Ilveksen yleisömäärien kehitys

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 400
Ok. Eli "ilmaislippuja" niinkuin naapurikin ilmeisesti avoimesti jakelee, kun kovia määriä näitä alakastin jengejäkin vastaan yleensä.
Paitsi että nämä s-pankin,osuuspankin je veikkauksenkin yhden pelin halpuutus koskee molempia. Ei mitään kouluihin ilmaseks jakamisia ole sentään.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 380
Muistikuvien mukaan Lukko saanut riittävästi etuja keskinäisiin lepoetujen tai EHT-poissaolojen kautta parin kauden aikana, että viimein on aika saada takaisin.

Todellisuudessa luulisi tuon pelin siirrettävän vai eikö areenan kalenteri mahdollista?

Näin toki on käynyt muutaman kerran, mutta ei Ilveksen kokema "vääryys" aiemmin mielestäni korjaannu siirtämällä vääryyttä tulevina kausina toisille.

Otteluohjelma on hyvin kummallinen.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Ok. Eli "ilmaislippuja" niinkuin naapurikin ilmeisesti avoimesti jakelee, kun kovia määriä näitä alakastin jengejäkin vastaan yleensä.
Onhan tämä nyt ihan eri asia? :D Pelkästään jo se kynnys, että joudut maksamaan siitä lipusta, ajaisi ison osan noista mouhareiden ilmaislippujen anelijoista takaisin kotiin. Eiköhän paineta 9000 tauluun keskiviikkona.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
No sanotaan nyt sitten alennus-kampanjan avulla.

Itse en Tampereella asu, niin ei ole ilmaislippuja tullut vastaan Tapparalta(kaan).

Ankeeta se oli olla Ilves - Jukurit pelissä kun hallissa oli melkoisen väliää. Eli hyvä näin.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
No sanotaan nyt sitten alennus-kampanjan avulla.

Itse en Tampereella asu, niin ei ole ilmaislippuja tullut vastaan Tapparalta(kaan).

Ankeeta se oli olla Ilves - Jukurit pelissä kun hallissa oli melkoisen väliää. Eli hyvä näin.
Selvä. Koita saada joltain ilmaislippu tappara-Sport peliin :)
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Mua vähän henkilökohtaisesti hävettäis juhlia mestaruutta keväällä, jos tappioiden jälkeen boikotoisin omaa seuraa.

Lauantaina oltiin kattomassa, ihan loppuun asti omia kannattaen, vaikka alas muodostui pitkä jono tapaamisiin. Ja mennään ke. Ja mennään la. Peleihin mennään aina kun voi ja otetaan aina kun saa, kavereita mukaan.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Tai siis ymmärtäisin hylkäämisen, jos joukkue perseilis jotain. Ei kävis reeneissä, dokailis tms. Tätä ajoittain turhautumiseen asti yrittävää, mutta ajoittain tuloksessa epäonnistuvaa / pelillisesti hakevaa joukkuetta en hylkäisi kotipeleissä vaan koska ei kulje.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 066
Aika monelle merkkaa se, että joukkue voittaa ja pelaa muutenkin hyvin. Me kausarilaiset käydään peleissä vaikka mitä tapahtuisi.

Ja kallista puuhaahan tuo nykyää on, eli siinäkin mielessä ymmärrän poisjääjiä.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
563
Jos meikäläiseen viittaat niin olen Ilvestä kannattanut yli 30 vuotta että tota tässä on ihan suht paljon kokemusta muustakin kuin pärjäämisestä.
No vittuako sitten kirjoittelet tuollaista paskaa mitä täällä aikaisemmin oli? Ootko nyt tehnyt tarpeeks, että voit sitten hylätä oman seurasi sillä hetkellä, kun yksi tai kaksi peliä menee huonosti ja silti ollaan jumalauta sarjakärjessä :D Älä sitten käy katsomassa finaaleitakaan, jos kerran aikaisemmin kaudella hylkäsit joukkueen yhden surkean esityksen takia.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Aika monelle merkkaa se, että joukkue voittaa ja pelaa muutenkin hyvin. Me kausarilaiset käydään peleissä vaikka mitä tapahtuisi.

Ja kallista puuhaahan tuo nykyää on, eli siinäkin mielessä ymmärrän poisjääjiä.
Juu, ymmärrän sinänsä kyllä taloudelliset tekijät. Mutta tuo asenne "enpä taida koska paska kookoo-peli"... sitä en tajua.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 066
Juu, ymmärrän sinänsä kyllä taloudelliset tekijät. Mutta tuo asenne "enpä taida koska paska kookoo-peli"... sitä en tajua.
Kyllä sekin vaikuttaa aikas monella... enkä kiistä etteikö itseänikin ketuttanut ja huolella. Meitä on moneen lähtöön, ei ole oikein ja väärin -kannattajaa.
 

