitiolla oli noin 60.000 euroa vuodessa.
 
Ylös