Ilveksen yleisömäärien kehitys

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 469
66A5376E-A389-4273-80E9-7E8DAC61D685.jpeg


Olisikohan jo kybä rikki?
 

nipa

Rivipelaaja
Viestejä
72
Osaston lippujen vuoksi näköesteellisiä paikkoja
Tässä haettiin varmaan sitä, että miksi ovat yhtäkkiä vapautuneet myyntiin. Ainakin aiemmin tänään nämä paikat eivät olleet saatavilla.

Sama tapahtui edellisessä kotiottelussa, kun jo lähes loppuunmyytyyn alakatsomoon ilmaantui yhtäkkiä Osaston viereiset paikat saataville.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 177
Tässä haettiin varmaan sitä, että miksi ovat yhtäkkiä vapautuneet myyntiin. Ainakin aiemmin tänään nämä paikat eivät olleet saatavilla.

Sama tapahtui edellisessä kotiottelussa, kun jo lähes loppuunmyytyyn alakatsomoon ilmaantui yhtäkkiä Osaston viereiset paikat saataville.
Koska nyt taidettiin avata koko kapasiteetti käyttöön, harvemmin tätä näin aikaisin on tapahtunut.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 177
Tämä onkin mulle uutta tietoa, että myös alakatsomon kapsiteettia on rajoitettu. Hassua että avataan vasta kun 10 000 lippua on myytynä.
Ei mulla mitään tarkkaa tietoa ole, kunhan itsekin pohdin
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 876
Tämä onkin mulle uutta tietoa, että myös alakatsomon kapsiteettia on rajoitettu. Hassua että avataan vasta kun 10 000 lippua on myytynä.
Ne on ovat seisomakatsomon takia näkörajoitettuja paikkoja ja sen takia normaalisti jätetään tyhjäksi. Nyt kun on muuten loppuunmyytyä, niin myydään nekin hypen mukana lähes normi hinnalla pois. Normi peleissä ne jäisivät kuitenkin tyhjäksi, kun 25€:lla voit ostaa lipun yläkatsomoon ja nähdä pelinkin. Ei tuossa mielestäni mitään ihmeellistä ole ja viime kaudella, niitä ei myyty edes loppuunmyytihin peleihin.
 
Ylös