Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinku jo aiemmin todettu, on Ilveksen johtohenkilöillä vielä paljon todistettavaa. En tiedä ollaanko siellä neuvottomia, miten seuraava askel saataisiin otettua. Tai tästä nämä Pennas-Myrrä keissit varmaan kertoo. Tehtiin yhtäkkiä valmentajavaihto, jota ei kummemmin koskaan avattu, vaan annettiin ymmärtää että heidän tiedoilla oli perusteltu ratkasu. Vaihtokauppa jossa ei ainakaan Ilves johdon kuvitteleman tuloksen suhteen voitettu mitään. Noh, eilen tuli "Myrrän kosto" jos noin voi sanoa, ja selvästi paremmin pelaava oli Joken joukkue.Voisi samalla koko johdon vaihtaa pikku hiljaa. Ollut kohta 10v,vaikka tuli ja pelasti Ilveksen. Mutta jotekin polkee paikallaan,koko touhu.
Aikansa kutakin.
Haluan nostaa tämän ketjun ylös nyt, kun Ikosen ensi kauden seura on selvillä. Koskela on jo ansaitusti ristiinnaulittu. Mites Jalo? Toimari voisi varman halutessaan vaikuttaa siihen, miten paljon utj:llä on euroja käytössä? Mahdollisesti myös koittaa saada kohdennettua lisärahoitusta tällaiseen oman pojan kotiuttamiseen, mikäli ensi kaudeksi budjetoitu summa ei muuten riittäisi Ikosen tyylisen pelimiehen värväämiseen.
Eikö Jalo nähnyt tähän tarvetta? Vai eikö yksinkertaisesti vain kiinnosta, kun on saatu jo haalittua kasa alaketjujen miehiä muualta ja joku ulkomaalainen stara?
Todella pettynyt olo.
ilves.comKaverin puolesta kyselen, että onko Jyrki Sepän sähköposti @ilves.com vai @liiga.fi (vai joku muu)? Muiden hallituksen jäsenten sähköpostit kyllä löytyy.
Tämän takia en halua kritiikkiäni yhteen henkilöön kohdistaa.Jos ei Ikoseen riittänyt rahat niin sitten vaan ukkoja jotka istuu kirstun päällä ulos.
Ihan tasan kaikki pihalle vähin äänin ja uutta verta sisään.
Ja tämä Niku oli sitten aivan älyvapaa riskinotto mun papereissa.Nikun jälkeen riskinotto on loppunut, kuin seinään.
Olen samaa mieltäJa tämä Niku oli sitten aivan älyvapaa riskinotto mun papereissa.
Viimeinen asia mitä me sinä keväänä tarvittiin oli omassa päässä super flegmaattinen, mutta pisteitä tekevä puolustaja.
Leikittiin Tapparaa silloinkin.Olen samaa mieltäajattelin silloin, että otettiin, jotta muut ei saa, vaikka tarvetta ei ollut.
Noilla pendo-kausilla johdolla tuntui olevan jonkinlainen hybris päällä ja rahaa riitti. Sijoituskohteet osoittautuivat huonoiksi ja laskuja maksellaan edelleen.Olen samaa mieltäajattelin silloin, että otettiin, jotta muut ei saa, vaikka tarvetta ei ollut.
Leikittiin Tapparaa silloinkin.