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
193
Itse olin suunnitellut tulevani ensi lauantain 6.1. peliin sekä poikani että kaverin ja hänen lapsensa kanssa, mutta viimeisimmän kotimatsin tuloksen jälkeen päätin, että tuollaisesta en kyllä maksa, eiköhän me löydetä muuta tekemistä lauantaille. Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.
"Tunne tänään, muista huomenna." Sillain se taitaa Ilveksen slogan olla tälle kaudelle.

Toivottavasti viestisi on trollia, pahaa oloa tai vi*utusta vain edellisestä pelistä. Tosin lauantaista on jo niin kauan aikaa, että kannattaa sloganin mukaan vain huomenna muistaa. Tänää jo unohtaa! Pelin jälkeen kuulukin harmittaa.

Muuten tällainen ajattelu on malliesimerkki siitä, miten itse en aio lapsia opettaa, miksi peleissä käydään. Peleissä käydään sen takia, koska Ilves merkitsee. Meillä on tapana soitta Ilves murisee aina voittojen jälkeen. Ja Ai että kuinka kivaa se loppujen lopuksi TPS pelin jälkeen oli. Ja voi että kuinka hienoa on voittojen jälkeen palata kotiin. KK pelin jälkeen oltiin hiljaa. Ja kiukkuisia kaikki ollaan koko ilta.

Sitähän se on, tunteita!

Ja näin sen kuuluukin olla. Tunteita sieltä tullaan hakemaan ja mielestäni on mahtavaa opettaa lapsille kaikki se skaala, mitä Ilveksen peleistä voi saada. Niin hyvässä kuin pahassa.

Ja itse edustan 80-luvun lopun Ilves-kannattajaa, joten mitään mieletöntä menestystä tässä ei ole tullut nautittua. Kyllä siellä peleissä käydään ihan muista syistä.

Joten ei muuta kuin liput ostoon ja keskiviikkona kannustamaan Ilves voittoon ja luomaan perinteitä, kuinka teidän lähipiirissä juhlitaan voittoja ja niellään pettymyksiä.

Ilveksen tuote voi paremmin kuin kertaakaan 2000-luvulla.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 858
Rauha maahan hyvät ihmiset. Ei kai tässä kukaan ole Ilvestä hylkäämässä, kun on paljon karumpiakin aikoja nähty yhdessä.

Mitä tulee KooKoo-otteluun, niin valitettavasti ei ollut Ilvekseltä kauden ensimmäinen puolivillainen esitys kotiottelussa. Siinä mielessä ymmärrän kyllä, jos joku haluaa ottaa välillä aikalisän siihen ketutukseen, mikä areenalta kotiin päin lähtiessä on ollut tällä kaudella liian tuttu tunne.

Kaikenlaisia teorioita on esitetty, että tämä tahmailu maksaa itsensä vielä takaisin keväällä. Toivon sydämestäni niin ja raahaan itseni kerta toisen jälkeen huutamaan ääneni käheäksi.

Jääkiekkojoukkue pelaa toki ensisijaisesti menestyksestä ja silloin ei ajatella juurikaan tyylipisteitä, vaan ainoastaan lopputulosta kauden päättyessä. Mutta ottelutapahtuman järjestänä Ilveksellä on myös jonkinlainen velvollisuus tarjota lipun hinnasta vastineeksi viihdettä katsojille. Voittoa ei pysty takaamaan joka ilta edes Mark Messier, mutta ainakin aneemisimmat ohipelit pitäisi pystyä välttämään ja tappion aiheuttaman ketutuksen lisäksi pitäisi jäädä käteen jotain muutakin, joka nostaa yhtälön plussan puolelle. Sen verran arvokasta viihdettä liigapelit alkavat nykyään kuitenkin olla säännöllisenä ajanvietteenä.

Hieman kärjistäen sanottuna Pennasen "tunteen tappava prosenttikiekko" voi olla lopulta sen himoitun mestaruuden tae, mutta tämän puolen kauden perusteella se ei ole varsinaisesti ollut mikään vetonaula kotiotteluissa. Pisteet on haettu voittopuolisesti vieraskaukaloista ja sitä on joutunut suurin osa Ilves-kannattajista seuramaan enemmän tilastoista, otteluselostuksista ja suoratoistopalveluista kuin paikan päällä.

Toivottavasti tämäkin epäsuhta tasoittuu. Mielellään vielä kotiesitysten parantumisen muodossa, eikä vierassaldon romahtamisen kautta. Ilves voisi kokeilla vaikka keltaisia paitoja kotipelissä, jos areenan valot häikäisevät ja kotiyleisön ikuisuuden ajan kasvanut menestysnälkä aiheuttaa musertavaa painetta.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 397
Itse olin suunnitellut tulevani ensi lauantain 6.1. peliin sekä poikani että kaverin ja hänen lapsensa kanssa, mutta viimeisimmän kotimatsin tuloksen jälkeen päätin, että tuollaisesta en kyllä maksa, eiköhän me löydetä muuta tekemistä lauantaille. Tullaan peliin sitten, kun tuote alkaa olla sellaisessa kunnossa, että siitä on kiva maksaa.
Ja minä kun pidin Tapparalaisia glory huntereina!?
 
Ylös