Ilveksen valmentajisto ja johto

En lähe ite tarkistaan asiaa, mutta tämä uusin värväys johtoportaaseen oli Ilveksen 16 johtaja tai päällikkö.
Tuleekohan vielä päivä, että määrä ylittää pelaajiston ?
Paljonko näitä muuten naapurilla on, tai vaikkapa IFK,lla ?
Toni Karistako meinaat?

Kun edellisen työpaikan osalta ilmoitettiin lähtö niin ensimmäiset kommentit oli kentältä, että ”jos ei muuta löydy niin sitten Ilvekseen”

Sellainen sopivasti tuulikaapissa pyörinyt kaveri joka kyllä varmasti hommansa osaa.

Mutta tuskin on myynnin ammattilainen jos kuvittelee, että sen menestyksekäs hoitaminen vaatii jonkun tietyn taustan
Omasta kokemuksestani voin kertoa, että myyjän pitää "myydä" kolme asiaa: itsensä, firmansa ja myytävä tuote/palvelu. Jos joku näistä ei toimi, kauppoja ei synny.

Tampereella isojen poikien piirit ovat aika pienet. Jos et ole ollut mukana Nuorkauppakamarissa ja muutamassa muussa yhdistyksessä, myyminen on aika vaikeaa. Tutulta on aina helpompi ostaa kuin tuntemattomalta.

Omasta kokemuksestani voin kertoa, että myyjän pitää "myydä" kolme asiaa: itsensä, firmansa ja myytävä tuote/palvelu. Jos joku näistä ei toimi, kauppoja ei synny.

Tampereella isojen poikien piirit ovat aika pienet. Jos et ole ollut mukana Nuorkauppakamarissa ja muutamassa muussa yhdistyksessä, myyminen on aika vaikeaa. Tutulta on aina helpompi ostaa kuin tuntemattomalta.
Ihan täysin oman urakehityksen (ja NKK:sta joskus tapahtuvan eläköitymisen) puolesta kyselen, mitä nämä muut yhdistykset ovat?

Olen kuvitellut, että Mary Mackeyn henkilöllisyys on ihan yleistä tietoa, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan ole. Tulee vain mieleen, että onkohan ko. henkilöllä jotain vanhoja kaunoja Ilvestä kohtaan.

Mikä on ylläpidon näkemys siihen, saako Ilvesfoorumilla paljastaa/spekuloida toisten palstojen nimimerkkien oikeilla henkilöllisyyksillä @Vovlo ?
Mulla ei asiasta tosiaan mitään tietoa millään lailla ole. Ku nyt ton tekstin kopsasin jatkoajasta, ja olen tosiaan ollut oletuksessa että tää tietää Ilveksen asioista aika paljon. Millään lailla en hänen henkilöllisyyttänsä tiedä, en kaunoista, enkä mitään paljastuksia/spekulointeja tässä sen kummemmin henkilöllisyydestä tehnyt.

Varmaan näinkin, ylläolevia en kiistä millään muotoa, mutta se mitä tarkoitin, että vierastan etukäteen tuomitsemista epäonnistumaan, kun ei kuulu johonkin porukkaan ja se minusta tuoksuu 70-luvulta.
Mutta aikahan tuon näyttää.

Viimeksi muokattu:
Ihan täysin oman urakehityksen (ja NKK:sta joskus tapahtuvan eläköitymisen) puolesta kyselen, mitä nämä muut yhdistykset ovat?
Itse en periaatteellisista syistä liittynyt vapaamuurareihin, mikä hieman hankaloitti uraa. Sen sijaan Kauppaseura, Teknillinen Seura ja Kauppakamarin valiokunnat ovat todella hyödyllisiä verkostoitumisen kannalta.

Lions ja Rotarit ovat todella aikaaviepiä ja nykyään ukkokerhoja.

• Tykkää
Reactions: M22
Itse en periaatteellisista syistä liittynyt vapaamuurareihin, mikä hieman hankaloitti uraa. Sen sijaan Kauppaseura, Teknillinen Seura ja Kauppakamarin valiokunnat ovat todella hyödyllisiä verkostoitumisen kannalta.

Lions ja Rotarit ovat todella aikaaviepiä ja nykyään ukkokerhoja.
Tänks, tuo teknillinen oli omista muistiinpanoista unohtunut kun DI:n papereita ei löydy. Ateistina tuo muuraripuolikin taitaa jäädä näkemättä vaikka hauskoja tarinoita sieltä kuullutkin.

Tämähän on ollut tiedossa foorumilla pidempään. Ei tuosta jää hirveästi tulkittavaa "Emme päässeet Ilveksen kanssa edes neuvotteluvaiheeseen saakka. Olen tiennyt jo joulukuusta saakka, että en jatka seurassa". Eli miehen oman ketjun tiedot pitivät paikkansa.

Tuli siis sekin päivä nähtyä, että paljon parjattu Näpy muuttuu menetykseksi juuri, kun varmistuu, ettei jatka meillä.

Vain Ilvesfoorumijutut.

Kohta varmaan Tillunkin kohdalla lähtiessä muistetaan, että "ei sovi Ilveksen suunnitelmiin, kun on Ilveksessä peliuransa aloittanut ja myös Liigaa pelannut" Ihan sama vaikka tapahtuisi 10 vuoden päästä.

Näppiläähän täällä on usual suspects huutanut ulos joka tappion jälkeen, jos ei nihkeän voitonkin ja mies on silti 5 vuotta duunissaan pysynyt. Nyt kun näihin toiveisiin vastataan, niin muistetaan, että "HEI, sillähän on Ilves-taustaa. Vitun Tillu Tappara-mouho"

Tuli siis sekin päivä nähtyä, että paljon parjattu Näpy muuttuu menetykseksi juuri, kun varmistuu, ettei jatka meillä.

Vain Ilvesfoorumijutut.

Jos tarkoitat minua, voit mielihyvin käydä katsomassa viestihistoriani koskien Näpyä. Ei löydy yhden yhtä herjaavaa viestiä, olen ollut koko ajan vakuuttunut hänen ammattitaidostaan. Haluttua tavaraa jo koulusta valmistumisensa jälkeen.

Jos pitäisi veikata, sanoisin että Näpy voittaa seuraavan viiden vuoden sisään mestaruuden jossain muussa seurassa.

Mary Mackey on todellakin perillä Ilveksen asioista eikä kirjoittele arvailuita/mutuja, mutta ei siitä sen enempää.
Voi olla, mutta tämä alla oleva on kyllä hänen oma mielipiteensä eikä fakta:

"Sinänsä tämä Karinen on tuttu ainoastaan Pyyynikin Haukoista. Ns. isojen poikien kanssa voi olla vähän haasteita päästä keskustelemaan."

Jos tarkoitat minua, voit mielihyvin käydä katsomassa viestihistoriani koskien Näpyä. Ei löydy yhden yhtä herjaavaa viestiä, olen ollut koko ajan vakuuttunut hänen ammattitaidostaan. Haluttua tavaraa jo koulusta valmistumisensa jälkeen.

Jos pitäisi veikata, sanoisin että Näpy voittaa seuraavan viiden vuoden sisään mestaruuden jossain muussa seurassa.
Ei se sattumaa ole että useamman vuoden monet eri liigapelaajat ovat olleet Näpyn valmennuksessa kesät.

Lisäksi jää lovi jääharjoitteluun, Näppilällä todella iso rooli siinä.

Kyllähän se on hyvä että tuo Näppilä korttikin katsotaan. Uutta verta pakkiin. Ei saa olla mikään meriitti ja takuu työpaikasta että on Ilves tausta.

Takaisin