Ilveksen valmentajisto ja johto

Kiiskisen kokemuksen puutteesta valmentajan herättää ansaittua keskustelua. Muuan Tuomo Ruutu hyppäsi lähes kylmiltään NHL:n apuvalmentajaksi. Tuskin Tuomo kävi C-valmennuksen perusosaa tmsp.
Eli pelaaja voi jo peliurallaan osoittaa kiinnostusta valmentamiseen ja kyseenalaistamaan valmennusta.

Marttilalla on 12 vuoden päävalmentajakokemus, jonka lisäksi ollut apuvalmentajana Liigassa. Siis paljonko kovempia kotimaisia nimiä (kolmos) apuvalmentajaksi tuolla pyörii?
Martti Merra, Harri Rindell, Jortikka, Rauno Korpi? Onhan niitä mutta kun ei kelpaa. Ja tämä oli vitsi.

Kiiskisen kokemuksen puutteesta valmentajan herättää ansaittua keskustelua. Muuan Tuomo Ruutu hyppäsi lähes kylmiltään NHL:n apuvalmentajaksi. Tuskin Tuomo kävi C-valmennuksen perusosaa tmsp.
Eli pelaaja voi jo peliurallaan osoittaa kiinnostusta valmentamiseen ja kyseenalaistamaan valmennusta.

Näillä perusteilla se valmentaja voisi olla oikeasti kuka vaan koska Tuomo Ruutu… No okei Jesse Niinimäki olisi kyseenalainen (toisi Jonne Aaronin varmaan mukanaan :D)

Ja joo en osaa sanoa Kiiskisestä mitään. Itse kyllä olen sen kannalla, että apuvalmentajaksi kannattaa ottaa nousevia kykyjä niin antaa Kiiskisen näyttää.

Haluan, että Ilves lanseeraa sellaisen kevään mies -valmentajan ja siihen rooliin palkataan joko Vladimir Machulda tai Juhamatti Aaltonen.

Itselle tuli uusista nimistä paljon positiivisempi fiilis kuin valtaosalle muita kirjoittajia. Karhua on mahdoton korvata, mutta ei valmennus muuten ainakaan heikentynyt. Kiiskinen on arpa, mutta silti sytyn hänen palkkauksestaan. Ei yksi mies kokonaisuutta enempää sotkettua kuitenkaan saa kuin Kalto menneellä kaudella!

Muu valmennustiimi on kokenut. Kiiskinen vastaa erikoistilanteista. Ei tota mistään koulusta opi. "Niiralan Maltsev" on pelannut itse paljon molempia, YV:tä ja AV:tä. Hyvä lähtökohta tohon pestiin.

Takaisin