Ilveksen Virallinen foorumi

NazemKadri#43

Ilves, taistelkaa.
Viestejä
7
Kuinka voin lähettää Ilveksen virallisella foorumilla yv:tä modeille? Olen kirjotuskiellossa ollut jo pari kuukautta eikä ole ottanut sitä pois. ennen sen pystyi tekemään palautteen kautta mutta sitäkään ei enää ole..
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Ei taida pystyä lähettämään, vaan tuskimpa sillä mitään merkitystäkään olisi..
Allekirjoittaneelle rapsahti kirjoituskielto joku vuosi sitten. Sitä edelsi pitkään jatkuneet vihaprivat ylläpidon puolelta, koskien jalkapallokirjoittelua.
 

kalastaja

ILVES, BAYERN MUNCHEN, AIK
Viestejä
69
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Itselläni ollut kanssa 3 vuotta kirjoituskiellot päällä, ja olisi todellakin mukava kysästä että mistä moinen on tullut.

GO .com GO
 

Jallu

Guest
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Laittakaa yv suoraan moderaattorille.
Joko Matti tai Vesa.

Näin ainakin itse olen toiminut.
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Jallu sanoi:
Laittakaa yv suoraan moderaattorille.
Joko Matti tai Vesa.

Näin ainakin itse olen toiminut.

Ilves.comin moderointi ei jaa julkisia tuomioita, vaan työskentelee näkymättömästi taustalla. Moderoinnin päätöksistä ei kannata reklamoida; mahdolliset valitukset johtavat todennäköisesti rangaistuksen pidennykseen.
 

Jäsen-J

Etä-fani
Viestejä
17
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Hieno moderointilinja siellä. "Unohtuu" käyttäjät mustalle listalle. Ei vittujen kevät.
 

Legenda41

Tulokas
Viestejä
1
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Siellä taitaa myös napsahtaa "uusille" kirjoittelijoille huomattavasti herkemmin bannia kuin vanhoille..
Omasta mielestäni viestimäärä ei saisi asiaan vaikuttaa..

Toki kyse on perus "musta tuntuu"-hommasta..

Itelle on rapsahtanut viikon ja kahden viikon bannit, seuraava on sit kuulemma lopullinen porttikielto..

On hieno asia että löytyy toinenkin foorumi, jolla ei ole suoraa kytköstä itse seuraan..
 

peetu

Rivipelaaja
Viestejä
21
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Kysyin ilves.comin foorumilla miksi Hockey Oy maksoi googlelle ettei hakutuloksissa löydy jalkapallon (ilvesedustus.com) sivuja hakusanalla "ilves". Viestini poistettiin alle tunnissa ja nimimerkkini poistettiin. :(
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 946
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Minä " paljastin " huhun Summasen tulosta kuukausi ennen tietoa, nyt olen kirjoituskiellossa, koska tasoni ei riitä. Kysyin selvennystä, että voisin parantaa tasoani, mitään ei kuulunut.
 

tammerforce

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
113
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

peetu sanoi:
Kysyin ilves.comin foorumilla miksi Hockey Oy maksoi googlelle ettei hakutuloksissa löydy jalkapallon (ilvesedustus.com) sivuja hakusanalla "ilves". Viestini poistettiin alle tunnissa ja nimimerkkini poistettiin. :(

Tällaisesta toiminnasta kannattaa todella hankkia lisää tietoa. Miksi samannimisen seuran eri osastojen näkyvyyttä haluttaisiin tällä tavoin sabotoida? Missä kohtaa on sukset menneet ristiin?
 

peetu

Rivipelaaja
Viestejä
21
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

tammerforce sanoi:
peetu sanoi:
Kysyin ilves.comin foorumilla miksi Hockey Oy maksoi googlelle ettei hakutuloksissa löydy jalkapallon (ilvesedustus.com) sivuja hakusanalla "ilves". Viestini poistettiin alle tunnissa ja nimimerkkini poistettiin. :(

Tällaisesta toiminnasta kannattaa todella hankkia lisää tietoa. Miksi samannimisen seuran eri osastojen näkyvyyttä haluttaisiin tällä tavoin sabotoida? Missä kohtaa on sukset menneet ristiin?
Nehän olisi voinut hoitaa tämän fiksumminkin ja kieltää koko seikan. Mutta jostain syystä asia haluttiin äkkiä kiven alle....
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 232
Vs: Ilveksen Virallinen foorumi

Kaikki merkit viittaavat nyt siihen, että ilves.commin keskustelu on tullut tiensä päähän. Ainakin nykyinen (tai siis viimeisin) ylläpito on vahvasti sitä mieltä. Eipä siinä. Tällä palstalla jatketaan.

Kiitos ilves.commin ylläpidolle kuluneista vuosista keskustelujen parissa.
 
Ylös