Blackhawk
Luottopelaaja
Itse en lainkaan epäile, etteikö Näpy olisi huippuammattilainen. Itse monien muiden ohessa olen vain miettinyt, että uhrataanko kestävyyden eteen minkä verran terävyyttä, sillä sitä jos jotain puuttuu Ilvesrosterilta, eikä se ole pelkästään pelaajista kiinni. Tasapainoiluahan se on harjoittelukin painopisteittäin, mutta toivottavasti kääntävät jokaisen kiven, että onko tarpeen muuttaa jotain paremman tuloksen eteen.Veikkaan, ettei liki kukaan tällä palstalla pysty arvioimaan millään tavalla Näppilän tasoa fysiikkavalmentajana, eikä etenkään minkään loukkaantumisten(tästä pitäisi ensinnäkin saada dataa vs. muut joukkueet pitkällä otannalla - oma mutu sanoo, että hyvissä ollaan) saati peliesitysten(normaali yleistys: keväisin loppuu kunto! Heh) perusteella. Kaikki mitä mä olen kuullut/lukenut ihmisiltä, jotka organisaatiossa ovat pyörineet ja/tai joilla on kompetenssia arvioida asiaa viittaa siihen, että Ilveksellä on tuossa virassa huippuammattilainen. Sellaisia ei yleensä kannata vaihtaa.