Ilveksen Viikko -podcast

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
822

No ohhoh!

Enpä uskonut tällaista (vielä) näkeväni/kuulevani!

Hieno homma tottakai, että tällaisia tehdään. Tuo joukkuetta lähemmäksi ja antaa aina seuraamiseen pientä lisäintoa.

"Mediatiimi saanut vahvistusta" ei ole kyllä näkynyt noin muuten some-toiminnassa.

Spotify:
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
810
Jos eka laitettaisiin perus asiat kuntoon niin kuin tiedottaminen ja markkinointi kuin aloittamalla podcastia. Muuten kyl peukkua
Samaa mieltä. Toki kaikki tällainen toiminta on kotiin päin, mutta vähän tulee ikävästi mieleen reilu vuosi sitten aloitettu "Ilves On Air", joka loppui jo viiden jakson jälkeen.

Toivottavasti tästä saadaan nauttia pitkin kautta :)
 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
822
Aika myöhäiseen jätetään tämän viikon jakso..
Ehkä tässä on ajateltu, että jakso kuunnellaan samalla kun matkataan Valkeakoskelle matsia katselemaan?

Kyllähän tällainen olisi optimaalisin ilmestyä päivää tai kahta ennen. Pikkaisen fiilistä nostattaen sitä kautta.
 

Ikone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Tuleeko tällä viikolla ollenkaan jaksoa ja jos tulee ni mikä pirkule siinä kestää.

Edit. Näemmä heti viestin jälkeen tullut.
 
Viimeksi muokattu:

Peluuri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
864
Olipas vaisu tän päivän jakso. Kelailtiin vanhoista peleistä selostusääniä ja sen jälkeen käytiin viimeiset 3 minuuttia läpi joukkueenjohtajan arkea. Ehkä vaan olen sitten liian vaativa
 

Berenger

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
822


Uusi jakso eetterissä jopa hyvissä ajoin!

Mutta kuten @Peluuri tuossa asiaa aiemmin jo sivusi, edellinen jakso oli kyllä todella vaisu. Samoin tämän viikon jakso. Nyt sentään oli pitempi ja mielenkiintoisempi haastattelu Ari Hjelmin kanssa, mutta Podcast on jumahtanut vähän tylsään kaavaan. Puolet jaksosta täyttää nuo edellisviikon tv-selostuksien pätkät ja sitten on joku lyhyt haastattelu.

Edelleen olen onnellinen asiasta, että tällainen podcast on, mutta hitto vie..
Kai minäkin olen sitten vaan liian vaativa.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 935

Vähän tuli taas nukahdettua, kun oli pakko muistutella tosta Honka pelistä noilla otteluselotus pätkillä. Muuten sisältöä löytyy Tuutin ja Jukkolan haastatteluista
 
Ylös